Σάββατο 4 Απριλίου 2020

Ραχήλ Μακρή: "Μουφοϊός" Είναι σχέδιο για τη δίωξη του Χριστού και της Ορθοδοξίας" . ΦΩΤΟ

Με “μπαράζ” αναρτήσεων στο facebook η Ραχήλ Μακρή, αμφισβητεί ότι ο κορονοϊός είναι πραγματικός, τον γράφει μουφοϊό και πιστεύει πως, πίσω από το μέτρο για κλειστές Εκκλησίες και Λειτουργίες, ότι, βρίσκεται σε εξέλιξη ένα σχέδιο για τη δίωξη του Χριστού και της Ορθοδοξίας:...

“Εγώ θα κοινωνήσω Γιατί είμαι Ελληνίδα Χριστιανή Ορθόδοξη και κανείς δεν μπορεί να μου το απαγορεύσει! -Γιατί αντιλαμβάνομαι πως αυτό το ελληνόφωνο πολιτικό προσωπικού του Χάρβαρντ του Ροκφέλερ εκτελεί σχέδιο και εντολές δίωξης του Χριστού και της ορθοδοξίας”.
Άλλη μια δίωξη από την δικτατορία σε βάρος μου από την κυβέρνηση Κούλη.
Προσθέστε και αυτή τώρα γιατί θα κοινωνήσω .
Αδέλφια επιτέλους παρενέβη εισαγγελέας και όχι δεν είναι για τον προπηλακισμό μου από ομάδες αναρχικών σε δημοτικό συμβούλιο. Για την επίθεση αντιεξουσιαστών στα γραφεία μου. Όχι δεν είναι για να συλλάβει στη Καβάλα και την Ραφήνα αυτούς που παράνομα μεταφέρουν παράνομους εν μέσω πανδημίας και θέτουν σε κίνδυνο την υγεία μας. Ο εισαγγελέας δεν έκανε παρέμβαση για την παραβίαση ατομικών ελευθεριών .
Έκανε όμως σήμερα για μένα .
Κατασκευάζετε ιούς για να παρασκευάσετε εμβόλια ;
Και οι μάσκες πέφτουν για το σχέδιο παγκόσμιας δικτατορίας.
Με πρόσχημα τον μουφοιο τελειώνεις με τις διαδηλώσεις.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive