Κυριακή 11 Μαρτίου 2018

Υπάρχει κάτι που δεν κατάλαβες στο προηγούμενό μου μήνυμα;


Με 382 ευρώ το μήνα ζουν 5,1 εκατομμύρια άτομα στην Ελλάδα…  Αυτή είναι η πραγματικότητα σου σήμερα!   Αυτό έχεις επιτρέψει να συμβεί… σε προηγούμενο άρθρο μου σε κάλεσα να  κάνεις αυτό που πρέπει!    Και αυτό που πρέπει θα συμβεί είτε θα είσαι ή δεν θα είσαι μέσα...
  Έχω ξαναϋπάρξει ξυπνητήρι στη ζωή μου. Για πολλά χρόνια αλλά υπάρχουν επιλογές του ήχου σε αυτό το ξυπνητήρι!  Σε καλώ λοιπόν ξανά να διαβάσεις τώρα με ηρεμία και να πράξεις άμεσα αυτό που πρέπει στο άρθρο για το πανελλήνιο κάλεσμα σε πολύσυμμετοχική Γεωργία-κτηνοτροφία και προστασία!  Κάντο τώρα,  Δεν υπάρχουνε όρια χρόνου στα οποία μπορείς να διαλέξεις για να είσαι Έλληνας και άνθρωπος!  Πράττεις τώρα,  κάθε ώρα και μέρα που περνάει εσύ ο άγνωστος που κρύβεσαι πίσω από τον ίδιο σου τον εαυτό πλέον κρίνεσαι για  την απραξία σου!  Σε καλώ σήμερα Τώρα με αυτόν τον τρόπο… αύριο ο τρόπος μπορεί να είναι πιο ζόρικος πιο δύσκολος!  Τώρα πρέπει να πράξεις!!!!  Περιμένω να δω την εξέλιξη των πρώτων 24 ωρών,  περιμένω να δω την Πάστα των ανθρώπων που υπάρχουν σήμερα μέσα στη χώρα μου!  Stranger,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive