Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2019

Πρωϊνός Ανεκδοτάκιας. "Ειναι ο ΒΑΓΓΕΛΑΣ στο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ μανταρα κ λεει στη ΓΥΝΑΙΚΑ του…"

Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Ειναι ο ΒΑΓΓΕΛΑΣ στο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ μανταρα κ λεει στη ΓΥΝΑΙΚΑ του…Τρελό γέλιοΕίναι ο Βαγγέλας στο νοσοκομείο οπου μπαινοβγαίνει συνέχεια για διάφορα θεματα υγείας. Διπλα του δε φευγει απο το πλευρο η γυναίκα του. Καποια στιγμη ενω έχει ιδρώσει σηκώνεται αυτη τον πλησιάζει και του σκουπίζει τον ιδρώτα. Ο Βαγγέλας την κοιτά, της πιάνει το χέρι και της λεει: -Να σου πω κάτι; Σε όλες μου τις δύσκολες στιγμές ήσουν πάντα δίπλα μου… Όταν με απέλυσαν ήσουν εκεί, όταν πήρε φωτιά το σπίτι, όταν τράκαρα το καινούργιο αμάξι, όταν χρεοκόπησα κι όταν αρρώστησα ήσουν πάντα δίπλα μου και νομίζω πως…

Πες μου αγάπη μου.» του λέει εκείνη.
Νομίζω πως είσαι πολύ γκαντέμω!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive