Έχουμε ακούσει πολλά. ΠΟΥ ήταν ο Ιησούς από 12-30 ετών ; ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
Τα άγνωστα χρόνια της ζωής του Ιησού. Πού βρισκόταν από 12 έως 30 ετών; Υπήρξε στα αλήθεια Εσσαίος; Ποιά είναι η αλήθεια για τα θαύματά Του, τη διδασκαλία Του, αλλά και τη θεϊκή Του υπόσταση; ΒΙΝΤΕΟ>>
Δεν υπάρχει κάποια ιστορική περιγραφή της ζωής του Ιησού.
Ακόμα και η ημερομηνία γεννήσεώς του, δεν είναι γνωστή, παρότι ακριβώς αυτό το έτος γεννήσεως έχει καθοριστεί ως η αρχή της σύγχρονης χρονολογήσεως.
Για τα χρόνια από τη γέννηση μέχρι τη δημόσια εμφάνιση του Ιησού, η οποία τοποθετείται σύμφωνα με αναφορές στο κατά Λουκά Ευαγγέλιο περί τα έτη 28-29, δεν υπάρχουν επίσης ιστορικά στοιχεία.
"Ιστορικά, είναι πολύ αμφίβολο ότι ο Ιησούς υπήρξε. Αλλά και να υπήρξε, το σίγουρο είναι ότι δεν ξέρουμε σχεδόν τίποτα γι' αυτόν". Μπέρτραντ Ράσελ (Βρετανός Μαθηματικός και Φιλόσοφος.
Για τη ζωή του Ιησού δεν υπάρχουν σημαντικές πληροφορίες, εκτός των Ευαγγελίων, τα οποία όμως γράφτηκαν πολύ αργότερα, έχουν αντιφάσεις, υπέστησαν πολλές αλλοιώσεις και προσθαφαιρέσεις, έχουν εξωλογικές αναφορές και δεν θεωρούνται ιστορικά συγγράμματα.
Είχαν συμβεί κοσμοϊστορικά γεγονότα που ανατρέπουν τους νόμους της φύσης και της λογικής, όπως τα περιγράφει ο ευαγγελιστής Ματθαίος (27.50-54): «ο δε Ιησούς κράξας αφήκε το πνεύμα. Και το καταπέτασμα του Ναού εσχίσθη… και η γη εσείσθη και οι πέτρες εσχίσθησαν» και ο Φίλων με τον ανιψιό του, δεν αντελήφθησαν τίποτα. Και πέραν αυτού: «τα μνημεία άνοιξαν και πολλά σώματα των νεκρών αγίων ηγέρθησαν και εξελθόντες εκ των μνημείων μετά την έγερση (ανάσταση) αυτού (του Ιησού) εισήλθαν εις την άγια πόλη και ενεφανίσθησαν σε πολλούς». Δηλαδή, κυκλοφορούσαν «άγιοι» της (χριστιανικής θρησκείας και κανείς δεν τους συνάντησε, έστω τον Αβραάμ και τον Μωυσή ή κάποιους άλλους…
Είχαν συμβεί οι πολλαπλές και μαζικές συναθροίσεις «πιστών» ή περίεργων, αν είχαν συμβεί τα ιαματικά και διατροφικά θαύματα που περιγράφονται στα Ευαγγέλια, αν είχαν αναστηθεί « άγιοι» άνθρωποι, σίγουρα θα υπήρχε κάποια αναφορά στα συγγράμματα του Φίλωνα και του Τιβέριου.
Πολλά απο τα περιγραφόμενα στα ευαγγελια ως γεγονότα, προκαλουν θυμηδία,ειναι καθαρός παραλογισμός και πνευματικής στάθμης παιδιών προσχολικής ηλικίας.
Πιθανό είναι λοιπόν να υπήρξε μεν ο συγκεκριμένος Ιησούς ως φυσικό πρόσωπο ένας μαραγκός που στα 30 του θεώρησε ότι είναι υιός θεού, αλλά τίποτα από αυτά που μεγαλοποιούν τα ευαγγέλια δεν ευσταθεί.
Δηλαδή δεν θα έδωσε καμιά αφορμή, με συζητήσεις περί το άτομό του, με μαζικές συναθροίσεις προσώπων, με θαύματα κλπ. κλπ., ώστε να αναφερθούν σ” αυτόν οι Ιστορικοί της εποχής.
Αλλά ακόμα και ανώτεροι εκκλησιαστικοί παράγοντες υποβαθμίζουν τη σημασία των Ευαγγελίων, αναφέροντας ότι: «Πηγή της πίστεώς μας δεν είναι τα Ευαγγέλια… αλλά η αποκαλυπτική αλήθεια… όπως καθορίστηκε και οριοθετήθηκε από τις Οικουμενικές Συνόδους.
Η χριστιανική θρησκεία που επεβλήθη αρχικά από το ρωμαϊκό στρατό, παραγεμίστηκε σταδιακά με πλήθος μυθοπλασιών με στόχο τη χειραγώγηση των ανθρώπων και την εξυπηρέτηση της κρατικής εξουσίας και του εκκλησιαστικού μηχανισμού που συγκροτήθηκε.
Ο Ιησούς λοιπόν για την επιστήμη είναι πρόσωπο ανύπαρκτο. Δεν ανήκει στην ιστορία, αλλά στην πίστη.
Πως να υπαρχει ιστορικη αναφορα κι απο ποιον αφου φαινοταν ενα παιδι οπως ολα τ`αλλα ; Ποιος θα ενδιαφεροταν στην υπο ρωμα'ι'κη κατοχη Γαλιλαια για εναν πιτσιρικα ; Δεν κατεγραφη τιποτα, παρα μονο οταν εφθασε σε ικανη ηλικια ν`ανατρεψει αποψεις και θρησκευτικο κατεστημενο των χαζαροσημιτων. Τα περι φυγης του σε αλλες χωρες ειναι παπαρολογιες των θεοσοφιστων τεκτονων του 18-19ου αιωνα που εδραιωναν στις Ινδιες το εοσφωρικο τους δογμα. Η επιστημη δεν εχει δωσει απαντησεις σε δικα της καιρια θεματα, κι εχει δωσει περι ενος μεταφυσικου προσωπου , το οποιο ηγειται διδασκαλιας πιστεως ; Ουτε στον υπνο τους..
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.
Δεν υπάρχει κάποια ιστορική περιγραφή της ζωής του Ιησού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμα και η ημερομηνία γεννήσεώς του, δεν είναι γνωστή, παρότι ακριβώς αυτό το έτος γεννήσεως έχει καθοριστεί ως η αρχή της σύγχρονης χρονολογήσεως.
Για τα χρόνια από τη γέννηση μέχρι τη δημόσια εμφάνιση του Ιησού, η οποία τοποθετείται σύμφωνα με αναφορές στο κατά Λουκά Ευαγγέλιο περί τα έτη 28-29, δεν υπάρχουν επίσης ιστορικά στοιχεία.
"Ιστορικά, είναι πολύ αμφίβολο ότι ο Ιησούς υπήρξε. Αλλά και να υπήρξε, το σίγουρο είναι ότι δεν ξέρουμε σχεδόν τίποτα γι' αυτόν".
Μπέρτραντ Ράσελ (Βρετανός Μαθηματικός και Φιλόσοφος.
Για τη ζωή του Ιησού δεν υπάρχουν σημαντικές πληροφορίες, εκτός των Ευαγγελίων, τα οποία όμως γράφτηκαν πολύ αργότερα, έχουν αντιφάσεις, υπέστησαν πολλές αλλοιώσεις και προσθαφαιρέσεις, έχουν εξωλογικές αναφορές και δεν θεωρούνται ιστορικά συγγράμματα.
Είχαν συμβεί κοσμοϊστορικά γεγονότα που ανατρέπουν τους νόμους της φύσης και της λογικής, όπως τα περιγράφει ο ευαγγελιστής Ματθαίος (27.50-54): «ο δε Ιησούς κράξας αφήκε το πνεύμα. Και το καταπέτασμα του Ναού εσχίσθη… και η γη εσείσθη και οι πέτρες εσχίσθησαν» και ο Φίλων με τον ανιψιό του, δεν αντελήφθησαν τίποτα. Και πέραν αυτού: «τα μνημεία άνοιξαν και πολλά σώματα των νεκρών αγίων ηγέρθησαν και εξελθόντες εκ των μνημείων μετά την έγερση (ανάσταση) αυτού (του Ιησού) εισήλθαν εις την άγια πόλη και ενεφανίσθησαν σε πολλούς». Δηλαδή, κυκλοφορούσαν «άγιοι» της (χριστιανικής θρησκείας και κανείς δεν τους συνάντησε, έστω τον Αβραάμ και τον Μωυσή ή κάποιους άλλους…
Είχαν συμβεί οι πολλαπλές και μαζικές συναθροίσεις «πιστών» ή περίεργων, αν είχαν συμβεί τα ιαματικά και διατροφικά θαύματα που περιγράφονται στα Ευαγγέλια, αν είχαν αναστηθεί « άγιοι» άνθρωποι, σίγουρα θα υπήρχε κάποια αναφορά στα συγγράμματα του Φίλωνα και του Τιβέριου.
Πολλά απο τα περιγραφόμενα στα ευαγγελια ως γεγονότα, προκαλουν θυμηδία,ειναι καθαρός παραλογισμός και πνευματικής στάθμης παιδιών προσχολικής ηλικίας.
Πιθανό είναι λοιπόν να υπήρξε μεν ο συγκεκριμένος Ιησούς ως φυσικό πρόσωπο ένας μαραγκός που στα 30 του θεώρησε ότι είναι υιός θεού, αλλά τίποτα από αυτά που μεγαλοποιούν τα ευαγγέλια δεν ευσταθεί.
Δηλαδή δεν θα έδωσε καμιά αφορμή, με συζητήσεις περί το άτομό του, με μαζικές συναθροίσεις προσώπων, με θαύματα κλπ. κλπ., ώστε να αναφερθούν σ” αυτόν οι Ιστορικοί της εποχής.
Αλλά ακόμα και ανώτεροι εκκλησιαστικοί παράγοντες υποβαθμίζουν τη σημασία των Ευαγγελίων, αναφέροντας ότι: «Πηγή της πίστεώς μας δεν είναι τα Ευαγγέλια… αλλά η αποκαλυπτική αλήθεια… όπως καθορίστηκε και οριοθετήθηκε από τις Οικουμενικές Συνόδους.
Η χριστιανική θρησκεία που επεβλήθη αρχικά από το ρωμαϊκό στρατό, παραγεμίστηκε σταδιακά με πλήθος μυθοπλασιών με στόχο τη χειραγώγηση των ανθρώπων και την εξυπηρέτηση της κρατικής εξουσίας και του εκκλησιαστικού μηχανισμού που συγκροτήθηκε.
Ο Ιησούς λοιπόν για την επιστήμη είναι πρόσωπο ανύπαρκτο.
Δεν ανήκει στην ιστορία, αλλά στην πίστη.
Πως να υπαρχει ιστορικη αναφορα κι απο ποιον αφου φαινοταν ενα παιδι οπως ολα τ`αλλα ; Ποιος θα ενδιαφεροταν στην υπο ρωμα'ι'κη κατοχη Γαλιλαια για εναν πιτσιρικα ; Δεν κατεγραφη τιποτα, παρα μονο οταν εφθασε σε ικανη ηλικια ν`ανατρεψει αποψεις και θρησκευτικο κατεστημενο των χαζαροσημιτων. Τα περι φυγης του σε αλλες χωρες ειναι παπαρολογιες των θεοσοφιστων τεκτονων του 18-19ου αιωνα που εδραιωναν στις Ινδιες το εοσφωρικο τους δογμα. Η επιστημη δεν εχει δωσει απαντησεις σε δικα της καιρια θεματα, κι εχει δωσει περι ενος μεταφυσικου προσωπου , το οποιο ηγειται διδασκαλιας πιστεως ; Ουτε στον υπνο τους..
Διαγραφή