Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2019

Ανεκδοτάκιας. ΤΡΙΠΛΕΤΑ γέλιου

Αποτέλεσμα εικόνας για γελιο μωρου
Δύο ξανθιές πίνουν το πρωινό τους καφεδάκι και συζητάνε για τη χθεσινή νύχτα
«Άκου να δεις τι έγινε χθες… λέει η μία.
Πήγα με την κολλητή μου σε αυτό το καλό εστιατόριο που σου έλεγα για γκουρμεδιές αλλά ήταν τελείως γεμάτο. -«Κρίμα, και τι κάνατε; Φύγατε;» -«Όχι...
έπιασα το κινητό μου και φώναξα: «Έλα γρήγορα στο εστιατόριο, ο δικός σου είναι εδώ με μια άλλη!» -«Και τι έγινε μετά;» -«Άδειασαν έξι τραπέζια!!!» ************
Ήταν τρεις άντρες και είχαν και οι τρεις ενδείξεις πως οι γυναίκες τους ήταν άπιστες! Συμφώνησαν πως πρέπει να δράσουν αποφασιστικά και να τα μάθουν όλα.
Όταν βρίσκονται ξανά και οι τρεις την επόμενη μέρα λέει ο ένας:
– Εγώ, που λέτε, πηγαίνω σπίτι το βράδυ, ξαπλώνω στον καναπέ, ανοίγω την τηλεόραση και την ρωτάω:
«Γυναίκα με απάτησες;»
Και τι μου λεει ρε φιλε…
«Ποιος, εγώ άντρα μου; Θα έκανα ποτέ εγώ τέτοιο πράγμα; Φυσικά όχι αγάπη μου!»
Μετά από ένα χέρι ξύλο το παραδέχτηκε πως με απάτησε μία φορά με το….Νίκο…
Λέει ο δεύτερος άντρας:
– Και εγώ τα ίδια έκανα. Με δύο χαστουκάκια μου είπε:
«Σε απάτησα μια φορά με τον Βασίλη…»
Λέει και ο τρίτος:
– Εγώ πηγαίνω χθες στο σπίτι, ξεντύνομαι, βάζω τις φόρμες, ανάβω το τσιγαράκι μου, βγαίνω στο μπαλκόνι, βλέπω την γειτόνισσα μισόγυμνη να απλώνει ρούχα και της φωνάζω:
«Μαρία είσαι πουτάνα!!!»
Και αρχίζει αυτή μετά:
«Εγώ είμαι πουτάνα ή η γυναίκα σου που πηγαίνει με τον Κώστα, τον Μήτσο και τον Γιάννη…»
*************
Ο Μωυσής πήγε στους Γερμανούς και είπε:
– Έχω Εντολές για σας που θα κάνουν τις ζωές σας καλύτερες.
Και οι Γερμανοί ρώτησαν:
– Τι είναι εντολές;
Και ο Μωυσής εξήγησε:
– Κανόνες για τη Ζωής σας.
– Μπορείς να μας δώσεις ένα παράδειγμα;
– Να μη σκοτώνετε!
– Να μη σκοτώνουμε; Δεν ενδιαφερόμαστε.
Έτσι Εκείνος πήγε στους Ιταλούς και είπε:
– Έχω Εντολές που θα κάνουν τις ζωές σας καλύτερες.
Και οι Ιταλοί ζήτησαν ένα παράδειγμα, και ο Μωυσής είπε:
– Να μην κλέβετε!
– Να μην κλέβουμε; Δεν ενδιαφερόμαστε.
Τότε ο Μωυσής πήγε στους Γάλλους και είπε:
– Έχω Εντολές που θα κάνουν τις ζωές σας καλύτερες.
Οι Γάλλοι ζήτησαν ένα παράδειγμα και ο Μωυσής είπε:
– Να μην επιθυμείτε τη γυναίκα του γείτονα!
– Να μην επιθυμούμε τη γυναίκα του γείτονα; Δεν ενδιαφερόμαστε
Τότε ο Μωυσής πήγε στους Εβραίους και είπε…
– Έχω Εντολές που θα κάνουν τις ζωές σας καλύτερες.
– Και πόσο κάνουν; ρώτησαν.
– Είναι δωρεάν!
– Τότε θα πάρουμε 10.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive