Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2019

Μας κούφανε η Κατερινα. Η Νοτοπούλου αποκάλυψε το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει και η μάχη για τη ζωή της που δίνει όπως λέει. Απο ΤΙ πάσχει τελικά;


Σε μία συγκλονιστική αποκάλυψη προέβη σε συνέντευξή της η υφυπουργός Μακεδονίας – Θράκης, Κατερίνα Νοτοπούλου. Μιλώντας στην εκπομπή Happy Day, μίλησε για το σοβαρό πρόβλημα υγείας που πέρασε και την αναπηρία που της άφησε. «Έχω περάσει πολύ δύσκολα γι’ αυτό και καμία μάχη δεν με τρομάζει πια», δήλωσε η Νοτοπούλου.  «Έχω δώσει μάχη για τη ζωή μου....
για να αποκτήσω ένα αξιοπρεπές επίπεδο ζωής μετά από μια πολύ σοβαρή περιπέτεια υγείας που είχα», συμπλήρωσε και εξήγησε: «Είχα ένα θέμα υγείας, ένα αυτοάνοσο, το οποίο μου άφησε μια σοβαρή αναπηρία. Είναι ένα δικό μου κομμάτι που το κουβαλάω, που έχω μάθει να ζω με αυτό και που με καθόρισε απόλυτα σαν άνθρωπο. Έχω ένα πολύ σοβαρό θέμα ακοής, πολύ υψηλή βαρηκοΐα. Ό,τι δεν σε σκοτώνει, σε κάνει πιο δυνατό». Δήλωσε με ηρωϊκό τρόπο.

1 σχόλιο:

  1. Το λουγκρονι με την φωνη Λολιτα βρηκε η αρχικαβλογατα η Ματινα να παρει συνεντευξη από την αγριογατα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive