Τετάρτη 15 Μαρτίου 2017

Αδωνις: Απειλούν τη ζωή μου - Ποιοι έβαλαν τον εκρηκτικό μηχανισμό στο βιβλιοπωλείο μου

Μηνύματα με πολλούς αποδέκτες έστειλε μέσα από την εκπομπή του Νίκου Στραβελάκη ο αντιπρόεδρος της ΝΔ Αδωνις Γεωργιάδης με αφορμή το νέο μεταμεσονύχτιο χτύπημα, από αγνώστους, στο βιβλιοπωλείο του στην Κηφισιά. «Εγώ ενοχλώ πολλούς απ’ ότι φαίνεται. Από τη λάσπη που μου πετάει ο ΣΥΡΙΖΑ και προσωπικά ο κ. Τσίπρας μέχρι τα γκαζάκια στα βιβλιοπωλεία μου από τους λεγόμενους αντιεξουσιαστές. Δεν υπάρχει περίπτωση, αν κάποιοι νομίζουν ότι θα με κάνουν να φοβηθώ... και να μην μιλάω κάνουν πολύ μεγάλος λάθος», τόνισε χαρακτηριστικά ο Αδωνις Γεωργιάδης. Και σημείωσε: «Το μήνυμα είναι πάρα πολύ απλό. Η Δημοκρατία δεν υποχωρεί. Η ελευθερία του λόγου στην Ελλάδα είναι αδιαπραγμάτευτη. Μπορούμε να διαφωνούμε όσο θέλουμε, γκαζάκια ο ένας στον άλλον δεν βάζουμε».

Ο βουλευτής της ΝΔ είπε ότι είναι συνεχείς οι απειλές που δέχεται κατά της ζωής του. «Απειλές δέχομαι διαρκώς, αλλά δεν μπορώ να σταματήσω τη ζωή μου επειδή δέχομαι απειλές», τόνισε και ανέφερε: «Το πρόβλημα το μεγάλο για μας και την οικογένειά μου είναι ότι αυτού του τύπου οι πράξεις πέραν της οικονομικής ζημίας που προκαλούν, προκαλούν και μία μεγάλη αγωνία και στην επιχείρηση και στους εργαζομένους και στην οικογένειά μου και στους πελάτες και σε όλους». Στο ερώτημα αν απειλούνται και συγγενικά του πρόσωπα ο αντιπρόεδρος της ΝΔ απάντησε: «Οχι, όχι, εμένα απειλούν».

Οπως είπε ο κ. Γεωργιάδης αυτή είναι η 17η φορά που τα βιβλιοπωλεία του γίνονται στόχος επιθέσεων: «Αυτή είναι η 17η φορά», τόνισε και πρόσθεσε: «Είμαστε σε μία Ελλάδα που αυτά, δυστυχώς, τα έχουμε δεχθεί για πάρα πολλά χρόνια. Εδώ βλέπετε σταματούν τα τρόλεϊ, πετάνε τον κόσμο τον φτωχό έξω και του βάζουν φωτιά ή σπάνε κάθε βράδυ τα ακυρωτικά μηχανήματα και όλα αυτά ατιμωρητί. Γιατί είμαστε μία χώρα που για πάρα πολλά χρόνια εθίστηκε στο να επιτρέπει αυτού του τύπου τη βία. Σ’ αυτό νομίζω πρέπει να αντισταθούμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive