Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2019

Ανεκδοτάκιας: "Πάει το ΣΔΟΕ στη Βιλλα του Ριχάνδρου.."

Ένας τύπος είχε παρά πολύ μεγάλη περιουσία που όμως δεν μπορούσε να καλύψει στην εφορία. Όταν έρχεται ο καιρός ένας υπάλληλος της εφορίας αποφασίζει να πάει να τον επισκεφτεί να δει τι γίνεται.
Εφοριακός:
-Το ξέρετε κύριε ότι παρανομείτε? Μα καλά που βρήκατε όλα αυτά τα περιουσιακά στοιχειά? τα χρήματα, τις βίλες κλπ?
Λεφτάς:
–Από τα στοιχήματα!
-Δηλαδή?
-Δηλαδή, για παράδειγμα, πας στοίχημα 1000 ευρώ ότι μπορώ να 
βγάλω τα δόντια μου?!..

-Εεεε… (διστακτικός και περίεργος μαζί)… ναι …πάω.
Αμέσως ο λεφτάς βγάζει τη μασέλα και κερδίζει το στοίχημα. Φεύγει ο υπάλληλος απογοητευμένος και φτάνει στην υπηρεσία του:
-Πωπωπωπω τη πάτησα παιδιά. Λέει από τα στοιχήματα τα βγάζει όλα. Κι εγώ έβαλα στοίχημα κι έχασα 1000.
-Άντε απο δω άσχετε άνθρωπε του λέει ο ανώτερος του. Θα πάω εγώ να δεις πως καθαρίζουν.
…πάει λοιπόν ο ανώτερος του την επόμενη μέρα….
-Πες μου ΤΩΡΑ από που τα βγάζεις όλα αυτά!! ΤΩΡΑ!!
-Από τα στοιχήματα.
-Τι μας λες?
-Πες την αλήθεια ρε!
-Αλήθεια λέω. Να.. ας πουμε..για να καταλάβεις.. πας ένα στοίχημα 5000 ευρώ ότι μπορώ να βγάλω το μάτι μου?
-Ναι ρε πάω!
…βγάζει ο λεφτάς το μάτι του (γυάλινο) και κερδίζει το στοίχημα… φεύγει ο ανώτερος πάει στην υπηρεσία με την ουρά στα σκέλια και λέει:
-Ο τύπος δε παίζεται με τα στοιχήματα. Κι εγώ έχασα 5000. Αφήστε τα.
..τότε λέει ο επιβλητικός διευθυντής:
-Δεν είστε άξιοι για τίποτα.. μόνο εγώ μπορώ να το χειριστώ το θέμα. Αμέσως θα τα κανονίσω όλα. Έληξε.
…πάει λοιπόν την επόμενη μέρα στη βίλα κι αυτός.
Διευθυντής;
-Λοιπόν, δεν ακούω ούτε για στοιχήματα ούτε τίποτα. Λέγε αυτά που πρέπει να ακούσω.
-Τι να σου πω, μόνο αυτό έχω να πω: από τα στοιχήματα.
-Άστα αυτά τώρα μιλάς εμένα.
-Από τα στοιχήματα…
-Επιμένεις!
-Σαφώς!
-Ποια στοιχήματα δηλαδή?
-Ας πούμε πας στοίχημα ότι αν μου πιάσεις τα αρχ…ια θα πάρεις 10000 ευρώ?
-Μα έτσι χάνεις! δε κερδίζεις!
-Πας?
-Πάω!
….κατεβάζει ο λεφτάς το παντελόνι του και ο επιβλητικός-σοβαρός διευθυντής της εφορίας του τα πιάνει με ευχαρίστηση. Αφού πήρε τα 10000 ερωτάει:
-Τώρα εσύ έχασες και δε το κατάλαβες?
-Τον βλέπεις εκείνον που κλαίει και χτυπιέται? Μόλις έχασε 2.000.000,00 έβαλε στοίχημα ότι εσύ δε θα μου έπιανες τα αρχι@ια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive