
Αφήνονται ελεύθεροι σταδιακά και μετά την απολογία τους κατά την προανακριτική διαδικασία οι 36 κατηγορούμενοι για την ύψωση του σταυρού σήμερα ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ στου Απελή. Στο σύνολο τους κατηγορούνται για...
αυθαίρετη κατάληψη δημοσίου κτήματος, αυθαίρετες κατασκευές και απείθεια. Από μεριάς της Εισαγγελίας πλημμελειοδικών θα ορισθεί τακτική δικάσιμος. Οι 36 (35 Ελληνες και ένας Αλβανός) σήμερα Κυριακή τα χαράματα, τοποθέτησαν ένα μεγάλο μεταλλικό σταυρό που κατασκευάσθηκε στη Χίο μαζί με μια μεγάλη τσιμεντένια βάση.
Για τις εργασίες χρησιμοποίησαν και δυο γερανοφόρα οχήματα τα οποία και κατασχέθηκαν, παραδόθηκαν όμως στους ιδιοκτήτες τους ως μεσεγγυούχοι, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Πρόκειται για την ίδια θέση όπου είχε τοποθετηθεί μεγάλος σταυρός και στο παρελθόν, προκαλώντας αντιδράσεις πολιτών, ο οποίος, ωστόσο, γκρεμίστηκε από αγνώστους, τον περασμένο Οκτώβριο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.