Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019

Και εκει που λες δεν μπορει να παει πιο κατω …σκανε και οι κουκλες τραβεστι…!


Η μηπως ειναι Crossdreser η συγκεκριμενη κουκλα για παιδια!!!… Δηλαδη το αγοραζω αυτο στον Γιο μου και στην κορη μου ;.. Και μετα τι; ..Τι απανταω ; ..Ναι κανακαρη μου μπορεις να φορεσεις γοβες αν το θες ; Η ναι κορακλα μου μπορεις να εχεις και εσυ τσουτσουνι; …
Δηλαδη τι ακριβως μαθαινει σε ενα παιδι που εχει αναγκη να παιξει με κουκλες αυτο το εκτρωμα; ..
Τα παιδια μπορουν να αποφασισουν για την σεξουαλικοτητα τους πριν ενηλικιωθουν αλλα δεν μπορουν να πιουν αλκοολ , να οδηγησουν , …πριν τα 18 ;
Και η ψηφος γιατι στα 18; αν μπορει να αποφασισει να κοψει το τσουτσουνι του ποιο μικρος , αν μπορει να επιλεξει αν θα φορασει σωβρακο η στρινγκ …γιατι δεν μπορει και να ψηφισει απο τα 9 του πχ ;..
Γιατι δεν υπαρχουν παιχνιδια με συγκεκριμενη πολιτικη κατευθυνση ; …Αν θελετε πχ να βγαζετε crosakia απο μικρα και εκπαιδευεται τα παιδια με παιχνιδια γιατι να μην μπορω και εγω να βγαλω επαναστατες , αναρχικους , τρομοκρατους , ακρα αριστερους , ακρα δεξιους ;…
Μα τι λεω ο μαλακας , με πηρε η μπαλα της βλακειας τους και μπηκα στο παραμυθι της ταμπελας τους … Γιατι δεν μπορω ρε παλικαρια να μεγαλωσω εναν Ελευθερο ανθρωπο , ελευθερα σκεπτομενο ;…
Αυτο ειναι ,πειτε μου γιατι δεν μπορω να μεγαλωσω εναν ανθρωπο που θα εχει το δικαιωμα να σκεφθεται ΜΗ πολιτικως ορθα ;..Ενω εσεις εχετε το δικαιωμα να με τιμωρειτε οταν δεν γουσταρω τα κροσακια των 6 χρονων;…
Stranger..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive