Κάτι δεν πάει καλά εδω πέρα. Ποιος τροφοδοτούσε το σκάφος (με τα 1600 κιλά χασίσι) με καύσιμα την ώρα του κυνηγητού;
«Το βαρύ φορτίο βάρους 1,6 τόνων ινδικής κάνναβης κατασχέθηκε στο πανάκριβο φουσκωτό «σφήνα» με τους 1.050 ίππους διαφυγής». «Επί δυο μερόνυχτα οι κομάντος του Λιμενικού από αέρα και θάλασσα καταδίωκαν τους λαθρέμπορους που από το Ιόνιο και την Κέρκυρα πέρασαν στο Αιγαίο στη Μακρόνησο». Με κατανάλωση να ξεπερνά τα 130 λίτρα την ώρα. ΤΗΝ ΩΡΑ!... Δεν βγαίνουν τα νούμερα, εάν υπολογίσουμε ότι κουβαλούσε και ενάμιση τόνο χασίσι. Άσε που δεν χωρά σε τέτοιο σκάφος.
Με ένα πρόχειρο υπολογισμό η απόσταση ήταν περίπου 400 ναυτικά μιλια, από Αγίους Σαράντα έως το στενό Μακρονήσου Τζιας.
Με 40 μιλλια ταχύτητα είναι δέκα ώρες
3 μηχανές (350 hp x3= 1050 hp)
Θα έπρεπε να είχε το λιγότερο 4 τοννους καύσιμα για να διανύσει την απόσταση αυτή με τις μέγιστες στροφές.
Με ταχύτητα κρουαζιέρας στις 4.000 στροφές (συν το φορτίο και τα πρόσθετα βάρη πάντα) με ταχύτητα στα 23-24 μιλλια ήθελε 3 τόνους καύσιμα.
Από τις στανταρ δεξαμενές των 2 x 380 λίτρων Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ!
Και πάμε στα "ακαταλαβίστικα" για τους πολλούς
Αναφέρει για το συγκεκριμένο σκάφος
Fuel tank: 2 x 380 liters
Power: 2 x 350 Hp
Η κατανάλωση της κάθε μηχανής Yamaha F 350 V8 τετράχρονης στις 4.000 στροφές που είναι η ταχύτητα κρουαζιέρας είναι 53 λίτρα την ώρα.
Στις μέγιστες στροφές 6.000 εως 6.300 η κατανάλωση ξεπερνά τα 130 λίτρα την ώρα. ΤΗΝ ΩΡΑ!
Σε μια ώρα το πολύ να διανύσει 47 ναυτικά μιλλια.
Οι λιμενικοί ανέφεραν οτι έπιανε μέχρι και τα 80 μιλλια/ωρα (με τις τέσσερις 350ρες)
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΕΙΧΕ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΑΛΑΤΟΝΕΡΟΥ ΣΕ ΚΑΥΣΙΜΟ ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕΤΑΓΓΙΣΕΙΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ.ΕΔΩ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ UFO ΔΥΝΑΜΕΙΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή