Μετά τα γνωστά… εγκαίνια στο Μετρό της Θεσσαλονίκης, εγκρίθηκε και δαπάνη 400.000 ευρώ για να διαφημιστεί το Μετρό, που ακόμα δεν υφίσταται, βέβαια…! Ειδικότερα, το Διοικητικό Συμβούλιο της Αττικό Μετρό ενέκρινε την προηγούμενη εβδομάδα το σχέδιο για την επικοινωνιακή της προβολή για το έργο, το οποίο- σημειωτέον- απέχει αρκετά ακόμα από την παράδοσή του...
καταθέτοντας τον φάκελο προς έγκριση από την Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, του υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής.
Η χρηματοδότηση της διαφημιστικής προβολής, θα προέλθει από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» ΕΣΠΑ 2014-2020.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.