Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ. Ουρανία Μιχαλολιάκου: Είμαι στρέητ, είμαι Ελληνίδα και δεν γουστάρω την υποκρισία σας. ΒΙΝΤΕΟ


Η απάντηση της κόρης του αρχηγού της Χρυσής Αυγής στη Μαίρη Συνατσάκη. Καθισμένη μπροστά από μία βιβλιοθήκη, η Ουρανία Μιχαλολιάκου δίνει τη δική της απάντηση στο βίντεο της Μαίρης Συνατσάκη με τίτλο (ΕΔΩ)
«Είμαι γκέι, είμαι Αλβανίδα, είμαι πρόσφυγας».
Η κόρη του αρχηγού της Χρυσής Αυγής με ένα βίντεο με τίτλο: «Είμαι Ελληνίδα, είμαι στρέιτ και δεν γουστάρω την υποκρισία»...
αναφέρει μεταξύ άλλων: «Είναι πολλά τα ζητήματα που με έκαναν να αναρωτηθώ γιατί να κάνω αυτό το βίντεο...»
Και συνεχίζει: «Πώς είναι δυνατόν σε μία χρονική στιγμή που έχουμε Αλβανούς φαντάρους να κάνουν τον αετό της Μεγάλης Αλβανίας μιλώντας για αλβανικό εθνικισμό να βγαίνει ένα βίντεο με τίτλο: "Είμαι Αλβανίδα". Από ό,τι φαίνεται πουλάει περισσότερο από το είμαι "Ελληνίδα".
«Οι κακοί είναι πάντα οι Έλληνες, αυτό βολεύει. Ποια είναι η αδικία, εν τέλει ποιος αδικεί;» αναρωτιέται.
«Είστε οι ίδιοι οι οποίοι κλείνετε τα μάτια σας στον αλβανικό εθνικισμό, στον αραβικό εθνικισμό, είστε οι ίδιοι που για όλα κατηγορείτε τους Έλληνες. Αυτό λέγεται υποκρισία. Δεν λέγεται ανθρωπισμός». «Γιατί ο κόσμος έχει αρχίσει να καταλαβαίνει πώς αυτό που κάνετε είναι κατάφωρος ρατσισμός εναντίον των Ελλήνων. Λέτε πως ο πόλεμος έχει να κάνει μόνο με μίσος και κακία. Κάποιος που θυσιάζει τη ζωή του για την οικογένεια που αγαπάει είναι κακός άνθρωπος;»
Και συνεχίζει: «Και είναι 2017 και δεν μπορείς να καταλάβεις πώς είναι οι ελληνικές οικογένειες να τρώνε από τους κάδους. Ελληνικές οικογένειες να ψάχνουν στα σκουπίδια για ένα πιάτο φαΐ. Δεν είναι την ίδια ευαισθησία και τα ίδια βίντεο για τις αυτοκτονίες λόγω μνημονίου τα τελευταία 7 χρόνια».
Δείτε το βίντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive