Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2020

Ανεκδοτάκιας: Ο Χριστός στα Ζωνιανά!

Αποτέλεσμα εικόνας για Ο Χριστός στα Ζωνιανά!
Αποφασίζει ένα βράδυ ο Χριστός να επισκεφτεί τα Ζωνιανά. Χτυπάει µια πόρτα, του ανοίγουν. -Καλώς τονε τον Σύντεκνο. Κάτσε να ξεκουραστείς. -Μα ξέρετε εγώ είµαι ο ……. -Εδώ πρώτα καθόµαστε και µετά συστηνόµαστε. Τι να κάνει ο Χριστός κάθεται. -Βάλε µωρή Μαρία να φάµε. -Μα ξέρετε εγώ είµαι ο ……. -Εδώ πρώτα τρώµε και µετά συστηνόµαστε...

Τι να κάνει ο Χριστός τρώει.
-Φέρε µωρή Μαρία το ρατσί να πιούµε που ΄ρθε ο ξένος.
-Μα ξέρετε εγώ είµαι ο …….
-Εδώ πρώτα πίνουµε και µετά συστηνόµαστε.
Τι να κάνει ο Χριστός κατεßάζει τσι ρατσιές του.
-Φέρε µωρέ Σήφη τη νέα σοδειά να την δοκιµάσουµε.
-Μα ξέρετε εγώ είµαι ο …….
-Εδώ πρώτα καπνίζουµε και µετά συστηνόµαστε.
Τι να κάνει ο Χριστός κατεßάζει δυο τζούρες.
-Και τώρα ωρέ Σύντεκνε ποιος είσαι του λόγου σου?
-Είµαι ο Ιησούς Χριστός
-Στο ΄πα ρε Σήφη, φέτος η σοδειά είναι άπιαστη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive