Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017

Η ανατριχιαστική ανάρτηση του Υπάτιου Πατμάνογλου στα "γενέθλιά" του φοβερού ατυχήματος στην Εθνική οδό: «Πέθανα μαζί σας»



Τι να πείς και τι να γράψεις γι΄αυτόν τον πατέρα που έχασε μέσα σε μια στιγμή το παιδί και την γυναίκα του. Αυτό που βιώνει ο Υπάτιος είναι ένας Γολγοθάς. Έναν Γολγοθά που δεν θα ξεπεράσει ποτέ. Αυτό που πετυχαίνει; Είναι να έχει μερικές στιγμές γαλήνης και ηρεμίας μέσα σε αυτή την τραγική συνθήκη απευθυνόμενος στον Θεό....
Αν κανείς του μιλήσει απο κοντά θα καταλάβει ότι πρόκειται για έναν θρήσκο Άνθρωπο. Ο ίδιος θεωρεί πώς ο Θεός τον έβαλε σε αυτη την δοκιμασία για να γίνει καλύτερος. Όμως υπάρχουν και στιγμές που σπάει. Που ο ανθρώπινος παράγοντας, τα συναισθήματα η απώλεια και η καταστροφή της οικογενειακής γαλήνης του υπερνικούν κάθε προσπάθεια γαλήνης. Όπως αργά σήμερα το βράδυ. Ο Υπάτιος έγραψε: » Σαν σημερα γενηθηκα ,στις 26/2/2017 (πεθανα μαζι σας ) Σημερα γιορταζω τα πρωτα μου γενεθλια απο την Δευτερη ζωη μου …..Το μονο που μου ευχομαι ειναι να εχω σωματικη και πνευματικη υγεια ανθρωπους να με αγαπουν και να μην χασω την πιστη μου …..Χρονια μου πολλα».  Σαν σημερα γενηθηκα ,στις 26/2/2017 (πεθανα μαζι σας ) Σημερα γιορταζω τα πρωτα μου γενεθλια απο την Δευτερη ζωη μου…  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive