Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2018

ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΟΥΝ! Καίτη Γκρέυ: Έμεινα έγκυος στο παιδί του Στέλιου. ΦΩΤΟ. Από τον ΑΛΚΙΝΟΟ ΜΠΟΥΝΙΑ

❱❱ «Είναι ψέματα ότι ο Καζαντζίδης δεν μπορούσε να τεκνοποιήσει» αποκαλύπτει η σπουδαία τραγουδίστρια. ❱❱ Ο παρασκηνιακός ρόλος της μητέρας του Γεσθημανής και το περιστατικό με μια «αλανιάρα γκόμενά του». «Ποιος λέει ότι ο Στέλιος δεν έκανε παιδιά; Εγώ έμεινα μαζί του έγκυος σ' ένα αγοράκι αλλά...
απέβαλα, όταν ήμουν τεσσερισήμισι μηνών...» Η Καίτη Γκρέυ ρίχνει... βόμβα μεγατόνων, αποκαλύπτοντας πρώτη 
φορά στην «Espresso» ότι έχασε ένα παιδί από τον αξέχαστο Καζαντζίδη. Και κάπως έτσι η μεγάλη ντίβα του λαϊκού πάλκου ρίχνει... άκυρο σε διάφορες βιογραφίες του αξέχαστου τραγουδιστή αλλά και στην παράσταση «Η ζωή του όλη» που παίζεται φέτος, οι οποίες αναφέρουν ότι ο Στέλιος «δεν μπορούσε να τεκνοποιήσει γιατί ένα μουλάρι τον χτύπησε στα γεννητικά του όργανα, όταν ήταν στον Στρατό».
Η θρυλική λαϊκή τραγουδίστρια μας υποδέχτηκε στο σπίτι της στη Νέα Σμύρνη και μας μίλησε για τη γνωριμία της και τη σχέση της με τον σπουδαίο βάρδο, αρχίζοντας τη συναρπαστική αφήγησή της από το μοιραίο πρόσωπο που τους έφερε κοντά εξαρχής, τη μητέρα του Γεσθημανή. 
«Δούλευα στον Ζέφυρο, στο Νέο Ηράκλειο, και ήμουν ήδη μεγάλη φίρμα, με δισκογραφικές επιτυχίες. Εκεί ερχόταν η μάνα του Καζαντζίδη και έβλεπα τον μαέστρο και συνθέτη, τον Γεράσιμο Κλουβάτο, που της έδινε λεφτά. Τον ρώτησα “ποια είναι” και μου είπε “μια φτωχιά γυναίκα και της δίνω λεφτά για να πάει τσιγάρα στον γιο της, που είναι στη Μακρόνησο”. Ετσι κι εγώ κάθε φορά που την έβλεπα, συνήθως ερχόταν το Σάββατο, την κέρναγα έναν μεζέ στο μαγαζί και της έδινα και κάποια χρήματα για να πάει τσιγάρα στον γιο της την Κυριακή στο επισκεπτήριο. Η κυρα-Γεσθημανή πήγαινε στον γιο της και του έλεγε “αυτή η κοπέλα που τραγουδάει το “Τσιγάρο” και το “Βουνό” είναι πάρα πολύ όμορφη, γιε μου, και μου δίνει λεφτά να σου πάρω τσιγάρα”. Εγώ τότε δεν ήξερα καν ποιος είναι ο γιος της, μέχρι που ένα βράδυ ο Στέλιος, αφού είχε βγει από τη Μακρόνησο, ήρθε στο μαγαζί μαζί με τη μάνα του και κάτι ξαδέρφια του, και τον γνώρισα. Αφού με ευχαρίστησε για τη βοήθεια που προσέφερα στη μητέρα του και σ' εκείνον, μου ζήτησε κάποια στιγμή να χορέψουμε ένα ταγκό που έπαιζε η ορχήστρα στο μαγαζί...» θυμάται η Καίτη Γκρέυ και ξεκαθαρίζει ότι είναι ψέμα πως εκείνη του πρότεινε να χορέψουν, όπως αναφέρεται στη βιογραφία του Καζαντζίδη, την οποία έχουν γράψει φίλοι του.
Υστερα από αυτήν την πρώτη επαφή τους ο Καζαντζίδης προσκάλεσε την Γκρέυ για φαγητό στο σπίτι του, παρουσία της μητέρας του. Εκεί, η κυρία Γεσθημανή παρακάλεσε την τραγουδίστρια να προτρέψει τον γιο της να μην αργήσει να πάει στο στρατόπεδο, όπου υπηρετούσε τη θητεία του, στον Διόνυσο. Ετσι και έγινε. Μάλιστα, μέσα στο ταξί που τον συνόδευε για το στρατόπεδο «τα φτιάξανε», θυμάται η ίδια.
Αρραβωνιαστικιά
«Οταν φτάσαμε στον Διόνυσο, τον περίμενε απέξω από το στρατόπεδο μια γκόμενα που είχε, μια Ελένη αλανιάρα. Της λέει “τι θέλεις εδώ;”. Και χωρίς εγώ να έχω ιδέα, τη διώχνει λέγοντάς της ότι την Κυριακή αρραβωνιάζεται μαζί μου. Με αποκάλεσε αρραβωνιαστικιά, ενώ μου είχε δώσει μόνο ένα φιλί στον δρόμο!» συνεχίζει την εξιστόρησή της η τραγουδίστρια.
«Τον άφησα και έφυγα, και για δυόμισι μήνες τον επισκεπτόμουν τακτικά στο στρατόπεδο μαζί με τον τραγουδιστή Χρήστο Κολοκοτρώνη και όχι με μια ξαδέρφη μου, όπως λένε επίσης λανθασμένα κάποιοι άσχετοι... Ο Κολοκοτρώνης ήταν πάντα μαζί σε αυτές τις συναντήσεις μας. Μέχρι και άδεια του πήρα, λέγοντας ψέματα στον διοικητή του, που ήταν θαυμαστής μου, ότι είχα συναυλία μαζί του. Μάλιστα, την πρώτη βραδιά που ήταν αδειούχος στην Αθήνα βγήκαμε έξω σε μια ταβέρνα, πάλι παρέα με τον Κολοκοτρώνη. Στη συνέχεια πήγαμε στο σπίτι, όπου μου έκανε μια άσχημη χειρονομία και τον έδιωξα. Ημουν πολύ πουριτανή τότε. “Εξω από το σπίτι μου” του φώναξα... Την επόμενη μέρα, όμως, ήρθε και μου ζήτησε συγγνώμη και τα ξαναφτιάξαμε. Οταν πήρε μετάθεση για να πάει να υπηρετήσει στα Τρίκαλα, μου είπε: “Απαιτώ να μείνεις με τη μάνα μου”. Και είπε στη μάνα του: “Δεν θα την αφήσεις να πάει στη δουλειά μόνη της. Θα τη συνοδεύεις κάθε βράδυ”. Ετσι κι έγινε. Της έραψα ρούχα και ερχόταν κάθε βράδυ στο κέντρο η κυρα-Γεσθημανή...»
Ενώ ο Στέλιος υπηρετούσε στα Τρίκαλα, η Καίτη δούλευε σε νυχτερινά μαγαζιά της Αθήνας και πάντα τη συνόδευε η μέλλουσα πεθερά της. Οπως λέει, δούλευε ακόμη και όταν ήταν έγκυος στο παιδί του Στέλιου, ένα αγοράκι, που ο ερχομός του τον είχε κάνει χαρούμενο και της είχε πει να προσέχει μην το χάσει, γιατί θα τη χώριζε.
«Ενα βράδυ που η κυρα-Γεσθημανή είχε γρίπη και δεν μπορούσε να με συνοδεύσει στο μαγαζί, ήρθε μαζί μου για συνοδός ο αδελφός του Στέλιου, ο Στάθης. Εκείνο το βράδυ έπαθα την αποβολή. Στο νοσοκομείο, όταν ξύπνησα από τη νάρκωση της απόξεσης που μου έκανε ο γιατρός, είδα τον Στάθη να είναι μαζί μου στο δωμάτιο και να μου κρατάει το χέρι. Ο αδελφός του Στέλιου, που από μωρό τον γνώρισα και τον έπλενα στη σκάφη, είναι μάρτυρας της αποβολής μου. Βέβαια, είναι αλήθεια ότι κι εγώ δεν πρόσεχα όσο έπρεπε. Μέρες νωρίτερα είχα δει αίμα και μου έκανε κάτι αιμοστατικές ενέσεις η κυρα-Ελισσώ, φίλη της Γεσθημανής. Επίσης, ήμουν τεσσάρων μηνών και πήγαινα στο κέντρο να τραγουδήσω, ενώ έπρεπε να κάτσω σπίτι. Εβαζα ζώνη και την έσφιγγα, για να μη φαίνεται η κοιλιά μου. Τι να έκανα;.. Επρεπε να δουλεύω γιατί πλήρωνα χρέη του Καζαντζίδη» αναφέρει η Καίτη Γκρέυ, η οποία επιμένει ότι είναι μεγάλο ψέμα να λένε ότι ο Καζαντζίδης δεν μπορούσε να κάνει παιδιά, επειδή τον χτύπησε μουλάρι στον Στρατό.
«Ας γελάσω! Πότε τον χτύπησε το μουλάρι στον Στρατό, αφού κάθε μέρα ήμουν στο στρατόπεδο με τον Χρήστο Κολοκοτρώνη;» λέει χαρακτηριστικά, δίνοντας τη δική της απάντηση σε εκείνους που θεωρούν ότι ο Καζαντζίδης δεν μπορούσε να κάνει παιδιά - τουλάχιστον όσο ήταν μαζί της.
«Πολλές θυσίες»
Το γεγονός ότι έχασε το παιδί του ήταν, όπως ισχυρίζεται, και ο λόγος που ο Καζαντζίδης τη χώρισε. Την κατηγόρησε ότι το παιδί τους δεν το έχασε, αλλά το έριξε, για να μη χάσει την καριέρα της. Ομως, όπως μας αποκαλύπτει σήμερα η τραγουδίστρια, και εκείνη θα τον χώριζε πριν μείνει έγκυος μαζί του, άλλα έκανε ιώβεια υπομονή.
«Η αλήθεια είναι ότι έκανα πολλές θυσίες για τον Στέλιο, ειδικά όταν έμεινα έγκυος, αλλά δεν βαριέσαι. Η πρώτη “πουστιά” που μου έκανε ήταν τότε που “πήγε” με τη Σεβάς Χανούμ, τη χασικλού. Μετά γύρισε και έκλαιγε στα πόδια μου. Ηταν πολύ κομπλεξικός, ήθελε να φοράω ρούχα που να μη φαίνονται τα μπράτσα μου. Αλλά και με τη μάνα του... τι πέρασα! Εγώ την αγαπούσα τη γριά, ίσως γιατί στερήθηκα τη μάνα. Κι απέναντί μου τον πρώτο καιρό ήταν γλυκιά. Μέχρι που μου χτύπαγε το πρωί τα αβγά για να δυναμώσω, που ήμουνα αδύνατη. Ομως, όταν ετοιμαζόμασταν να παντρευτούμε -ήταν έτοιμο το νυφικό μου, για να καταλάβεις- και πιάσαμε ένα σπίτι πιο κάτω από εκείνη, τότε της την έδωσε να μας χωρίσει. Δεν ήθελε καμία στο πλευρό του Στέλιου. Ακόμη και όταν ήταν να παντρευτεί με τη Μαρινέλλα, η κυρα-Γεσθημανή έστειλε μια φίλη της, την κυρα-Ελισσώ, να μου πει να πάρω τον Καζαντζίδη από τη Μαρινέλλα...»
Κλείνοντας την εξομολόγησή της, η Καίτη Γκρέυ δηλώνει μέσα από την καρδιά της: «Εγώ δεν ερωτεύτηκα κανέναν Καζαντζίδη, παρά ένα απλοϊκό παιδί που λεγόταν Στέλιος και δούλευε σε εργοστάσιο. Εγώ τον έκανα Καζαντζίδη. Η ιστορία του Καζαντζίδη αρχίζει με την Γκρέυ, είτε το θέλουνε κάποιοι είτε όχι. Εγώ εκβίασα την Columbia και τον επέβαλα στην εταιρία. Πάταγα πόδι και ό,τι έλεγα γινόταν...»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive