Δευτέρα 29 Μαΐου 2017

Φιλιππάκης: Διατύπωσα μία άποψη, δεν συνιστά δημόσιο λόγο -Δεν παίρνει πίσω ούτε λέξη

Με νέα ανάρτηση του στο Facebook ο δημοσιογράφος και ειδικός γραμματέας της ΕΣΗΕΑ Γιώργος Φιλιππάκης επιμένει για τα όσα έγραψε το περασμένο Σάββατο στα κοινωνικό δίκτυο περί «μίας ακόμα βόμβας στα πόδια του Στουρνάρα». Ειδικότερα, ο ειδικός γραμματέας της ΕΣΗΕΑ σε ανάρτηση του στο Facebook για την τρομοκρατική επίθεση εναντίον του Λουκά Παπαδήμου κατέληγε λέγοντας:...
«Για να είμαι ξεκάθαρος δεν θα με ενοχλούσε καθόλου άν έσκαγε και μια ακόμα βόμβα στα πόδια του Στουρνάρα». Τα ξημερώματα της Κυριακής, στο προφίλ του ειδικού γραμματέα της ΕΣΗΕΑ ανέβηκε ανάρτηση στην οποία αναγραφόταν: «Με συνέλαβαν». Ομως, ώρες αργότερα ο δικηγόρος του δήλωσε ότι ο κ. Φιλιππάκης δεν έχει καμία σχέση με την ανάρτηση αυτή, ενώ συμπλήρωσε ότι εμμένει στα όσα έγραψε για τον διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδας. «Ο Γιώργος Φιλιππάκης δεν έχει καμία σχέση με την ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook στην οποία αναφερόταν ότι συνελήφθη. Ο άγνωστος που διέδωσε αυτή την ψευδή πληροφορία, κατέβασε και την προηγούμενη ανάρτηση που αφορούσε στον Γιάννη Στουρνάρα. Ο Γιώργος Φιλιππάκης δεν υπάρχει περίπτωση να κατεβάσει την άποψή του, στην οποία και φυσικά εμμένει», δήλωσε ο δικηγόρος του κ. Φιλιππάκη, Γιάγκος Λαμπίρης.
Σήμερα το πρωί, ο Γιώργος Φιλιππάκης, που φαίνεται να ανέκτησε τον λογαριασμό του στο Facebook έκανε νέα ανάρτηση για την υπόθεση στην οποία αναφέρει:
Για τους φίλους , τους γνωστούς και τους απλούς πολίτες που μου συμπαραστάθηκαν.
Ποτέ δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι η διατύπωση μιας γνώμης μιας κρίσης μιας άποψης προς φίλους στην προσωπική μου ιστοσελίδα θα μπορούσε να ποινικοποιηθεί από οποιονδήποτε. Την άποψή μου αυτή δεν την εξέφρασα με την ιδιότητά μου σαν Ειδικός Γραμματέας της ΕΣΗΕΑ αλλά σαν απλός πολίτης. Λυπάμαι βαθύτατα εάν προκάλεσα ανησυχία σε φίλους και γνωστούς τους οποίους και ευχαριστώ ιδιαίτερα για την αμέριστη συμπαράστασή τους. Επιπλέον δηλώνω ότι τα όσα εγώ διατύπωσα απευθυνόταν μόνο σε φίλους και γνωστούς μου στην προσωπική μου ιστοσελίδα και κατά συνέπεια άποψή μου είναι ότι όλα όσα διατυπώνονται μέσα από προσωπικούς λογαριασμούς FB κλπ δεν συνιστούν δημόσιο λόγο. Επιπλέον ξεκαθαρίζω ότι η διαδρομή μου επί δεκαετίες ήταν πάντοτε αγωνιστική ξεκάθαρη και έντιμη και δεν έχω μάθει να προκαλώ τα συναισθήματα των φίλων και συντρόφων μου . Τη στάση μου αυτή που τηρώ εδώ και δεκαετίες θα την τηρώ αναλλοίωτη.
Η ανάρτηση του Γιώργου Φιλιππάκη το Σάββατο στις 3:18 μ.μ.
«Από τις 6 χτές το απόγευμα που ο Λουκάς Παπαδήμος τραυματίσθηκε από την αυτοσχέδια βόμβα μέσα στο αυτοκίνητό του έσπαγα το κεφάλι μου από που ερχόταν και που πήγαινε ο υπαλληλάκος αυτός της Ευρωπαικής Κεντρικής Τράπεζας . Την απάντηση την έδωσε ποιός νομίζετε? Ο Αντωνάκης ο Σαμαράς. Με ποιό τρόπο ? Ο Σαμαράς τηλεφώνησε στο άλλο ξεπουλημένο τομάρι τον Γιάννη Στουρνάρα γιατί κάτι προφανώς υποψιαζόταν . Και βέβαια ο Στουρνάρας του είπε την είδηση . Νωρίτερα Στουρνάρας και Παπαδήμος είχαν μυστική συνάντηση άγνωστο πού και φυσικά κανείς δεν γνωρίζει τί συζήτησαν αλλά και πού συναντήθηκαν . Και οι δύο ξεπουλημένοι υπάλληλοι των Τραπεζών ντόπιων και ξένων είναι τόσο ανακατεμένοι στο ξεπούλημα της χώρας αλλά και του εθνικού πλούτου και κυρίως ευθύνονται για το κατάντημα και την εξαθλίωση του Ελληνικού Λαού . Ο Παπαδήμος σήμερα είναι πρόεδρος της Ακαδημίας Αθηνών ενός θεσμού που βρωμάει από απόσταση ενώ ο Στουρνάρας παίζει το ρόλο του Κεντρικού Τραπεζίτη για λογαριασμό Σόιμπλε και λοιπόν καθαρμάτων στην Ευρώπη . Για να είμαι ξεκάθαρος δεν θα με ενοχλούσε καθόλου άν έσκαγε και μια ακόμα βόμβα στα πόδια του Στουρνάρα».

1 σχόλιο:

  1. Αν αυτά τα έλεγε ένας χρυσαυγιτης θα είχαμε μια χρυσαυγιάδα όλο τρέλα. Δηλώσεις πρωθυπουργού, προέδρου, όλων των κομμάτων οι δημοσιοκάφροι θα ούρλιαζαν και θα είχε κινηθεί ακόμη και ο στρατός για την Σύλληψη του υπαιτίου. Τώρα από χλιαρές δηλώσεις έως στήριξη επειδή αυτός ο κάφρος είναι συριζαίος. Θα δείτε που στο τέλος θα βγει λάδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive