Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

Στο πάνθεον των εφιαλτών ΚΑΙ αυτός. Παπαχριστόπουλος: «Θα ψηφίσω τη συμφωνία των Πρεσπών- Δεν θα ψηφίσω ποτέ πρόταση μομφής- θα παραδώσω την έδρα μου». ΚΑΙ τα παντελόνια σου έτσι; ΕΤΟΙΜΗ η ροζουλί ... φουστίτσα. Θεά θα είσαι.




Αποτέλεσμα εικόνας για φουστίτσα«Θα ψηφίσω την συμφωνία των Πρεσπών και μόλις ψηφίσω θα παραδώσω την έδρα μου», είπε ο βουλευτής των ΑΝΕΛ, Θανάσης Παπαχριστόπουλος, το βράδυ της Δευτέρας στην ΕΡΤ. «Δεν θα ψηφίσω ποτέ πρόταση μομφής και θα ψηφίσω πρόταση εμπιστοσύνης», ανέφερε μεταξύ άλλων. «Την άποψή μου υπέρ της συμφωνίας των Πρεσπών...

την έχω πει ευθαρσώς από την αρχή και είμαι έτοιμος να δεχθώ και τις επιπτώσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive