Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

Σκέψεις....... Γράφει η "ΜΑΡΙΑΝΝΑ"

Αποτέλεσμα εικόνας για ''Να αγαπάς την ευθύνη και να λες,εγώ,εγώ μόνος μου έχω χρέος να σώσω τον κόσμο. Και αν δεν σωθεί εγώ θα φταίω''.Με ενθουσιασμό, βρήκα να ταυτίζομαι πλήρως με την ιδέα του "να μείνεις και να πολεμήσεις".
Έτσι ενάντια σε οτιδήποτε εχθρικό και σκοτεινό.
Γιατί υπάρχει ευθύνη που πηγάζει από την καρδιά και το μυαλό.
Δεν φοβάμαι,γιατί έχω την ευθύνη να αγαπώ και ελευθερία σημαίνει να αγαπώ την ευθύνη. 
Να αγαπώ οτιδήποτε με περιβάλλει,πρωτίστως τους ανθρώπους.
Και εκεί που νιώθω πως φέρω την μεγαλύτερη ευθύνη,είναι προς εκείνους που τώρα είναι παιδιά η αγέννητοι ακόμα.
Ελευθερία θα πει να μάχεσαι σε μια γης χωρίς ελπίδα.
Ελευθερία είναι να μην τα παράτας...
Τι θα πει ευτυχία;
Να ζεις και όλες της δυστυχίες.
Θεό έχεις μέσα σου,Θεό κουβαλάς και δεν το ξέρεις.
Ζήτα του να σου δώσει δύναμη να συνεχίζεις και θα την έχεις.
Τι θα πει φως;
Να κοιτάς με αθόλωτο μάτι όλα τα σκοτάδια.
Ποτέ να μην δεχθείς τα σύνορα του ανθρώπου.
Να σπάσεις τα σύνορα,να παίρνεις βαθιές ανάσες και να συνεχίζεις.
Να συνεχίζεις να μάχεσαι,να μην σταματάς.
Ν' αρνείσαι ότι ζυγίζουν τα μάτια σου.
Να πεθάνεις και να λες: δεν σε φοβάμαι.
Γιατί θάνατος δεν υπάρχει.
Είναι μόνο το πέρασμα,προς εκεί που θα ζεις αιώνια. 

Κλείνω με τον Καζαντζάκη: ''Να αγαπάς την ευθύνη και να λες,εγώ,εγώ μόνος μου έχω χρέος να σώσω τον κόσμο. Και αν δεν σωθεί εγώ θα φταίω''.
"ΜΑΡΙΑΝΝΑ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive