Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2020

Δήλωση Λαγού για την παρουσία του στην χθεσινή συγκέντρωση των νησιωτών


Προς αποκατάστασιν της αλήθειας σχετικά με όσα ακούγονται τις τελευταίες ώρες για την παρουσία μου στο συλλαλητήριο των νησιωτών του Ανατολικού Αιγαίου, επισημαίνω τα εξής:...
Δηλώνω προς πάσα κατεύθυνση και προς άπαντες τους αδαείς δημοσιογράφους, ότι έχω αποχωρήσει από την Χρυσή Αυγή από τον Ιούλιο του 2019 και έχω δημιουργήσει έναν νέο και υγιή πολιτικό φορέα, την Εθνική Λαϊκή Συνείδηση (Ε. ΛΑ. ΣΥΝ.).

Επίσης, δηλώνω ότι ουδέποτε κάποιος συμμετέχων στο συλλαλητήριο έδιωξε ή αποπειράθηκε να διώξει εμένα ή τους συνεργάτες μου από το χώρο. Για του λόγου το αληθές, προκαλώ όποιον διαθέτει οπτικοακουστικό υλικό που αποδεικνύει ότι με αναγκάζουν να αποχωρήσω από το συλλαλητήριο, να το προσκομίσει. Επειδή κάποιοι συγχέουν την δημοσιογραφία με την λασπολογία, καλό είναι, να γνωρίζουν, ότι δεν σκοπεύουμε να ανεχτούμε άλλο αυτή την τακτική.

Ιωάννης Λαγός

Ευρωβουλευτής,Επικεφαλής ΕΛΑΣΥΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive