Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2019

Ενσταση Κυριε προεδρε μου…Πηδήξατε ενα γραμμα!!

Αποτέλεσμα εικόνας για Ενσταση Κυριε προεδρε μου…Πηδησατε ενα γραμμα!!Και πανω που εμεις οι συνομωσιολογοι ειχαμε παρει φορα και λεγαμε τα δικα μας περι ονοματων καιρικων φαινομενων ..εσκασε το πολιτικως ορθο και μας εβαλε στην θεση μας ..!Πριν μερικους μηνες λοπον μαθαμε και εμεις οι γραφικοι οτι τα ονοματα βγαινουν με αλφαβητικη σειρα …και ολη η νεομυθολογια μας ηταν αχρηστη … μιας και πανω στα ονοματα που δινοταν κατα καιρους ειχαμε ανακαλυψει πολλα ενδιαφεροντα πραγματα ..
αλλα τι να το κανεις αν θελει η κοινη συμβαση αληθειας κατι να ειναι ετσι..ειναι ετσι..! Φτανουμε στο τωρα λοιπον και με πεσμενα τα αυτια και την ουρα στα σκελια ..που ιστοσελιδες μας «μαθανε» γραμματα ..βλεπω οτι η επομενη κακοκαιρια ειναι η Ωκεανις ..!!!…Ωραιο ονομα …αλλα κατι παιζει εδω που με ξαναβαζει στην μπριζα εκτος και αν το κανετε επιτηδες να μας γαργαλατε εμας τους γραφικους ..!
Ειχαμε σαν κακοκαιριες …τις εξης ..
Υπατία 09 – 10/01/2019
Φοίβος 22 – 26/01/2019
Χιόνη 12 – 17/02/2019
Νομιζω οτι δεν θα ειναι συνωμοσιολογικο να σας πω κυριε προεδρε οτι μετα το Χ στην ελληνικη αλφαβητο ειναι το Ψ ..και μολις μας πηδησατε την ασφαλεια του νου μας στο οτι τιποτα περιεργο η κρυφο η σημαδιακο δεν κρυβεται στης ονοματοδοσιες των καιρικων φαινομενων…αν κανω καπου λαθος και ειχαμε κανα πρωτοβροχη αναμεσα στις 17 μεχρι τωρα και το ονομασατε Ψιλοβρεχει ..τοτε παω πασο και κατεβαζω παλι αυτια και ουρα στα σκελια ..αλλα μαλλον δεν κανω λαθος! Ειμαι σιγουρος οτι θα ειναι διασκεδαστικη η απαντηση σας για το θεμα κυριε προεδρε μου ….!Ειμαι σιγουρος και οτι η νεα απαντηση σας θα βρει πολλους οπαδους της πολιτικα ορθης συμβασης αληθειας που χρειαζεται ενα ενοποιημενο κοπαδι για να λειτουργει σωστα ..και συγχωρεστε με κιολας για την οποια αναστατωση !
Τωρα να ασχοληθω με το Ονομα το νεο και που βγαζει δεν το ξανακανω …την καψατε την εννοιολογικη τοποθεσια πια δεν χρειαζεται να αναλωθω…!
Ειμαι σιγουρος οτι το ονομα θα σας βγαλει ασπροπροσωπο σε σχεση με τα φαινομενα …!
Για να σπασω λιγα νευρα ομως και να βαλω εγκεφαλικες συναψεις να καψουν μερικα ακομα καλωδια θα αφησω μια φωτο ..
Να ζησω και εγω το παραμυθι μου σαν στερημενος που ειμαι …
Μου το πηδησατε το Ψ κυριε προεδρε … την καταλληλη στιγμη και ωρα … που για λιγους αυτο θα ειναι μια κατανοηση ενος αιωνιου ραντεβου !
Stranger…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive