Παρασκευή 26 Απριλίου 2019

Πόσο δίκιο εχει ο Ανεκδοτάκιας! "Κούνα τα χεράκια σου Χριστιανέ μου"

Αποτέλεσμα εικόνας για πλημμύρες στη Μάνδρα Αττικής
Στις πρόσφατες πλημμύρες στη Μάνδρα Αττικής πιστός Χριστιανός που διέμενε σε τριόροφο σπίτι χτισμένο πάνω στο μπαζωμένο ρέμμα ζητούσε τη βοήθεια του Θεού για να μην πνιγεί. Όταν άρχισε η δυνατή βροχή κι απ`το βουνό τα ορμητικά νερά άρχισαν να κατεβαίνουν πρός τα κάτω, ο Δήμος με ντουντούκες φώναζε στους κατοίκους να αφήσουν τα σπίτια τους και να πάνε στην πλατεία. Ο πιστός όμως αδιαφορούσε, έκανε το σταυρό του και την προσευχή του λέγοντας στους οικίους του που έφευγαν: "ΕΓΩ θα μείνω. Εμένα θα με σώσει ο Θεός"....
Τα νερά πλημμύρισαν το ισόγειο κι ο πιστός ανέβηκε στον πρώτο όροφο. Τότε πέρασε η Πυροσβεστική και του φώναξαν να πάει μαζί τους να σωθεί, εκείνος απάντησε: "Εμένα θα με σώσει ο Θεός". Τα νερά έφτασαν τον πρώτο όροφο κι αναγκάσθηκε να πάει στον δεύτερο. Σωστικό σκάφος που τον είδε τον κάλεσε να πάει μαζί τους. Κι αυτοί πήραν την ίδια απάντηση: "Εμένα θα με σώσει ο Θεός". Τα νερά όμως ανέβαιναν απειλητικά και σκέπασαν και τους τρείς ορόφους. Τότε ο πιστός ανέβηκε στην οροφή του πλυσταριού μη έχοντας τι άλλο να κάνει. Ξαφνικά παρουσιάζεται ελικόπτερο της πυροσβεστικής και ρίχνοντας σκάλα του φώναξε να ανέβει να σωθεί. Τίποτα αυτός: "Εμένα θα με σώσει ο Θεός". Τα ορμητικά νερά σκέπασαν και τον ίδιο μέχρι το λαιμό. Αισθανόμενος το τέλος του ούρλιαξε: ΓΙΑΤΙ ΘΕΕ ΜΟΥ;; 
Τότε ακούστηκε βροντερή φωνή απ τον ουρανό: "Ρωτάς ΓΙΑΤΙ; σου έδωσα τόσες ευκαιρίες για να σωθείς κι εσυ αγνόησες τους πάντες, ελα εδω να τα πούμε απο κοντά". 
ΗΘΙΚΟΝ δίδαγμα. 
Δεν φτάνει μόνο η πίστη κι η προσευχή, ο Θεός βλέπει τα πάντα και βοηθάει τους πάντες, αλλά ... κούνα κι εσυ τα χεράκια σου βρε Χριστιανέ μου. Αξιοποίησε τις ευκαιρίες που σου χαρίζει ο Πατέρας όλων μας. Ζητάς παξιμάδι, αλλά το θές ΚΑΙ βρεγμένο;; ΠΑΛΕΨΕ για τη ζωή σου με τη βοήθειά Του.
"ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙΑΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive