Η ανοικτή πρωτοβουλία πολιτών ενάντια στην εκχώρηση του αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» στα Χανιά και των υπολοίπων δεκατριών περιφερειακών αεροδρομίων με ανακοίνωση της, ενημερώνει για τις νέες δυσμενείς εξελίξεις, όπως τις χαρακτήρισε που σχετίζονται με την υφαρπαγή του αεροδρομίου των Χανίων από τους Γερμανούς της Fraport και τις επιπτώσεις στην τοπική οικονομία, στους πολίτες των Χανίων και της Δυτικής Κρήτης. Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση τονίζεται:...
Για μία ακόμα φορά η Fraport ανακοίνωσε ότι προχωρεί σε αυξήσεις των φόρων στα περιφερειακά αεροδρόμια συμπεριλαμβανομένου του «Δασκαλογιάννης» των Χανίων με αποτέλεσμα να υπάρξουν νέες αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων. Όπως είναι γνωστό τα αεροπορικά εισιτήρια έχουν εκτοξευθεί πλέον στα ύψη και εξαιτίας της προηγούμενης αύξησης των φόρων που επέβαλλαν οι Γερμανοί αλλά και εξαιτίας του μονοπωλίου στις αεροπορικές γραμμές από και προς τα Χανιά. Επισημαίνεται ότι η είσοδος των Γερμανών της Fraport στο αεροδρόμιο των Χανίων, πέρυσι την Άνοιξη, είχε ως αποτέλεσμα την αποχώρηση της εταιρείας χαμηλού κόστους Ryanair από τα Χανιά κατά την Χειμερινή περίοδο με αποτέλεσμα να χαθούν πάνω από 500.000 διανυκτερεύσεις από την ευρύτερη περιοχή και να αυξηθούν κατακόρυφα οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων εξαιτίας του μονοπωλίου. Τα αποτελέσματα είναι επώδυνα για την τοπική οικονομία και αν δεν υπήρχε η αναμενόμενη τουριστική άνοδος τα αποτελέσματα θα ήταν καταστροφικά για τους μικρούς και μικρομεσαίους επαγγελματίες του τουρισμού και τους εργαζόμενους. Τα Χανιά πλέον κατά τη διάρκεια του Χειμώνα είναι σχεδόν αποκλεισμένα ενώ ο στρατηγικός στόχος που είχε τεθεί για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου ‘όνειρο θερινής νυκτός’. Εκτός τα υπερκέρδη των 180 περίπου εκατομμυρίων που αποκόμισαν μέσα σε 6 μήνες οι Γερμανοί, κέρδη τα οποία αφαίρεσαν φυσικά από τον κρατικό προϋπολογισμό της χώρας, τα 70 εκατομμύρια που διεκδικούν από το κράτος για τους λεγόμενους ‘λαμπτήρες’, το πλιάτσικο που κάνουν εις βάρος του δημόσιου συμφέροντος στη βάση της αποικιακής σύμβασης παίζουν πλέον και κερδοσκοπικά παιχνίδια στις πλάτες του ελληνικού λαού. Η πρόσφατη πώληση, μόλις μετά 8 μήνες από την εκχώρηση, του 10% από το ποσοστό που κατείχε η εταιρεία Slentel συμφερόντων Κοπελούζου στη κοινοπραξία Fraport Greece αποδεικνύει τον κερδοσκοπικό χαρακτήρα των λεγόμενων «επενδυτών». Επισημαίνεται ότι η εταιρεία Slentel με έδρα την Κύπρο είχε αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 5.000 ευρώ και με αυτό συμμετείχε στην κοινοπραξία και στην «αγορά» των 14 κερδοφόρων περιφερειακών αεροδρομίων ενώ όπως είναι γνωστό η γερμανική κοινοπραξία δανείστηκε από ελληνικές τράπεζες για καταβάλλει στο ΤΑΙΠΕΔ το ποσό του 1,3 δις περίπου το οποίο θα καταλήξει στους «δανειστές». Αλλά δυστυχώς οφείλουμε να καυτηριάσουμε την στάση ορισμένων τοπικών φορέων των οποίων η θεσμική εκπροσώπηση έχει επιλέξει να συνομιλεί και να συνεργάζεται με τους Γερμανούς της Fraport και μάλιστα με αδιαφανείς και εν κρυπτώ συναντήσεις. Απαράδεκτη, μοιρολατρική και υποτακτική η στάση του δημάρχου Χανίων Τάσου Βάμβουκα ο οποίος αποτελεί έναν από τους βασικούς και σταθερούς συνομιλητές της Fraport ακόμα και πριν την είσοδο της στο αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης». Ο Δήμαρχος Χανίων ως ο βασικός πολιτικός προϊστάμενος της ΔΕΔΙΣΑ αποδέχτηκε την υπογραφή μίας απαράδεκτης σύμβασης με την Fraport για την αποκομιδή των απορριμμάτων από το αεροδρόμιο. Η εν λόγω σύμβαση δεσμεύει την ΔΕΔΙΣΑ και τους εργαζόμενους στον λεγόμενο «κώδικα δεοντολογίας» της Fraport ενώ προβλέπει ακόμα και αποζημιώσεις των Γερμανών εφόσον υπάρξει παραβίαση των όρων. Είναι προφανές ότι η πρωτοβουλίας μας θεωρεί ότι η ΔΕΔΙΣΑ αποτελεί ένα σημαντικό αναπτυξιακό, και περιβαλλοντικό εργαλείο για την τοπική κοινωνία. Μία σημαντική διαδημοτική εταιρεία παράδειγμα για όλη την Ελλάδα την οποία οφείλουμε να στηρίξουμε για να συνεχίσει το σημαντικό της έργο. Θεωρούμε όμως την σύμβαση απαράδεκτη και την πολιτική του Δημάρχου Χανιών Τάσου Βάμβουκα σε σχέση με το αεροδρόμιο ζημιογόνα για τον τόπο και τους κατοίκους της. Τα πρόσφατα δημοσιεύματα όπου αντιδήμαρχος του Δήμου Χανίων συνέτρωγε, προφανώς με εντολή του Δημάρχου, σε κοσμικό εστιατόριο μαζί με εκπροσώπους της τοπικής Ένωσης Ξενοδόχων, τον νέο πρόεδρο του Επιμελητηρίου Αντώνη Ροκάκη και στελέχη της Fraport προκαλούν εντύπωση στους πολίτες. Επισημαίνεται ότι η πρωτοβουλία μας εδώ και ένα περίπου μήνα έχει ζητήσει συνάντηση με τον πρόεδρο του ΕΒΕΧ χωρίς να υπάρξει ανταπόκριση. Είναι προφανές ότι ο κ. Ροκάκης έχει επιλέξει να μην ακούει και να μην βλέπει ούτε τους πολίτες που ανησυχούν ούτε τους εκατοντάδες επαγγελματίες που έχουν υποστεί ζημιά από την εκχώρηση του αεροδρομίου. Πολύ κακή αρχή για τον νέο πρόεδρο του ΕΒΕΧ. Οφείλουμε όμως να χαιρετίσουμε την στάση του Αντιπεριφερειάρχη Χανίων Απόστολου Βουλγαράκη να μην παραβρεθεί στην παραπάνω συνάντηση και προσδοκούμε και ελπίζουμε ότι η Fraport δεν θα στείλει ξανά τον Γερμανό πρέσβη για να τον «συνετίσει». Τέλος η Πρωτοβουλία μας ενημερώνει τους πολίτες των Χανιών και της Δυτικής Κρήτης ότι την Τετάρτη 14/02/2018 στην Αίθουσα του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών πραγματοποιήθηκε η σύσκεψη – εκδήλωση της “Κοινής Πρωτοβουλίας Ενάντια στην Ιδιωτικοποίηση των Περιφερειακών Αεροδρομίων”. Σκοπός της συνάντησης ήταν η ανακοίνωση για την προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και ταυτόχρονα η κατάθεση δύο Επίσημων Καταγγελιών προς τις Επιτροπές Directorate General Competition και Directorate General for Internal Market, Industry, Entrepreneurship αντίστοιχα. Η επιχειρηματολογία στο σύνολό της θα κινηθεί στη γραμμή του ελέγχου των αθέμιτων κρατικών ενισχύσεων, του ελέγχου της Σύμβασης Παραχώρησης και της διαδικασίας εν γένει των Προκηρύξεων του ΤΑΙΠΕΔ, του αθέμιτου ανταγωνισμού και της μονοπωλιακής πρακτικής στο διεθνές και ευρωπαϊκό δίκαιο. Η εκτίμησή της συνάντησης είναι ότι ΜΠΟΡΟΥΜΕ να κηρύξουμε έκπτωτη τη διαδικασία και να ακυρώσουμε την Σύμβαση “Αποζημιώσεων” που υπέγραψε το ελληνικό κράτος με την κοινοπραξία Fraport – Κοπελούζου. Η Ανοικτή Πρωτοβουλία Ενάντια στην Εκχώρηση του αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» θα συνεδριάσει την Τετάρτη 7 Μαρτίου στις 19.00 μ.μ. στο Καφέ ΚΗΠΟΣ [Πηγή]https://www.aftodioikisi.gr/
Για μία ακόμα φορά η Fraport ανακοίνωσε ότι προχωρεί σε αυξήσεις των φόρων στα περιφερειακά αεροδρόμια συμπεριλαμβανομένου του «Δασκαλογιάννης» των Χανίων με αποτέλεσμα να υπάρξουν νέες αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων. Όπως είναι γνωστό τα αεροπορικά εισιτήρια έχουν εκτοξευθεί πλέον στα ύψη και εξαιτίας της προηγούμενης αύξησης των φόρων που επέβαλλαν οι Γερμανοί αλλά και εξαιτίας του μονοπωλίου στις αεροπορικές γραμμές από και προς τα Χανιά. Επισημαίνεται ότι η είσοδος των Γερμανών της Fraport στο αεροδρόμιο των Χανίων, πέρυσι την Άνοιξη, είχε ως αποτέλεσμα την αποχώρηση της εταιρείας χαμηλού κόστους Ryanair από τα Χανιά κατά την Χειμερινή περίοδο με αποτέλεσμα να χαθούν πάνω από 500.000 διανυκτερεύσεις από την ευρύτερη περιοχή και να αυξηθούν κατακόρυφα οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων εξαιτίας του μονοπωλίου. Τα αποτελέσματα είναι επώδυνα για την τοπική οικονομία και αν δεν υπήρχε η αναμενόμενη τουριστική άνοδος τα αποτελέσματα θα ήταν καταστροφικά για τους μικρούς και μικρομεσαίους επαγγελματίες του τουρισμού και τους εργαζόμενους. Τα Χανιά πλέον κατά τη διάρκεια του Χειμώνα είναι σχεδόν αποκλεισμένα ενώ ο στρατηγικός στόχος που είχε τεθεί για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου ‘όνειρο θερινής νυκτός’. Εκτός τα υπερκέρδη των 180 περίπου εκατομμυρίων που αποκόμισαν μέσα σε 6 μήνες οι Γερμανοί, κέρδη τα οποία αφαίρεσαν φυσικά από τον κρατικό προϋπολογισμό της χώρας, τα 70 εκατομμύρια που διεκδικούν από το κράτος για τους λεγόμενους ‘λαμπτήρες’, το πλιάτσικο που κάνουν εις βάρος του δημόσιου συμφέροντος στη βάση της αποικιακής σύμβασης παίζουν πλέον και κερδοσκοπικά παιχνίδια στις πλάτες του ελληνικού λαού. Η πρόσφατη πώληση, μόλις μετά 8 μήνες από την εκχώρηση, του 10% από το ποσοστό που κατείχε η εταιρεία Slentel συμφερόντων Κοπελούζου στη κοινοπραξία Fraport Greece αποδεικνύει τον κερδοσκοπικό χαρακτήρα των λεγόμενων «επενδυτών». Επισημαίνεται ότι η εταιρεία Slentel με έδρα την Κύπρο είχε αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 5.000 ευρώ και με αυτό συμμετείχε στην κοινοπραξία και στην «αγορά» των 14 κερδοφόρων περιφερειακών αεροδρομίων ενώ όπως είναι γνωστό η γερμανική κοινοπραξία δανείστηκε από ελληνικές τράπεζες για καταβάλλει στο ΤΑΙΠΕΔ το ποσό του 1,3 δις περίπου το οποίο θα καταλήξει στους «δανειστές». Αλλά δυστυχώς οφείλουμε να καυτηριάσουμε την στάση ορισμένων τοπικών φορέων των οποίων η θεσμική εκπροσώπηση έχει επιλέξει να συνομιλεί και να συνεργάζεται με τους Γερμανούς της Fraport και μάλιστα με αδιαφανείς και εν κρυπτώ συναντήσεις. Απαράδεκτη, μοιρολατρική και υποτακτική η στάση του δημάρχου Χανίων Τάσου Βάμβουκα ο οποίος αποτελεί έναν από τους βασικούς και σταθερούς συνομιλητές της Fraport ακόμα και πριν την είσοδο της στο αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης». Ο Δήμαρχος Χανίων ως ο βασικός πολιτικός προϊστάμενος της ΔΕΔΙΣΑ αποδέχτηκε την υπογραφή μίας απαράδεκτης σύμβασης με την Fraport για την αποκομιδή των απορριμμάτων από το αεροδρόμιο. Η εν λόγω σύμβαση δεσμεύει την ΔΕΔΙΣΑ και τους εργαζόμενους στον λεγόμενο «κώδικα δεοντολογίας» της Fraport ενώ προβλέπει ακόμα και αποζημιώσεις των Γερμανών εφόσον υπάρξει παραβίαση των όρων. Είναι προφανές ότι η πρωτοβουλίας μας θεωρεί ότι η ΔΕΔΙΣΑ αποτελεί ένα σημαντικό αναπτυξιακό, και περιβαλλοντικό εργαλείο για την τοπική κοινωνία. Μία σημαντική διαδημοτική εταιρεία παράδειγμα για όλη την Ελλάδα την οποία οφείλουμε να στηρίξουμε για να συνεχίσει το σημαντικό της έργο. Θεωρούμε όμως την σύμβαση απαράδεκτη και την πολιτική του Δημάρχου Χανιών Τάσου Βάμβουκα σε σχέση με το αεροδρόμιο ζημιογόνα για τον τόπο και τους κατοίκους της. Τα πρόσφατα δημοσιεύματα όπου αντιδήμαρχος του Δήμου Χανίων συνέτρωγε, προφανώς με εντολή του Δημάρχου, σε κοσμικό εστιατόριο μαζί με εκπροσώπους της τοπικής Ένωσης Ξενοδόχων, τον νέο πρόεδρο του Επιμελητηρίου Αντώνη Ροκάκη και στελέχη της Fraport προκαλούν εντύπωση στους πολίτες. Επισημαίνεται ότι η πρωτοβουλία μας εδώ και ένα περίπου μήνα έχει ζητήσει συνάντηση με τον πρόεδρο του ΕΒΕΧ χωρίς να υπάρξει ανταπόκριση. Είναι προφανές ότι ο κ. Ροκάκης έχει επιλέξει να μην ακούει και να μην βλέπει ούτε τους πολίτες που ανησυχούν ούτε τους εκατοντάδες επαγγελματίες που έχουν υποστεί ζημιά από την εκχώρηση του αεροδρομίου. Πολύ κακή αρχή για τον νέο πρόεδρο του ΕΒΕΧ. Οφείλουμε όμως να χαιρετίσουμε την στάση του Αντιπεριφερειάρχη Χανίων Απόστολου Βουλγαράκη να μην παραβρεθεί στην παραπάνω συνάντηση και προσδοκούμε και ελπίζουμε ότι η Fraport δεν θα στείλει ξανά τον Γερμανό πρέσβη για να τον «συνετίσει». Τέλος η Πρωτοβουλία μας ενημερώνει τους πολίτες των Χανιών και της Δυτικής Κρήτης ότι την Τετάρτη 14/02/2018 στην Αίθουσα του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών πραγματοποιήθηκε η σύσκεψη – εκδήλωση της “Κοινής Πρωτοβουλίας Ενάντια στην Ιδιωτικοποίηση των Περιφερειακών Αεροδρομίων”. Σκοπός της συνάντησης ήταν η ανακοίνωση για την προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και ταυτόχρονα η κατάθεση δύο Επίσημων Καταγγελιών προς τις Επιτροπές Directorate General Competition και Directorate General for Internal Market, Industry, Entrepreneurship αντίστοιχα. Η επιχειρηματολογία στο σύνολό της θα κινηθεί στη γραμμή του ελέγχου των αθέμιτων κρατικών ενισχύσεων, του ελέγχου της Σύμβασης Παραχώρησης και της διαδικασίας εν γένει των Προκηρύξεων του ΤΑΙΠΕΔ, του αθέμιτου ανταγωνισμού και της μονοπωλιακής πρακτικής στο διεθνές και ευρωπαϊκό δίκαιο. Η εκτίμησή της συνάντησης είναι ότι ΜΠΟΡΟΥΜΕ να κηρύξουμε έκπτωτη τη διαδικασία και να ακυρώσουμε την Σύμβαση “Αποζημιώσεων” που υπέγραψε το ελληνικό κράτος με την κοινοπραξία Fraport – Κοπελούζου. Η Ανοικτή Πρωτοβουλία Ενάντια στην Εκχώρηση του αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» θα συνεδριάσει την Τετάρτη 7 Μαρτίου στις 19.00 μ.μ. στο Καφέ ΚΗΠΟΣ [Πηγή]https://www.aftodioikisi.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.