Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2017

Πατέρας Μιχάλη Λεμπιδάκη: Το παιδί μου είναι και πάλι κοντά μου. ΗΧΗΤΙΚΟ

Πατέρας Μιχάλη Λεμπιδάκη στο protothema.gr: Το παιδί μου είναι και πάλι κοντά μου
«Δόξα τω θεώ είναι καλά στην υγεία του και χαιρόμαστε πολύ γι αυτό», ανέφερε  Συγκινημένος και ανακουφισμένος από την απελευθέρωση του γιου του μετά από έξι μήνες ομηρείας, είναι ο πατέρας του Μιχάλη Λεμπιδάκη, Ιωάννης....
«Είναι αλήθεια ο Μιχάλης, το παιδί μου είναι ελεύθερος», δήλωσε.  «Είναι και πάλι κοντά μου. Δόξα τω θεώ είναι καλά στην υγεία του και χαιρόμαστε πολύ γι αυτό», ανέφερε ανακουφισμένος μετά την πολύμηνη περιπέτεια που πέρασε η οικογένειά του. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive