Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017

«Το αίμα του άντρα μου ζητά δικαιοσύνη, δεν τον συγχωρώ». Η χήρα του οδηγού ταξί από την Καστοριά μιλά για τη δολοφονία του συζύγου της. ΒΙΝΤΕΟ

«Το αίμα του άντρα μου ζητά δικαιοσύνη, δεν τον συγχωρώ»

Αποτέλεσμα εικόνας για οδηγού ταξί που δολοφονήθηκε στην Καστοριά«Τον δολοφόνησε χωρίς να σκεφτεί τίποτε απολύτως. Σας καλώ να αναζητήσετε την αλήθεια». Με δάκρυα στα μάτια η γυναίκα του άτυχου οδηγού ταξί που δολοφονήθηκε στην Καστοριά μιλά στην κάμερα του Alpha. «Άφησε δύο παιδιά ορφανά και το αίμα του άντρα μου ζητά δικαιοσύνη». Η γυναίκα μίλησε και για τις πρώτες ώρες της εξαφάνισης του συζύγου της αλλά και για όσα φέρεται να έκανε ο δράστης μετά τη δολοφονία του οδηγού ταξί....
«Ο άντρας μου δολοφονήθηκε από έναν αστυνομικό που πληρώνετε από όλους τους Έλληνες, ο οποίος ήταν υποχρεωμένος να προστατεύει τους Έλληνες και όχι να τους σκοτώνει. Προσωπικά και εγώ και τα παιδιά μου δεν έχουμε πιστέψει τίποτε από ό,τι έχει πει. Όλοι οι ισχυρισμοί του είναι ψέματα».
Η σύζυγος του άτυχου οδηγού απαντά και στο ενδεχόμενο πως οι δύο άνδρες γνωρίζονταν. «Δεν τον είχα γνωρίσει ποτέ μου, ούτε ο σύζυγος μου ποτέ μου ανέφερε ότι μπορεί να υπήρχε κάποια σχέση μεταξύ τους». Και συνέχισε λέγοντας: «Για να σώσει εμάς και τον εαυτό του θα έδινε τα πάντα. Αν τον απειλούσε θα έδινε και το αμάξι που με κόπο είχαμε πάρει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive