Για την "υπόθεση" Αμίρ, 2 πραγματάκια έχω να πω : Ολα θα απαντηθούν όταν διευκρινιστεί ΠΟΙΟΣ επέβαλε την συμμετοχή στην κλήρωση του 11χρονου Αμίρ της Ε' τάξης (και όχι της ΣΤ' τάξης όπως προβλέπεται) κατά παράβαση του ΠΔ 79/2017, όπως επίσης και ποιος έβαλε παιδί που ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΟΥΤΕ ΛΕΞΗ ΕΛΛΗΝΙΚΑ στην Ε' ταξη. Αυτά και άντε επιτέλους γιατί το παραχέσαμε με μαλακίες και κακές αριστερές αλληλέγγυες δακρύβρεχτες σκηνοθεσίες....
Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, διέταξε προκαταρκτική εξέταση για το τι συνέβη και το αποτέλεσμα της κλήρωσης δεν έγινε σεβαστό στο 6ο δημοτικό σχολείο Δάφνης. Δύο ημέρες μετά, η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας εξέδωσε ανακοίνωση, σχετικά με όσα αναληθή και συκοφαντικά έχουν δει το φως της δημοσιότητας θεωρώντας πως η στάση του Υπουργείου Παιδείας είναι απαράδεκτη, επικίνδυνη και γι’ αυτό την καταδικάζει. Όμως ο μικρός Αμίρ δεν θα έπρεπε να συμμετέχει στην κλήρωση, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, διέταξε προκαταρκτική εξέταση για το τι συνέβη και το αποτέλεσμα της κλήρωσης δεν έγινε σεβαστό στο 6ο δημοτικό σχολείο Δάφνης. Δύο ημέρες μετά, η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας εξέδωσε ανακοίνωση, σχετικά με όσα αναληθή και συκοφαντικά έχουν δει το φως της δημοσιότητας θεωρώντας πως η στάση του Υπουργείου Παιδείας είναι απαράδεκτη, επικίνδυνη και γι’ αυτό την καταδικάζει. Όμως ο μικρός Αμίρ δεν θα έπρεπε να συμμετέχει στην κλήρωση, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
Τι έχει συμβεί με την κλήρωση του μικρού Αμίρ;Τα περισσότερα δημοσιεύματα αναφέρουν πως ο Αμίρ πηγαίνει στην Ε’ τάξη. Αν ήταν μαθητής της Ε’ δεν θα έπρεπε να συμμετάσχει στην κλήρωση γιατί έτσι ορίζει ο νόμος, καθώς σε αυτή συμμετέχουν οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης. Όμως, ο πρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας, Θανάση Κικινής, μας διαβεβαίωσε πως το παιδί είναι μαθητής της ΣΤ’ δημοτικού.
Η Υπουργική Απόφαση Φ.10/ΦΜ/151306/Δ1 καθορίζει τον τρόπο επιλογής σημαιοφόρων, παραστατών, υπευθύνων κατάθεσης στεφάνων, και γίνεται σύμφωνα και με την Υ.Α. Γ1/219/16-3-2001 που αφορά τη συμμετοχή των αλλοδαπών μαθητών στη διαδικασία της επιλογής.
(ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΣΕ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ )
(ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΣΕ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ )
Σύμφωνα με την Υ.Α. Γ1/219/13-3-2001/ΥΠΕΠΘ ο μικρός Αμίρ δεν θα έπρεπε να μπει στην κλήρωση γιατί: «Στη διαδικασία επιλογής σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων για την κατάθεση στεφάνου μπορούν να συμμετέχουν και αλλοδαποί μαθητές, οι οποίοι φοιτούν τουλάχιστο δύο (2) χρόνια σε ελληνικό σχολείο.»
Σύμφωνα με την συνέντευξη που έδωσε η μητέρα στη Lifo, ο Αμίρ είναι μαθητής στο δημοτικό σχολείο Δάφνης εδώ και 7 μήνες, αφού πρώτα πέρασε ένα ολόκληρο χρόνο στο camp της Λέσβου. [Πηγή]
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας, ο Αμίρ έφτασε την άνοιξη στη χώρα μας. Πιθανότατα εννοεί στη Δάφνη, αφού έχει περάσει ένα χρόνο στο camp στη Λέσβο. [Πηγή]
Έτσι σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία ο μικρός Αμίρ δεν θα έπρεπε να συμμετέχει στην κλήρωση γιατί δεν έχει φοιτήσει τα δύο χρόνια που χρειάζονται. Βεβαίως το μικρό παιδί δεν φταίει σε τίποτε για όλη αυτήν την απίστευτη περιπέτεια, και πολύ περισσότερο κάθε είδους ρατσιστική και φυσική επίθεση εναντίον του, ή της οικογένειάς του που δεν είναι δυνατόν να είναι ανεκτή σε μια ευνομούμενη κοινωνία.
Αναφορικά με την αλλαγή στάσης από το σχολείο που τελικά δεν έδωσε τη σημαία στον Αμίρ, έστω και μετά από την παράτυπη συμμετοχή του στην κλήρωση, υπάρχουν δυο αντικρουόμενες εκδοχές: Η μία περιγράφεται στην ανακοίνωση του αντιπροέδρου της ΔΟΕ λέγοντας ότι «Ο κοινωνικός λειτουργός ενημέρωσε το σχολείο ότι το παιδί δεν θα κρατήσει τη σημαία.» και η άλλη είναι η συνέντευξη της μητέρας στη Lifo (20/10/2017) όπου είχε δηλώσει: «Χαρήκαμε πολύ που κληρώθηκε ο Αμίρ, έγινε κλήρωση χωρίς να το γνωρίζουμε αλλά είναι ωραίο, γιατί κάνει περήφανους όλους τους Αφγανούς. Συμβολικά είναι ο εκπρόσωπος όλων όσοι ζουν εδώ. Και θα πάει και στην εκκλησία να εκκλησιαστεί με τη σημαία, παρόλο που είμαστε μουσουλμάνοι. Φυσικά και θα πάμε στην εκκλησία μαζί του, δεν έχουμε κανένα πρόβλημα»
Απάντηση στα εύλογα ερωτήματα που δημιουργούνται από τα παραπάνω, αναμένεται να δώσει η προκαταρκτική εξέταση που διέταξε το Υπουργείο.
Σ.Κ.
Πως γίνεται ένα παιδί που δεν ξέρει ελληνικά να είναι έστω και στην 5η τάξη; Όλη η ιστορία βρωμάει καρανίκεια προβοκάτσια.
ΑπάντησηΔιαγραφή