Σάββατο 11 Απριλίου 2020

«Είπε στον λιμενικό ξέρεις ποιος είμαι εγω;» – Ο δήμαρχος Αίγινας «καρφώνει» Βαρουφάκη [βίντεο]

Γιάννης Βαρουφάκης: Το χαμένο μου ΝΓια το συμβάν με τον επικεφαλής του ΜεΡΑ 25,  Γιάνη Βαρουφάκη, ο οποίος φέρεται να αρνήθηκε έλεγχο των λιμενικών στην Αίγινα, μίλησε ο δήμαρχος Αίγινας, Γιάννης Ζορμπάς, ο οποίος ήταν παρών στο περιστατικό.  «Βρισκόμαστε στο λιμάνι της Αίγινας και μαζί με τις λιμενικές αρχές κάνουμε ελέγχους σε πεζούς και οχήματα στα δύο δρομολόγια, που γίνονται πλέον καθημερινά», ανέφερε ο κ. Ζορμπάς στον statusfm.gr....

«Σε έναν από αυτούς τους ελέγχους,  εντοπίστηκε στο όχημά του ο Γιάννης Βαρουφάκης, του έκανε νόημα ο λιμενικός για να σταματήσει, εκείνος έκοψε αρκετά ταχύτητα, δεν σταμάτησε εντελώς και του είπε: εγώ είμαι βουλευτής. Ο λιμενικός του είπε: κύριε, κάνουμε έναν έλεγχο, θέλω τα έγγραφά σας και του απάντησε ο Βαρουφάκης: δεν ξέρεις ποιος είμαι εγώ; και κατευθύνθηκε προς την έξοδο», αποκάλυψε ο κ. Ζορμπάς.
Σύμφωνα με τον δήμαρχο Αίγινας, ο επικεφαλής του ΜεΡΑ 25, δεν ανταποκρίθηκε στον έλεγχο: «ήμουν παρών, δεν απέδειξε τα χαρτιά του, δεν ανταποκρίθηκε, έφυγε σε δευτερόλεπτα», σημείωσε ο δήμαρχος.

«Το σπίτι μου είναι στην Αίγινα»

Oι πληροφορίες ήθελαν τον κ. Βαρουφάκη να μεταβαίνει στην Αίγινα όπου διατηρεί σπίτι, παρά τα περιοριστικά μέτρα που είναι σε ισχύ για την αντιμετώπιση της διασποράς του κορωνοϊού.
Ο κ. Βαρουφάκης με ανάρτησή του στο Twitter δηλώνει πως μένει στην Αίγινα και ταξίδεψε στην Αθήνα για να λάβει μέρος σε συνεδρίαση της Βουλής.
«Κάποιοι πειράχτηκαν πολύ που πήγα από την Αίγινα στη Βουλή την 9/4 να μιλήσω για το Eurogroup εκείνης της βραδιάς στο οποίο η κυβέρνηση “πούλησε” το ευρωομόλογο. Κι επειδή δεν είχαν τι να πουν για το οικονομικό επιχείρημα ξεσπάθωσαν που, μετά την ομιλία, επέστρεψα… σπίτι μου!», σημειώνει ο κ. Βαρουφάκης σε ανάρτησή του, ενώ σε μία δεύτερη, με την οποία απαντά σε άλλον χρήστη σημειώνει:
«Δεν “ήρθα” Διονύση στην Αίγινα.  Στην Αθήνα πήγα στις 10πμ για να μιλήσω στη Βουλή επειδή ο ΠτΒ αρνήθηκε να τοποθετηθώ μέσω τηλεδιάσκεψης. Στις 16.30 επέστρεψα σπίτι μου. Τόσο απλά. Φαίνεται όμως ότι κάποιοι πειράχτηκαν ιδιαίτερα με αυτά που είπα στον κ. Σταϊκούρα…».

2 σχόλια:

  1. Την περίοδο που ΕΠΕΒΑΛΕ τα Capital Controls
    αυτός, έβγαλε τα εκατομμύριά του στο εξωτερικό,
    αλλα εγώ στην Αυστραλία δέν μπορούσα να πάρω
    τα χρήματά μου απο την Ελλάδα γιατι το τη-ΓΑΝΙ
    μου επέτρεπε μόνον 400 δολλάρια Αυστραλίας.
    Ε ρε κάτι λιγούρηδες βουλευτές που δεν φάγανε φάπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτο το υφακι και η μαγκια του ,μου την αναβει.Τωρα αποδειχθηκε οτι μας εχει γενικως γραμμενους ολους.Ας τον γραψουμε κι εμεις κανονικα στις επομενες εκλογες που θα μας ξαναθυμηθει.Κατι τυποι σαν αυτον ,μονο ετσι καταλαβαινουν.Και αν θελει να πηγαινει στην Βουλη,να κατσει στο σπιτι του στην Αθηνα.ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ Μ. ΕΞΥΠΝΑΚΙΑ....Σιγα μη γυροφερνουν οπου θελουν 300 βουλευτες μαζι με τους 600 τουλαχιστον παρατρεχαμενους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive