Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2017

Και τώρα Μουστάκα και Ζαχαριά… ξεσκίστε τον Mr Jumbo – Νισάφι πια… Γράφει ο Α.

Μετά τις κατάπτυστες δηλώσεις του Mr Jumbo για τους Έλληνες, αλλά και τις προκλητικότατες διαφημίσεις που προάγουν τη διαφορετικότητα μέσα από… παιχνιδάδικα “σκουπίδια”, επιτέλους κύριοι Μουστάκα και Ζαχαριά, αλλά και οι… υπόλοιποι επιχειρηματίες του κλάδου ανά την Ελλάδα, ξεσκίστε τον, τελειώστε τον, εξαφανίστε τον από την ελληνική επικράτεια.     Αν ο Έλληνας είναι κακομαθημένος κύριε Βακάκη, μάζεψε τα μαγαζιά σου...
και τις αποθήκες σου από την Ελλάδα και πήγαινε στη Ρουμανία που είναι πιο elegant λαός.  Αν ο Έλληνας είναι προκατειλημμένος για τις προκλητικές διαφημίσεις που βγάζεις κάθε τρεις και λίγο στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο, πήγαινε στη Βουλγαρία που είναι πιο ανοιχτόμυαλος λαός.  Αν η αξία του θανάτου του παιδιού σου με την κακοσυντηρημένη Porsche των 150 χιλιάδων ευρώ και τα λάστιχα 10ετιας -που δεν μερίμνησες να συντηρήσεις λόγω… ανειλημμένων υποχρεώσεων-, στοιβάζεται σε 10 ώρες “πένθους” και μια ημέρα μετά οι συνεργάτες σου ισχυρίζονται ότι βρέθηκες στα κεντρικά της εταιρίας σου για να… δουλέψεις, αποκλείεται να σεβαστείς τους πελάτες σου που τα “ακουμπούν” από το υστέρημά τους, αλλά και τους υπαλλήλους σου που χρόνια τώρα φωνάζουν για τις συνθήκες γαλέρας που επικρατούν στα καταστήματά σου.     Αδράξτε την ευκαιρία ΤΩΡΑ, κύριε Μουστάκα και κύριε Ζαχαριά και βγάλτε διαφημίσεις που προάγουν την ελληνική παραδοσιακή οικογένεια, την ελληνική παράδοση, τα ελληνικά ήθη και έθιμα.  Τις τελευταίες ημέρες, με πιάνουν ακόμα και στο δρόμο μητέρες και μου μιλούν για το “φαινόμενο’ Βακάκη. Σχεδόν ουρλιάζουν τονίζοντας μου να βγω εγώ και οι συνάδελφοί μου να μιλήσουμε για τις απαράδεκτες διαφημίσεις και δηλώσεις του Mr Jumbo. Να φωνάξουμε να μποϊκοτάρουν άπαντες τα καταστήματά του.  Δεν σας κρύβω όμως, ότι φοβήθηκα γράφοντας αυτές τις αράδες πως θα κατηγορηθώ ότι τα “πήρα” από άλλους επιχειρηματίες. Δηλώνω υπεύθυνα ότι δεν γνωρίζω κανέναν Μουστάκα και κανέναν Ζαχαριά. Και ας βγουν να με διαψεύσουν.  Δηλώνω υπεύθυνα όμως ως ΠΑΤΕΡΑΣ, ΘΕΙΟΣ, ΝΟΝΟΣ και κοινωνικό άτομο, ότι εφεξής και μετά τις προκλητικές δηλώσεις του Βακάκη, ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΩ στα Jumbo.     Στα Jumbo που σύμφωνα με πρόχειρους μπακαλίστικους υπολογισμούς που έκανα, έχω “ακουμπήσει” για δώρα, παιχνίδια και σχολικά για τα 3 παιδιά μου, τα 2 ανίψια, τα 2 βαπτιστήρια μου και τα αμέτρητα παιδιά οικογενειακών φίλων μου τα τελευταία 15 χρόνια, πάνω από 40.000 χιλιάδες ευρώ.  Και το αναλύω:  x7 φορές τον χρόνο δώρα για ονομαστικές γιορτές παιδιών, ανιψιών, βαφτιστηριών x7 φορές τον χρόνο δώρα για γενέθλια παιδιών, ανιψιών, βαφτιστηριών x7 φορές τον χρόνο δώρα για Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά παιδιών, ανιψιών, βαφτιστηριών x7 φορές τον χρόνο δώρα και λαμπάδες για το Πάσχα παιδιών, ανιψιών, βαφτιστηριών x άπειρες φορές τον χρόνο δώρα για συμμαθητές και παιδικά πάρτι των παιδιών μου. Αυτή είναι η πραγματικότητα κύριε Βακάκη. Τουλάχιστον 2 φορές τον μήνα μια 5μελής οικογένεια -η οικογένειά μου- πήγαινα σε ένα από τα καταστήματά σου και μάτωνα. Και το έκανα και με χαρά, επειδή θεωρούσα ότι είσαι Έλληνας πετυχημένος επιχειρηματίας με αγάπη για την πατρίδα σου, επειδή νόμιζα ότι έτσι “προστατεύουμε” τις θέσεις εργασίας που είχες στην επιχείρησή σου.  Εγώ ο κακομαθημένος, η στενόμυαλη σύζυγός μου και τα 3 μου κακομαθημένα παιδιά μου, τα 2 κακομαθημένα μου ανίψια, τα 2 κακομαθημένα μου βαφτιστήρια, αλλά και τα αμέτρητα κακομαθημένα παιδιά των οικογενειακών μου φίλων, αρνούμαστε πλέον ως ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟΙ Έλληνες φτωχομπινέδες και όχι elegant Ρουμάνοι και ανοιχτόμυαλοι Βούλγαροι να ξαναπατήσουμε εκεί.  Και κλείνω φωνάζοντας με όσο πιο δυνατή φωνή έχω. ΜΟΥΣΤΑΚΑ, ΖΑΧΑΡΙΑ και λοιποί παιχνιδάδες της Ελλάδας ξυπνήστε και μαζέψτε τον κόσμο στα μαγαζιά σας.  Γιατί το παιχνίδι είναι χαρά και όχι πουστριλίκια, γιατί το παιχνίδι δίνει γνώση και δεν ταιριάζει δίπλα σε κιλότες και σερβιέτες, γιατί το παιχνίδι είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ…  Νισάφι…

2 σχόλια:

  1. Παιδιά εγώ το τσαμπο απέναντι από το σπίτι μου ήθελα δυο ποτήρια και πήγα στην οδό Αθηνάς και τά αγόρασα και δεν πήγα απέναντι στο τσαμπο ουστ καργιωλη ουστ καργιωλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive