ΑΤΙΜΙΕΣ

ΑΤΙΜΙΕΣ

Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου 2017

ΕΜΦΥΛΕΣ ... ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΙΕΣ! ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΑΙΣΧΟΣ! ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΣΧΡΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ. ΣΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ

Στις ημέρες μας μεγάλη συζήτηση γίνεται για τις «έμφυλες ταυτότητες», αλλά το αυτί του κ. Υπουργού της α-Παιδείας και .... αναισχυντίας ΔΕΝ ΙΔΡΩΝΕΙ! Προχωρεί ακάθεκτα στην εισαγωγή στα Σχολεία  μας μιάς αισχρής -ανήθικης- συμπεριφοράς των μαθητών! Αλλά ας μη τον αδικούμε! Καθώς φαίνεται ενεργεί κατ' εντολήν άλλων παραγόντων! Ξένα κέντρα αποφάσεων αποφασίζουν «για εμάς πρίν από εμάς»....Σήμερα, λοιπόν, σας παραθέτουμε ένα video, που προέρχεται από το YouΤube, το οποίον η αγαπητή μας κυρία Μ.Σ. είχε την καλωσύνη να μας αποστείλει από τις ΗΠΑ. 
Εν πολλοίς το περιεχόμενό του είναι άσεμνο. Είναι όμως αναγκαίο να το παρακολουθήσετε, ώστε να λάβετε άμεση αντίληψη του Προγράμματος μεταβολής του κόσμου σε μια παγκόσμια Κοινότητα Σοδομισμού. Το κείμενο είναι στα αγγλικά, παράλληλα όμως έχει μετάφραση στα ελληνικά.
Στη συνέχεια σας παραθέτουμε καί ένα κείμενο, που μας έρχεται από τον Καναδά. Κι εκεί η γλώσσα δεν είναι σεμνή. Αλλά η ωμή γλώσσα της αληθείας δεν επιδέχεται παρεμβάσεις! Και πάλι ζητάμε συγγνώμην για την καταχώριση.
    1ον TO VIDEO ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ!
Είστε σίγουροι ότι γνωρίζετε τι πράγματι είναι ο ΟΗΕ και η ΟΥΝΕΣΚΟ; Δείτε τι μαθαίνουν στα παιδιά!

******************************

2ΟΝ - TO ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ!

ΧΙΛΙΑΔΕΣ Καναδοί ΜΑΘΗΤΕΣ,(στο Οντάριο) έμειναν ...σπίτι, ως ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ για το νέο πρόγραμμα σεξουαλικής αγωγής!!!

Εδώ ΘΑΒΟΝΤΑΙ όλα αυτά από τα συστημικά ΜΜΕ...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΝΑ ...ΦΡΙΞΕΤΕ! Ο "ΚΑΝΑΔΟΣ" ΕΜΠΝΕΥΣΤΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 'ΣΕΞ', ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΘΗΚΕ ΚΑΙ ΗΔΗ ΕΚΤΙΕΙ ΠΟΙΝΗ, ΓΙΑ ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ (!!!) & ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΑ !!!
ΑΚΟΥΤΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ; ΕΔΩ, ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΘΑΒΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;;;


IΔΟΥ Ο Α Θ Λ Ι Ο Σ ΕΜΠΝΕΥΣΤΗΣ ΚΑΙ Β.ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ (!!!) ΤΟΥ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΟΥ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΥ "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ" ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΣΤΟ ΟΝΤΑΡΙΟ ΤΟΥ ΚΑΝΑΔΑ, ΠΟΥ ΞΕΣΗΚΩΣΕ ΘΥΕΛΛΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΓΟΝΕΩΝ!
ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΘΗΚΕ ΩΣ ...ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΣ (!) ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ!!!
ΤΟΡΟΝΤΟ – Μια ΔΥΝΑΜΙΚΗ εκστρατεία υπό την ηγεσία γονέων για να κρατήσει τα παιδιά στο σπίτι από την τάξη, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το νέο αναλυτικό πρόγραμμα σεξουαλικής αγωγής του Οντάριο απέκτησε από νωρίς δημοτικότητα τη Δευτέρα, καθώς το σχολικό συμβούλιο της επαρχίας ανέφερε χιλιάδες απουσιών!!!
Ο Ryan Bird, ένας εκπρόσωπος με το Σχολικό Συμβούλιο του Τορόντο, είπε ότι 34.762 μαθητές του δημοτικού ήταν ΑΠΟΝΤΕΣ από την πρώτη ημέρα της εκστρατείας, η οποία σε μεγάλο βαθμό οργανώθηκε μέσω του 'Facebook'! 
Αυτό είναι περισσότερο από το διπλάσιο των 14.191 απουσιών, που σημειώθηκαν την περασμένη Δευτέρα.
Τουλάχιστον ένα από τα δημοτικά σχολεία της πόλεως είχαν ποσοστό απουσιών περισσότερο από 90%, δήλωσε ο Bird. 
Το σχολείο του 'Thorncliffe Park' ανέφερε, ότι 1.220 φοιτητές από τους 1.350, δεν ήταν στην τάξη, προσθέτοντας ότι περίπου 100 γονείς είχαν συγκεντρωθεί για να πραγματοποιήσουν διαδήλωση έξω από το κτίριο...
ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ, ΟΝΟΜΑΤΙ ...ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΕΙ;;;
Πολλές από τις αντιρρήσεις για το νέο πρόγραμμα σπουδών ήταν για θρησκευτικούς λόγους. Οι αντίπαλοι υποστηρίζουν ότι το νέο πρόγραμμα, το οποίο θα διδάξει τους μαθητές σχετικά με έννοιες συμπεριλαμβανομένης της ταυτότητας φύλου, του σεξουαλικού προσανατολισμού και τον ...αυνανισμό (!!!!!!), δεν ευθυγραμμίζεται με τις αρχές τους και δεν είναι κατάλληλο για παιδιά σχολικής ηλικίας.
Η Sihu Yahaira, η οποία έχει αποσύρει τα τρία παιδιά της από το σχολείο για την εβδομάδα, είπε ότι τα θέματα ισότητας των φύλων είναι ιδιαίτερα αντίθετα με την χριστιανική της πίστη.
Ο John Cassels, του οποίου τα παιδιά παρακολουθούν το δημοτικό σχολείο στο Georgina του Οντάριο, φοβάται ότι το νέο πρόγραμμα σπουδών θα έχει καταστρεπτική επίδραση στις μελλοντικές γενιές.

“Θα προωθήσει την πρώϊμη σεξουαλικοποίηση των παιδιών. Θα προωθήσει στάσεις και συμπεριφορές που θεωρούμε απαράδεκτες,”. 
Ο Cassels είπε για το νέο πρόγραμμα. “Ζούμε σε μια δημοκρατική κοινωνία. Εμείς απλά θέλουμε η φωνή μας να ακουστεί.”

Υποστηρικτές του προγράμματος σπουδών, πάντως, υποστηρίζουν ότι οι επικαιροποιημένες κατευθυντήριες γραμμές έχουν φέρει το Οντάριο στις ίδιες γραμμές με τις υπόλοιπες επαρχίες του Καναδά, καθώς και με διάφορες δικαιοδοσίες στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ο Alex McKay, εκτελεστικός διευθυντής της Πληροφορίας Φύλου και Συμβουλίου Εκπαιδεύσεως του Καναδά, λέει ότι το πρόγραμμα σπουδών είναι για απόλυτα "ενδεδειγμένη ηλικία"...

«Για τη σεξουαλική εκπαίδευση σε θέματα υγείας για να είναι αποτελεσματική, οι νέοι πρέπει να είναι οπλισμένοι με αυτές τις πληροφορίες, καθώς πλησιάζουν τις ηλικίες όπου ένα σημαντικό ποσοστό από αυτούς θα αρχίσουν να γίνονται σεξουαλικά ενεργοί», δήλωσε ο McKay. 
«Η παροχή βασικών πληροφοριών … καθώς τα παιδιά πλησιάζουν στην ήβη είναι εξελικτικά κατάλληλη.”

Οι προσπάθειες της αντιπολιτεύσεως έγιναν πιο έντονες τις τελευταίες εβδομάδες, με την έλευση της ομάδας του 'Facebook' που ονομάζεται «Γονείς & Φοιτητές σε απεργία: Μία εβδομάδα χωρίς σχολείο». 

Το γκρουπ ενθάρρυνε τους γονείς, οι οποίοι αντιτίθενται στην διδακτέα ύλη, να κρατήσουν τα παιδιά τους στο σπίτι, σε ένδειξη διαμαρτυρίας, ακόμα προσφέροντας ένα πρότυπο επιστολής για να δικαιολογήσουν την απουσία των παιδιών τους.

Το Σχολικό Συμβούλιο του Τορόντο ανέφερε, ότι οποιεσδήποτε απουσίες που σχετίζονται με τη διαμαρτυρία, θα αντιμετωπίζονται ακριβώς, όπως οποιεσδήποτε άλλες και οι μαθητές ήταν υπεύθυνοι για να αναπληρώσουν οποιαδήποτε χαμένη εργασία στην τάξη.... (ΠΟΛΥ ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΠΕΡΙ ΑΠΟΥΣΙΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ;;;
Σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα σπουδών, οι μαθητές τρίτης τάξεως θα μάθουν για τις σχέσεις του ιδίου φύλου, τα παιδιά στην τέταρτη τάξη και πάνω θα μάθουν περισσότερα (;;;) σχετικά με τους κινδύνους του online εκφοβισμού, ενώ οι κίνδυνοι του 'sexting', θα έρθουν στην έβδομη τάξη.
Τα μαθήματα για την εφηβεία θα μεταφερθούν από την πέμπτη στην τέταρτη τάξη, ενώ ο ...αυνανισμός (!) και η ”έκφραση φύλου” αναφέρονται στο πρόγραμμα σπουδών της έκτης τάξεως. 
Το ...πρωκτικό σεξ (ΕΛΕΟΣ ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΟΙ !!!) είναι μέρος του προγράμματος της έβδομης τάξεως, στο πλαίσιο του να επιλέγουν να απέχουν απ’ αυτό, ή να καθυστερήσουν ορισμένες δραστηριότητες για να αποφύγουν τις σεξουαλικά μεταδιδόμενες λοιμώξεις.

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ Σημείωση: Υπενθυμίζουμε, ότι ο πρώην Υπουργός Παιδείας του Καναδά Benjamin Levin, ο οποίος και αρχικά συνέταξε αυτό το πρόγραμμα σεξουαλικής αγωγής, καταδικάστηκε με 3 κατηγορίες παιδικής πορνογραφίας!!! 
ΗΔΗ ΕΚΤΙΕΙ ΠΟΙΝΗ 3 ΕΤΩΝ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ, Ο "κύριος" Levin, ευρέως γνωστής καταγωγής....
Πηγή:  http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2017/02/blog-post_506.html
******************************

3ΟΝ - ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΑΓΩΝΙΑΣ

ΛΑΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ, ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ "ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ"
 ΚΑΙ ΟΧΙ "ΑΝΗΘΙΚΕΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ"!

Γράφει ο Δημήτρης Νατσιός

“Αν δεν προσέξουν οι γονείς πού στέλλουν και τι μαθαίνουν τα παιδιά τους, θά ‘ρθει η ώρα που θα κλαύσει το Γένος πικρά πάνω σε ερείπια” Άγιος Αθανάσιος ο Πάριος.
Θα πρότεινα, μιας και το υπουργείο πρώην Εθνικής Παιδείας κατεπείγεται να υλοποιηθεί στα γυμνάσια της χώρας «Θεματική Εβδομάδα» η οποία, πλην των άλλων, θα περιλαμβάνει και την ενότητα με θέμα τις «Έμφυλες Ταυτότητες» να διαβαστεί από τους εντεταλμένους καθηγητές και το παρακάτω κείμενο. Είναι της αρχαίας ελληνικής γραμματείας, η οποία χαίρει οικουμενικής αναγνωρίσεως. Ανήκει στους περίφημους «μύθους του Αισώπου». Οι μύθοι, όπως διαβάζω στην εισαγωγή της έκδοσης που χρησιμοποιώ, «εκθειάζουν τις αξίες της εποχής τους και εξυμνούν τις αρετές της λαϊκής σοφίας». («Αίσωπος, μύθοι», εκδ. «ΕΞΑΝΤΑΣ», σελ. 27).

Παραθέτω, εν πρώτοις, το κείμενο στον αειφεγγή προγονική λόγο και κατόπιν την απόδοσή του στην νεοελληνική. (Ζητώ συγνώμη για την επιλογή, ίσως δεν είναι και η ευπρεπέστερη, αλλά κάτι διδάσκει ο μύθος…).

Τίτλος: «Ζευς και αισχύνη»

«Ζευς πλάσας ανθρώπους τας μεν άλλας διαθέσεις ευθύς αυτοίς ενέθηκε, μόνης δε αισχύνης επελάθετο. Διόπερ αμηχανών, πόθεν αυτήν εισαγάγη, εκέλευσε αυτήν δια του αρχού εισελθείν. Η δε το πρώτον αντέλεγε και ανηξιοπάθει, επεί δε σφόδρα αυτή επέκειτο, έφη: αλλ’έγωγε επί ταύταις ταις ομολογίαις είσειμε ως αν έτερον μοι επεισέλθη, ευθύς εξελεύσομαι. Από τούτου συνέβη πάντας τους πόρνους αναισχύντους είναι. Τούτω τω λόγω χρήσαιτο αν τις προς άνδραν μάχλον».
«Όταν έπλασε ο Δίας τους ανθρώπους, έβαλε αμέσως μέσα τους διάφορες ψυχικές ιδιότητες και ξέχασε μόνο την ντροπή. Επειδή δεν ήξερε από που να την εισαγάγει και αυτήν, την διέταξε να εισέλθει από τον πισινό. Εκείνη κατ’αρχάς διαφωνούσε και έλεγε ότι δεν της αξίζει τέτοια μεταχείριση. Επειδή ο Ζεύς επέμενε σφοδρά, του είπε: Θα εισέλθω μόνο με την συμφωνία ότι, αν μπει από εκεί τίποτε άλλο μετά από μένα, εγώ αμέσως θα εξέλθω. Γι’αυτό από τότε και ύστερα όλοι οι πόρνοι είναι αναίσχυντοι. Ο μύθος αυτός μπορεί να χρησιμοποιηθεί για… μάχλον (=θηλυπρεπής άνδρας).
Ας το διαβάσουν οι εκπαιδευτικοί, τόσα και τόσα ακούμε για το μεγαλείο της αρχαίας «θύραθεν» παιδείας – «των εν ημίν μόνον εστίν αθάνατον και θείον» κατά τον Πλούταρχο- ξιπαστήκαμε τις προάλλες, όταν ο ευσυγκίνητος Ομπάμα μας παρέδιδε, αγγλιστί, μαθήματα αρχαίας δημοκρατίας. (Ερωτώ τους ποικιλώνυμους θαυμαστές του: οχτώ χρόνια θητείας, όσα και η καταστροφή και λεηλασία της πατρίδας μας, που, πότε και πώς μας βοήθησε ο «φιλέλλην», συμπονετικός και φιλάνθρωπος Αμερικανός;).
Φέτος διδάσκω στην Στ΄Δημοτικού παιδιά 11-12 ετών που τον Σεπτέμβριο θα φοιτήσουν στο Γυμνάσιο.
Ερωτώ: δάσκαλος με στοιχειώδη πνευματική εντιμότητα μπορεί να σταθεί ενώπιον αυτών των παιδιών και να αναλύει τις λέξεις ομοφοβία και τρανσφοβία; Θα απωλέσει πάραυτα το κύρος, την σοβαρότητα και την εντιμότητά του. Ντροπή να ντροπιαστούμε, όπως λέει και ο ποιητής
Οι περισσότεροι εξ αυτών που θα… «διδάξουν» αθώες και ανύποπτες παιδικές ψυχές, εννοώ αυτούς που θα αναλάβουν αυτό το μασκαριλίκι για να θυμηθούμε και το Τριώδιο, είναι ταυτόχρονα και γονείς. Ερωτώ: ποιος δίδαξε στην 12χρονη κόρη του το τι είναι τρανσφοβία; Ποιός «λερώνει» το παιδί του με τέτοιες μαγαρισιές; Επιτέλους είμαστε δάσκαλοι, με νου και γνώση, και όχι πειθήνια ενεργούμενα, προσκυνημένα ζωντόβολα. Τούτος ο λαός πρόκοψε και δοξάστηκε με τα «ΟΧΙ», ένα τέτοιο βροντερό «ΟΧΙ» πρέπει να ορθώσει κάθε εκπαιδευτικός που διατηρεί «άγρυπνα τα μάτια της ψυχής του» και σέβεται τα ματωμένα χώματα που τον ανέστησαν. Η οικογένεια είναι η Μεγάλη του Γένους Σχολή. Οι γονείς έχουν χρέος να προστατεύσουν τα παιδιά τους από την μυσαρή επίθεση κατά της πνευματικής τους υγείας. Αλλιώς καταντούν παιδοκτόνοι. (Παιδοκτόνους ονομάζει ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος τους γονείς που αμελούν την σωστή αγωγή των παιδιών. «Τούτους εγώ… και αυτών των παιδοκτόνων χείρους είναι φαίην αν». Τους θεωρώ και από τους παιδοκτόνους χειρότερους, γράφει στην «προς πιστόν πατέρα» πραγματεία του. ΕΠΕ, 24, 468).

Σε πρόσφατη ανακοίνωσή του το αμαρτωλό ΙΕΠ (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής) γράφει: «Αν το σχολείο με την υποστήριξη των γονέων δεν αναλάβει το δύσκολο ομολογουμένως έργο να αποδομήσει, να καταρρίψει “μύθους και στερεότυπα” και να μιλήσει «ανοιχτά», τότε ποιος;».

Η απάντηση είναι απλή. Όχι εσείς του υπουργείου, αλλά οι γονείς, όταν και όπως πρέπει. Όταν μιλά η Νέα Τάξη για «μύθους» και «στερεότυπα» που πρέπει «να αποδομηθούν» – οι γνωστές αφόρητες κοινοτοπίες- εννοεί «τα παλιά δικά μας πλούτη» που λέει ο Παλαμάς. Στερεότυπα είναι η πίστη, η φιλοπατρία, η φυσιολογική οικογένεια, η αξιοπρέπεια, ο αυτοσεβασμός, η καθαρότητα του βίου, ότι χαρακτηρίζει τον άνθρωπο που έχει «το φύσημα του Θεού» (Μακρυγιάννης) μέσα του.

Τα δικά μας τα ρωμαϊκά στερεότυπα είναι αυτά «που σηκώνουν τον άνθρωπο απάνω από το κτήνος και τον ντύνουν με μιαν άφθαρτη στολή, κεντημένη με κάθε ευγένεια, με κάθε υψηλό και σοβαρό αίσθημα και πλουτισμένη με τα αθάνατα διαμάντια που λέγονται φρονιμάδα, σεμνότητα, γενναιότητα της καρδιάς, ευαισθησία και ευγένεια της ψυχής και με όσα κάνουνε τον άνθρωπο, από ένα σιχαμενό και εξευτελισμένο ζώο, ένα πλάσμα πολύ σπουδαίο και θαυμαστό…». (Φώτης Κόντογλου, «Μυστικά Άνθη, σελ. 25, εκδ. «ΑΣΤΗΡ»).

Επιτέλους, καταπίνουμε αμάσητες όλες τις προσβολές που εκτοξεύουν Τούρκοι, Γερμανοί, Αλβανοί, Σκοπιανοί, γενοκτόνοι, σφαγείς και κλεφτοκατσικάδες. Θα αφήσουμε τα σκουπίδια και τις βρομιές της οικουμένης να εισχωρήσουν και μέσα στις αίθουσές μας;

Τον μήνα Φεβρουάριο έχουμε δύο σπουδαίες ημέρες μνήμης ξεχωριστών Ελλήνων, που χάρις σ’ αυτούς βγήκαμε στην κοινωνία του κόσμου. Του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, του Ελευθερωτή μας και του Κωστή Παλαμά, που στάθηκε ο Τυρταίος των Βαλκανικών Πολέμων. 4 Φεβρουαρίου του 1843 ο πρώτος, εκατό χρόνια μετά, στις 27 Φεβρουαρίου του 1943 ο δεύτερος, κλείνουν για πάντα τα μάτια τους. Γιατί δεν διοργανώνει μια θεματική εβδομάδα για αυτούς τους τρανούς Έλληνες το υπουργείο; Είναι «στερεότυπα», είναι «μύθοι»; Αυτοί οι «μύθοι» μας λευτέρωσαν, με το γιαταγάνι και την πένα τους, για να διαφημίζουν κάποια απολειφάδια της σήμερον την…έμφυλη αναισχυντία τους; Αντί για τρανσφοβία θα ήταν ωραιότερο για τα παιδιά να ακούν τον αθάνατο Γερο του Μοριά να τους ορμηνεύει: «…τον καιρό του προσκυνήματος εφοβήθηκα μόνο διά την πατρίδα μου, όχι άλλη φορά, ούτε εις τας αρχάς ούτε εις τον καιρόν του Δράμαλη όπου ήλθε με τριάντα χιλιάδες στράτευμα εκλεκτό ούτε ποτέ, μόνο εις το προσκύνημα εφοβήθηκα». Γι’ αυτό και όταν πέθανε ζήτησε να τον θάψουν βάζοντας κάτω από τα τσαρούχια του την τουρκική σημαία! (Καιρό προσκυνήματος ζούμε και σήμερα, γι’ αυτό παραλύσαμε από φόβο). Ή να αφουγκραστούν τον Παλαμά, τον ποιητή του Γένους, να ψάλλει: «Ερμή σκλάβα πικρή Ρωμιοσύνη/σε τρυπάει στην καρδιά και σε σβήνει/. Καρδιά γνώμη νους τούτα και τ’ άλλα/ το χρυσό μυρογυάλι ραγίστη/και όλα πάνε, σου μένει μια στάλα./ του Χριστού και της μάνας σου η πίστη!/ Μην αφήσης τον άθεο να πάρη/ το στερνό θησαυρό σου!» Γι’ αυτό και στην κηδεία του ήχησαν οι σάλπιγγες της λευτεριάς εν μέσω της φρικτής γερμανικής κατοχής.(Την οποία και σήμερα βιώνουμε).
Λαοί που θέλουν να ζήσουν διοργανώνουν Θεματική Εβδομάδα, Εθνικής και όχι Έμφυλης Ταυτότητας…

Ο.Λ.Μ.Ε.
Ερμού & Κορνάρου 2
ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255
FAX: 210 33 11 338
www.olme.gr
e-mail: olme@otenet.gr Αθήνα, 06/02/2017
 

4ΟΝ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Μετά τη συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας (1/2/2017), την παράθεση της θέσης μας για απόσυρση της υποχρεωτικότητας της «Θεματικής Εβδομάδας» και τις σχετικές διευκρινίσεις που μας δόθηκαν, προκύπτει η ανάγκη άμεσης έκδοσης διευκρινιστικής εγκυκλίου σχετικά με την προαιρετική-πιλοτική εφαρμογή της για φέτος.
Ζητάμε να εκδοθεί άμεσα διευκρινιστική εγκύκλιος με την οποία θα παρέχονται οδηγίες προς αυτή την κατεύθυνση, έτσι ώστε οι σύλλογοι διδασκόντων να εκτιμήσουν και να επιλέξουν τα θέματα που έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν, τη διαδικασία και τη χρονική διάρκεια αυτών των δράσεων.
Αναμένουμε την άμεση έκδοση της διευκρινιστικής ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ.
                             Από το ΔΣ της ΟΛΜΕ 

5ΟΝ - ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ 

ΣΕ ΜΙΑ ΝΟΜΙΜΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ! 

________Εάν ανησυχείτε, εάν θέλετε να αποτραπή η εισαγωγή της ανηθικότητος ως μάθημα στα Σχολεία μας, τότε παρακαλω να υπογράψετε την παρακάτω Δήλωση και να μας την αποστείλετε. Εμείς θα την προωθήσουμε όπου πρέπει.

ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ
(ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ)

του /της ____________________________________________ του ____________



κατοίκου __________________________________________________________



κηδεμόνα του/της μαθητ____ __________________________________________



του Γυμνασίου ______________________________________________________





 Αξιότιμ__ κ Διευθυν_____ 

Το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων όρισε με το υπ΄ αριθ. Φ20.1/220482/Δ2 23-12-2016 ΕΠ έγγραφό του την υποχρεωτική υλοποίηση στα Γυμνάσια "Θεματικής Εβδομάδας Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης" με τρείς άξονες: α) τη διατροφή και την ποιότητα ζωής, β) την πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων και γ) τις έμφυλες ταυτότητες.
Πληροφορήθηκα από την ιστοσελίδα του ΙΕΠ το εκπαιδευτικό υλικό:
που αποτελεί την υποχρεωτική πηγή τροφοδοσίας της Θεματικής Εβδομάδας, σύμφωνα με το άνω έγγραφο του Υπουργείου.

ΑΣΚΩΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ

που απορρέει από το Ν.Δ. 53/1974 – ΦΕΚ 256/Α ́ που κύρωσε την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ ή Σύμβαση της Ρώμης) και σύμφωνα με το άρθρο 2 του Προσθέτου Πρωτοκόλλου αυτής "Δικαίωμα στην εκπαίδευση"  που ορίζει ότι:
"Ουδείς δύναται να στερηθή του δικαιώματος όπως εκπαιδευθή. Παν Κράτος εν τη ασκήσει των αναλαμβανομένων υπ' αυτού καθηκόντων επί του πεδίου της μορφώσεως και της εκπαιδεύσεως θα σέβεται το δικαίωμα των γονέων όπως εξασφαλίζωσι την μόρφωσιν και εκπαίδευσιν ταύτην συμφώνως προς τας ιδίας αυτών θρησκευτικάς και φιλοσοφικάς πεποιθήσεις" 

ΔΗΛΩΝΩ

ότι δεν επιθυμώ το τέκνο στο οποίο ασκώ ως γονέας νομίμως την επιμέλεια και γενικώς τη γονική μέριμνα να παρακολουθήσει και να συμμετέχει καθ’ οιονδήποτε τρόπο στην παρουσίαση του τρίτου άξονα με τίτλο"Έμφυλες ταυτότητες" διότι το περιεχόμενό του είναι αντίθετο με τις κοινωνικές μου αντιλήψεις, τις φιλοσοφικές και θρησκευτικές μου πεποιθήσεις, βάσει των οποίων διαπαιδαγωγώ το ως άνω τέκνο και επιπλέον προσβάλλει ευθέως το άρθρο 16 του Συντάγματος.

Κατά την ώρα της ανάπτυξης του εν λόγω "άξονα", θα πρέπει το τέκνο να απασχοληθεί στο σχολείο με εναλλακτικό τρόπο, σύμφωνα με ενδεδειγμένες παιδαγωγικές μεθόδους, που δεν θα θίγει την προσωπικότητά του, ούτε την διαφορετικότητά του από άλλους μαθητές. Σε περίπτωση που ο "άξονας" αυτός υλοποιηθεί τις τελευταίες ώρες του σχολικού ωραρίου, δίνω τη συγκατάθεσή μου να φύγει το τέκνο νωρίτερα από το σχολείο, αφού πρώτα ενημερωθώ τηλεφωνικώς στον αριθμό επικοινωνίαςπου ήδη σας έχω δηλώσει. Με όλο το σεβασμό στο κοπιώδες έργο σας που επιτελείτε για τα παιδιά μας και κατανοώντας ότι δεν είναι δική σας πρωτοβουλία ο θεματικός αυτός άξονας, οφείλω να σας υπενθυμίσω ότι έχετε υποχρέωση να κάνετε δεκτή την παρούσα δήλωσή μου .
Σε διαφορετική περίπτωση, για οποιαδήποτε βλάβη υποστούμε είτε ο υπογράφων , είτε ο/η άνω μαθητής/τριαεπιφυλάσσομαι να ζητήσω αστικές,  ποινικές και πειθαρχικές ευθύνες από κάθε υπαίτιο που συνέπραξε.

Με εκτίμηση

Ο/Η κηδεμόνας

6ΟΝ - ΜΙΑ ΑΞΙΟΜΙΜΗΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

31 ΙΑΝ 2017
ΨΉΦΙΣΜΑ ἹΕΡΑΤΙΚΗ͂Σ ΣΥΝΆΞΕΩΣ Ι.ΜΗΤΡΟΠΌΛΕΩΣ ΚΥΘΉΡΩΝ ΓΙΆ ΤΗΝ «ΘΕΜΑΤΙΚΉ ΕΒΔΟΜΆΔΑ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΊΗΣΗΣ ΣΕ ΖΗΤΉΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΉΣ,ΕΘΙΣΜΟΎ-ΕΞΑΡΤΉΣΕΩΝ ΚΑΙ ΈΜΦΥΛΩΝ ΤΑΥΤΟΤΉΤΩΝ

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΚΥΘΗΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ
ΙΕΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΑΞΗ

ΠΡΟΣ
ΤΟΝ ΕΞΟΧΏΤΑΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΌΝ ΠΑΙΔΕΊΑΣ
Κ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟΝ ΓΑΒΡΌΓΛΟΥ
ΑΝΔΡΈΑ ΠΑΠΑΝΔΡΈΟΥ 37, 151 80 – ΜΑΡΟΎΣΙ
ΚΟΙΝ. 1)ΙΕΡΆΝ ΣΎΝΟΔΟΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΊΑΣ ΤΗΣ
ΕΛΛΆΔΟΣ
2)Κ.ΔΉΜΑΡΧΟΝ ΚΥΘΉΡΩΝ
3)ΣΎΛΛΟΓΟ ΚΑΘΗΓΗΤΏΝ ΓΥΜΝΑΣΊΟΥ 
ΚΥΘΉΡΩΝ
4)ΣΎΛΛΟΓΟ ΓΟΝΈΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΌΝΩΝ ΤΩΝ
ΜΑΘΗΤΏΝ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΊΟΥ ΚΥΘΉΡΩΝ
5)ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΙΆΡΧΗΝ ΝΉΣΩΝ Κ.ΧΑΤΖΗΠΈΡΟΝ
6)Κ.Κ.ΒΟΥΛΕΥΤΈΣ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΉΣ ΠΕΡΙΦΈΡΕΙΑΣ

ΘΈΜΑ: ΘΈΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΆΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΘΕΜΑΤΙΚΉ ΕΒΔΟΜΆΔΑ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΊΗΣΗΣ ΣΕ ΖΗΤΉΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΉΣ, ΕΘΙΣΜΟΎ-ΕΞΑΡΤΉΣΕΩΝ ΚΑΙ ΈΜΦΥΛΩΝ ΤΑΥΤΟΤΉΤΩΝ» ΣΤΑ ΓΥΜΝΆΣΙΑ.

ΣΧΕΤ.: ΤΟ ΥΠ’ΑΡΙΘ.ΠΡΩΤ. Φ 20. 1/220482/Δ2,23-12-’16 ΈΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΓΕΝ.Δ/ΣΗΣ ΣΠΟΥΔΏΝ ΠΡΩΤΟΒΆΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΆΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗΣ/Δ/ΣΗ ΣΠΟΥΔΏΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΆΤΩΝ  ΚΑΙ ΟΡΓΆΝΩΣΗΣ/ΤΜΉΜΑ Γ’.

               ΕΞΟΧΏΤΑΤΕ Κ.ΥΠΟΥΡΓΈ,
          ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΉ ΙΕΡΑΤΙΚΉ ΜΑΣ ΣΎΝΑΞΗ,ΥΠΌ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΉ ΚΑΘΟΔΉΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΊΤΗ ΜΑΣ Κ. ΣΕΡΑΦΕΊΜ, ΕΊΔΑΜΕ, ΜΕΤΑΞΎ ΆΛΛΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΏΝ ΘΕΜΆΤΩΝ, ΜΕ ΙΔΙΑΊΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΈΡΟΝ ΤΟ ΠΙΟ ΠΆΝΩ ΈΓΓΡΑΦΌ ΣΑΣ, ΠΟΎ ΠΕΡΙΉΛΘΕ ΣΕ ΓΝΏΣΗ ΜΑΣ ΑΠΌ ΤΟ ΔΙΑΔΊΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΖΗΤΉΣΑΜΕ ΔΙΕΞΟΔΙΚΆ.
ΌΝΤΕΣ ΈΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΊΤΕΣ (ΠΟΛΛΟΊ ΑΠΌ ΜΑΣ ΜΕ ΠΑΙΔΙΆ Ή ΕΓΓΌΝΙΑ ΣΕ ΕΦΗΒΙΚΉ ΗΛΙΚΊΑ), ΘΈΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΗΛΏΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΊΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΆΘΕΣΉ ΣΑΣ ΓΙΑ ΚΆΘΕ ΣΥΜΠΑΡΆΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΒΟΉΘΕΙΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΌ ΣΑΣ ΈΡΓΟ.
ΕΙΔΙΚΏΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΗ «ΘΕΜΑΤΙΚΉ ΕΒΔΟΜΆΔΑ», ΕΠΙΤΡΈΨΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΏΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΆΡΑ ΚΆΤΩ.
1. ΕΚΛΑΜΒΆΝΟΥΜΕ ΩΣ ΤΊΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΉΣ ΠΡΟΘΈΣΕΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΆΘΕΙΑ ΤΩΝ ΕΜΠΝΕΥΣΤΏΝ ΚΑΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΏΝ ΑΥΤΉΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉΣ ΠΤΥΧΉΣ. ΤΌΣΟ Ο ΠΡΏΤΟΣ, ΌΣΟ ΚΑΙ Ο ΔΕΎΤΕΡΟΣ ΆΞΟΝΑΣ ΓΝΩΣΤΙΚΏΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΈΝΩΝ ΜΆΣ ΕΥΡΊΣΚΕΙ ΣΎΜΦΩΝΟΥΣ – ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΑΡΩΓΟΎΣ – ΣΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΉ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΏΝ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΔΙΑΤΡΟΦΉ ΚΑΙ ΠΟΙΌΤΗΤΑ ΖΩΉΣ ΤΟΥΣ», ΚΑΘΏΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΌΛΗΨΗ «ΕΘΙΣΜΟΎ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΉΣΕΩΣ».( ΑΡΚΕΊ, ΒΈΒΑΙΑ, ΝΑ ΜΗ ΠΑΡΕΙΣΦΡΎΣΟΥΝ ΆΤΟΜΑ ΑΝΕΎΘΥΝΑ, ΠΟΎ ΘΕΩΡΟΎΝ ΩΣ ΑΚΊΝΔΥΝΕΣ ΜΕΡΙΚΈΣ ΨΥΧΟΤΡΌΠΕΣ ΟΥΣΊΕΣ, ΕΠΕΙΔΉ ΑΥΤΈΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΟΎΝ ΕΞΆΡΤΗΣΗ, ΌΠΩΣ Π.Χ. ΤΟ ΧΑΣΊΣ).
2. ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΊΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΌ ΆΞΟΝΑ, ΕΠΕΙΔΉ ΔΕΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΊΖΟΝΤΑΙ ΩΡΙΣΜΈΝΕΣ ΈΝΝΟΙΕΣ-ΝΕΟΛΟΓΙΣΜΟΊ, ΟΔΗΓΗΘΉΚΑΜΕ ΣΕ 2 ΠΙΘΑΝΈΣ, ΑΝΤΊΘΕΤΕΣ ΜΕΤΑΞΎ ΤΟΥΣ ΕΚΔΟΧΈΣ: Α) ΝΑ ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΉ ΠΡΌΘΕΣΗ ΠΡΟΛΉΨΕΩΣ ΚΑΙ ΕΞΑΛΕΊΨΕΩΣ ΚΆΘΕ ΦΑΙΝΟΜΈΝΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΎ ΈΝΑΝΤΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΏΝ ΕΜΦΑΝΟΎΣ (Ή ΕΙΚΑΖΟΜΈΝΗΣ) ΠΑΡΈΚΛΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΉ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΆ. ΣΕ ΜΙΑ ΤΈΤΟΙΑ ΠΡΟΣΠΆΘΕΙΑ ΚΑΤΆ ΤΟΎ ΥΦΈΡΠΟΝΤΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΎ ΜΆΣ ΒΡΊΣΚΕΤΕ ΣΎΜΦΩΝΟΥΣ, ΓΙΑΤΊ Η ΠΊΣΤΗ ΜΑΣ ΟΥΔΈΠΟΤΕ ΚΑΤΕΔΊΚΑΣΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΌ, ΑΛΛΆ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΊΑ. Β) ΝΑ ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΑΛΥΜΜΈΝΗ ΑΠΌΠΕΙΡΑ ΕΠΙΚΡΆΤΗΣΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΊΑ ΜΙΆΣ ΑΤΜΌΣΦΑΙΡΑΣ ΑΝΟΧΉΣ ΣΕ ΜΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΈΣ ΠΡΑΚΤΙΚΈΣ. (Ο ΛΌΓΟΣ ΠΆΝΤΟΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΈΣ, ΌΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΌΣΩΠΑ). ΤΗΝ ΥΠΟΨΊΑ ΑΥΤΉ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΎΕΙ ΤΟ «ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΏΣ ΕΠΕΊΓΟΝ» ΚΑΘΏΣ ΚΑΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΕΚΔΌΣΕΩΣ (ΠΕΡΊΟΔΟΣ ΔΙΑΚΟΠΏΝ) ΤΟΎ ΕΓΓΡΆΦΟΥ. ΚΥΡΊΩΣ, ΌΜΩΣ, ΟΙ ΥΠΑΙΝΙΚΤΙΚΟΊ ΤΊΤΛΟΙ-2ΟΣ ΚΑΙ 3ΟΣ- ΤΟΎ ΤΡΊΤΟΥ ΓΝΩΣΤΙΚΟΎ ΆΞΟΝΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΆΝΕΙ ΤΙΣ «ΈΜΦΥΛΕΣ ΤΑΥΤΌΤΗΤΕΣ».
ΟΙ ΈΝΝΟΙΕΣ «ΒΙΟΛΟΓΙΚΌ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΦΎΛΟ» ΌΠΩΣ ΚΑΙ «ΑΠΟΔΌΜΗΣΗ ΤΩΝ ΈΜΦΥΛΩΝ ΣΤΕΡΕΟΤΎΠΩΝ» ΠΡΟΔΙΚΆΖΟΥΝ ΕΥΘΈΩΣ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΈΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΙΔΈΑΣ ΔΎΟ ΤΡΌΠΩΝ ΔΙΑΚΡΊΣΕΩΣ ΤΟΥ ΦΎΛΟΥ: ΤΟΥ «ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΎ» ΚΑΙ ΤΟΥ «ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΎ».ΊΣΩΣ ΘΆΠΡΕΠΕ ΝΑ ΈΧΕΙ ΚΑΝΕΊΣ ΔΙΑΒΆΣΕΙ ΚΑΒΆΦΗ, ΏΣΤΕ ΝΑ ΔΕΊ ΠΌΣΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΚΉ» ΉΤΑΝ Η – ΚΑΤΆ ΤΟΝ ΊΔΙΟ ΤΟΝ ΠΟΙΗΤΉ – ΘΛΙΒΕΡΉ ΕΜΠΕΙΡΊΑ ΤΟΥ. ΑΠΌ ΤΗΝ ΆΛΛΗ ΠΛΕΥΡΆ, Η ΈΝΝΟΙΑ ΤΟΥ «ΣΤΕΡΕΌΤΥΠΟΥ» ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΓΡΑΜΜΑΤΕΊΑ, ΑΝ ΔΕΝ ΤΑΥΤΊΖΕΤΑΙ, ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ ΈΧΕΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΊΟ ΤΉΣ ΠΡΟΚΑΤΆΛΗΨΗΣ, ΚΑΘΏΣ ΚΑΙ ΤΉΣ ΙΚΑΝΟΎ ΒΑΘΜΟΎ ΑΝΕΛΕΥΘΕΡΊΑΣ. ΜΉΠΩΣ, ΌΜΩΣ, ΈΤΣΙ ΥΠΟΚΡΎΠΤΕΤΑΙ ΜΙΑ ΠΡΌΘΕΣΗ «ΑΠΟΔΌΜΗΣΗΣ» (ΕΚΤΌΣ ΤΏΝ – ΦΑΝΕΡΆ ΚΑΙ ΡΗΤΆ – ΣΤΟΧΟΠΟΙΟΎΜΕΝΩΝ ΠΑΝΑΝΘΡΏΠΙΝΩΝ ΑΝΤΙΛΉΨΕΩΝ ΠΕΡΊ ΦΎΛΟΥ) ΚΑΙ ΆΛΛΩΝ ΑΞΙΏΝ, ΟΙ ΟΠΟΊΕΣ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΉ ΕΥΧΈΡΕΙΑ ΘΑ ΟΝΟΜΆΖΟΝΤΑΙ «ΣΤΕΡΕΌΤΥΠΑ»;
ΠΟΙΌΣ ΕΓΓΥΆΤΑΙ ΌΤΙ – ΓΕΝΟΜΈΝΗΣ ΑΡΧΉΣ ΑΠΌ ΤΗΝ «ΑΠΟΔΌΜΗΣΗ» ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΉΣ ΔΙΆΚΡΙΣΗΣ ΆΡΡΕΝΟΣ ΚΑΙ ΘΉΛΕΟΣ - ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΘΕΊ «ΑΠΟΔΌΜΗΣΗ» ΚΑΙ ΆΛΛΩΝ ΒΑΣΙΚΏΝ ΑΡΧΏΝ ΤΗΣ ΠΊΣΤΗΣ ΜΑΣ, ΌΠΩΣ Η ΑΓΆΠΗ, Η ΣΥΝΕΊΔΗΣΗ, Η ΑΓΝΌΤΗΤΑ, Η ΤΙΜΙΌΤΗΤΑ, Η ΕΛΕΥΘΕΡΊΑ, Η ΑΝΙΔΙΟΤΈΛΕΙΑ, Η ΆΣΚΗΣΗ, Η ΤΑΠΕΊΝΩΣΗ, Κ.Λ.Π., 
ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΙΔΙΚΌΤΕΡΗ ΕΡΏΤΗΣΗ: ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΤΏΝ ΓΥΝΑΙΚΏΝ, ΠΟΎ ΘΑ ΔΙΔΑΧΘΟΎΝ, ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΆΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΤΗΣ ΕΜΒΡΥΟΚΤΟΝΊΑΣ, ΣΤΟ ΠΛΑΊΣΙΟ ΤΗΣ «ΑΠΟΔΌΜΗΣΗΣ» ΤΟΎ «ΣΤΕΡΕΟΤΎΠΟΥ» ΤΉΣ ΠΡΟΣΤΑΣΊΑΣ ΕΝΌΣ ΑΓΈΝΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΥΠΕΡΆΣΠΙΣΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΎ; ΤΙ ΕΊΔΟΥΣ ΆΛΛΩΣΤΕ «ΣΤΕΡΕΌΤΥΠΟ» (ΠΡΟΣ «ΑΠΟΔΌΜΗΣΗ» ΦΥΣΙΚΆ) ΕΊΝΑΙ Η ΑΝΑΚΆΛΥΨΗ Π.Χ. ΕΝΌΣ ΚΟΡΙΤΣΙΟΎ ΣΕ ΝΗΠΙΑΚΉ ΗΛΙΚΊΑ ΠΩΣ ΤΟ ΊΔΙΟ ΔΙΑΦΈΡΕΙ ΑΠΌ ΤΑ ΑΓΟΡΆΚΙΑ; ΑΝ ΑΥΤΟΊ, ΟΙ ΑΠΌΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΈΝΟΙ ΦΌΒΟΙ ΔΙΑΨΕΥΣΘΟΎΝ, ΤΌΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ 3Ο ΆΞΟΝΑ Η ΣΥΜΠΑΡΆΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΕΊΝΑΙ ΔΕΔΟΜΈΝΗ.
3. ΑΝ, ΌΜΩΣ, ΟΙ ΔΥΣΟΊΩΝΕΣ ΥΠΌΝΟΙΕΣ ΔΕΝ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΘΟΎΝ ΕΠΙΣΉΜΩΣ, ΤΌΤΕ, ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΑΔΙΈΞΟΔΑ: ΔΗΜΟΨΉΦΙΣΜΑ! 
ΜΕ ΕΥΧΈΣ ΓΙΑ ΚΑΛΉ ΔΎΝΑΜΗ ΣΤΟ ΈΡΓΟ ΣΑΣ
  Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ                                       ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΤΩΝ ΚΥΘΗΡΩΝ

†Ὁ ΚΥΘΉΡΩΝ ΣΕΡΑΦΕΊΜ

ἈΡΧΙΜ.Π. ΠΈΤΡΟΣ ΚΑΣΙΜΆΤΗΣ
ἈΡΧΙΜ.Π.ΦΡΟΥΜΈΝΤΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΊΟΥ
ΠΡΩΤ.ΠΑΝΑΓΙΏΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΚΟΝΌΜΟΣ
ΠΡΩΤ.ΠΈΤΡΟΣ ΜΑΡΙΆΤΟΣ ΔΡ.ΙΑΤΡΙΚΉΣ-ΠΑΘΟΛΌΓΟΣ
ΠΡΩΤ. ΠΑΝΑΓΙΏΤΗΣ ΔΙΑΚΌΠΟΥΛΟΣ
ΟἸΚΟΝΟΜ.ΓΕΏΡΓΙΟΣ ἈΔΙΚΗΜΕΝΆΚΗΣ
ἹΕΡΕΎΣ Π.ἸΩΆΝΝΗΣ ΓΟΛΕΜΆΤΗΣ
ἹΕΡΕΎΣ Π.ΝΙΚΌΛΑΟΣ ΖΟΥΝΑΡΈΛΗΣ
ἹΕΡΕΎΣ ἸΩΆΝΝΗΣ ΠΑΠΑΝΔΡΌΠΟΥΛΟΣ

ΠΗΓΉ: ΙΣΤΟΛΌΓΙΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΏΝ ΕΙΔΉΣΕΩΝ ‘ΑΚΤΙΝΕΣ’

7ΟΝ - ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΑΓΩΝΙΑΣ

ΑΠΟ ΤΟΝ Κ. ΙΩΣΗΦ - ΧΡΗΣΤΟΝ ΚΟΝΔΥΛΑΚΗΝ

ΠΡΌΣ ΤΙΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΊΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΆΔΟΣ

+ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΎΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΎΣ
+ ΤΟΥΣ ΑΝΑΚΡΙΤΙΚΟΎΣ ΥΠΑΛΛΉΛΟΥΣ
+ ΑΛΛΟΥΣ ΔΙΑ ΠΡΌΚΛΗΣΗ ΑΥΤΕΠΑΓΓΈΛΤΩΝ ΒΑΡΕΙΏΝ ΕΓΚΛΗΜΆΤΩΝ ΕΝΑΝΤΊΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΉΝΩΝ... 
ΑΠΌ ΤΟΝ ΙΩΣΉΦ-ΧΡΉΣΤΟ Κ. ΚΟΝΔΥΛΆΚΗΝ,
ΕΠΙΣΤΉΜΟΝΑ ΕΡΕΥΝΗΤΉΝ,
ΜΙΚΡΆΣ ΑΣΊΑΣ 13,
ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΌΛΑΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΒΎΣΣΟΥ, 
19013 ΑΤΤΙΚΉ, 
ΤΗΛ+ΦΑΞ 22910-55275 , 
ΠΈΜΠΤΗ-9-ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ-2017

ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ Μ.Μ.Ε. ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΩΣ ΒΑΡΕΙΩΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΩΝ/ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΩΝ ΒΛΑΒΩΝ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ  & ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 
ΠΡΌΣΦΑΤΑ ΕΣΤΆΛΘΗΚΕ ΕΓΚΎΚΛΙΟΣ ΤΟΥ “ΕΘΝΙΚΟΎ” ΥΠΟΥΡΓΕΊΟΥ ΠΑΙΔΕΊΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΊ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΊΑ ΜΈΣΩ ΣΧΕΤΙΚΏΝ ΜΑΘΗΜΆΤΩΝ, ΤΑΙΝΙΏΝ ΚΑΙ...ΊΣΩΣ ΠΡΟΚΛΉΣΕΩΣ ΣΧΕΤΙΚΟΎ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΎ; ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΘΏΑ ΨΥΧΉ ΤΩΝ ΕΛΛΉΝΩΝ ΜΑΘΗΤΏΝ...ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΕΊ ΤΙΣ...ΈΚΦΥΛΕΣ ΤΑΥΤΌΤΗΤΕΣ,Κ.Τ.Λ.,...

ΑΓΑΠΗΤΟΊ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΊΣ & ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΊ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΊ & ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΊ ΦΑΝΤΑΣΤΕΊΤΕ ΝΑ ΓΥΡΊΣΕΙ ΑΠΌ ΤΟ ΣΧΟΛΕΊΟ Ο ΜΙΚΡΌΣ ΣΑΣ ΓΙΟΣ Ή ΚΌΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΊ ΌΤΙ ΜΕΤΆ ΑΠΌ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΆΚΟΥΣΕ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΆΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΊΟ ΘΈΛΕΙ ΝΑ...ΔΟΚΙΜΆΣΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΊΑ (ΔΗΛΑΔΉ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΛΈΕΙ Ο ΑΠΛΌΣ Ο ΚΌΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΙΛΟΥΜΈΝΗ ΝΑ ΓΊΝΕΙ “ΠΟΎΣΤΗΣ” Ή “ΛΕΣΒΊΑ”) ΓΙΑ ΝΑ...ΝΟΙΏΣΕΙ! ΠΙΌ ΦΎΛΟ ΤΟΥ...ΤΑΙΡΙΆΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΗΛΏΣΕΙ ΣΤΙΣ...ΕΚΦΥΛΕΣ ΤΑΥΤΌΤΗΤΕΣ...ΦΥΣΙΚΆ ΞΕΧΆΣΤΕ ΜΕΤΆ ΤΗΝ ΓΈΝΝΗΣΗ ΠΑΙΔΙΏΝ ΚΑΙ ΕΓΓΟΝΙΏΝ,Κ.Τ.Λ.,...
ΤΑ ΘΕΜΈΛΕΙΑ! ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΉΣ & ΠΑΓΚΌΣΜΙΑΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΉΣ ΔΙΆΓΝΩΣΗΣ ΕΤΈΘΗΣΑΝ ΑΠΌ ΤΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΌ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΌ ΕΓΧΕΙΡΊΔΙΟ – 1 (DIAGNOSTIC STATISTICAL MANUAL I ) ΤΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΉΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΆΦΕΙ ΤΙΣ ΔΙΑΓΝΏΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΆ ΑΡΡΏΣΤΟΥΣ (ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΊΣ) ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΕΛΊΔΕΣ ΤΟΥ 38-39 ΟΡΊΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΊΑ  ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΑΡΡΏΣΤΙΑ Σ “ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΉ ΔΙΑΣΤΡΟΦΉ” ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΆΝΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΊΑ,ΤΟΥΣ ΤΡΑΒΕΣΤΊ,ΤΗΝ ΠΑΙΔΟΦΙΛΊΑ, ΤΟΝ ΦΕΤΙΚΙΣΜΌ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΌ ΣΑΔΙΣΜΌ , ΡΗΤΆ ΓΡΆΦΕΙ : PAGES 88-89 , 000-X63 SEXUAL DEVIATION – THIS DIAGNOSIS IS RESERVED FOR DEVIANT SEXUALITY....THE TERM INCLUDES MOST OF THE CASES FORMELY CLASSED AS “PSYCHOSOMATIC PERSONALITY(!) WITH PATHOLOGICAL(!) SEXUALITY”. THE DIAGNOSIS WILL SPECIFY THE TYPE OF PATHOLOGICAL(!) BEHAVIOUR , SUCH AS HOMOSEXUALITY,TRANSVESTIM,PEDOPHILIA,FETISHISM AND SEXUAL SADISM(INCLUDING RAPE,SEXUAL ASSAULT,MUTILATION)...

ΑΡΓΌΤΕΡΑ ΌΠΩΣ ΕΊΠΕ ΚΑΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΙΏΤΑΤΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΊΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΏΣ ΣΕΡΑΦΕΊΜ ΣΙΩΝΙΣΤΈΣ(ΕΒΡΑΊΟΙ) ΈΔΩΣΑΝ ΠΟΛΛΆ ΧΡΉΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΉ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΉ ΕΤΑΙΡΕΊΑ ΚΑΙ ΜΕ...ΨΗΦΟΦΟΡΊΑ! ΑΦΑΊΡΕΣΑΝ ΑΠΌ ΤΙΣ ΕΠΌΜΕΝΕΣ ΕΚΔΌΣΕΙΣ ΤΟΥ DSM ΤΗΝ ΑΝΩΤΈΡΩ ΠΑΡΆΓΡΑΦΟ ΑΛΛΑ Η ΚΟΙΝΉ ΛΟΓΙΚΉ ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΉ ΛΟΓΙΚΉ ΠΟΥ ΟΡΊΖΕΙ ΤΗΝ ΑΡΡΏΣΤΙΑ ΩΣ ΑΝΩΜΑΛΊΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΉΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΊΑΣ ΑΝΘΡΩΠΊΝΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΎ ΕΧΕΙ ΈΤΣΙ ΛΟΓΙΚΆ ΩΣ ΣΥΝΈΠΕΙΑ Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΊΑ ΝΑ ΟΡΊΖΕΤΑΙ ΩΣ ΑΡΡΏΣΤΙΑ!...
ΜΕΤΆ ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΈΣ ΜΑΣ ΈΡΕΥΝΕΣ ΠΟΥ ΠΛΕΊΣΤΕΣ ΕΞ ΑΥΤΏΝ ΣΑΣ ΈΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΟΠΟΙΉΣΕΙ ΝΟΜΊΖΟΥΜΕ ΌΤΙ ΔΙΕΘΝΏΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΟΙ ΗΘΙΚΟΊ ΑΥΤΟΥΡΓΟΊ ΔΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΏΘΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΊΑΣ ΕΊΝΑΙ ΕΒΡΑΊΟΙ ΛΌΓΩ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΒΡΑ'Ι'ΚΉΣ ΘΡΗΣΚΕΊΑΣ ΤΩΝ ΤΗΣ ΚΑΜΠΑΛΆ(KABBALAH) ΤΗΣ ΜΑΎΡΗΣ ΜΑΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΏΝ ΣΤΟΝ ΣΑΤΑΝΆ! ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΊΤΑΙ ΜΕ ΣΕΞ & ΑΙΜΑ & ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΈΣ ΔΙΑΣΤΡΟΦΈΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΒΡΑ'Ι'ΚΉΣ ΘΡΗΣΚΕΊΑΣ ΤΗΣ ΤΑΛΜΟΥΔ(TALMUD) ΠΟΥ ΘΕΏΡΕΙ ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΧΙ-ΕΒΡΑΊΟΥΣ(GENTILES) ΖΏΑ! ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΊ ΝΑ  ΑΠΟΚΤΗΝΏΣΗ!! ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΌΤΗΤΑ ΤΩΝ GENTILES(ΟΧΙ ΕΒΡΑΊΩΝ) ΔΙΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΎΝ ΩΣ ΖΩΑ  ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΊΟΥΣ...

Υ.Σ. ΕΒΡΑΊΟΙ ΕΊΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΊ ΤΗΣ...ΕΛΛΆΔΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΈΟΥ, ΜΗΣΤΟΤΆΚΗΣ, ΣΗΜΊΤΗΣ, ΤΣΊΠΡΑΣ,Κ.Α.

ΣΧΕΤΙΚΉ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΊΑ
1. “ΤΑ ΠΡΩΤΌΚΟΛΑ ΤΩΝ ΣΟΦΏΝ ΤΗΣ ΣΙΏΝ” , ΕΠΙΜΈΛΕΙΑ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΊΤΟΥ ΒΑΣΙΛΌΠΟΥΛΟΥ,ΈΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΊΔΟΣ “ΟΡΘΌΔΟΞΟΣ ΤΎΠΟΣ”
2. ΕΒΡΑ'Ι'ΚΉ ΘΡΗΣΚΕΊΑ KABBALAH,TALMUD & BLACK MAGIC & SATANISM...
3. INTERNET SITE : 
WWW.JEWWATCH.COM 4. ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΊΕΣ ΑΘΗΝΏΝ; ΑΛΛΟΎ...
5. ΣΎΝΤΑΓΜΑ ΑΡΘ 16,7#2,18#3,21#3 ΚΑΙ ΠΚ 310,311/ΑΥΤΟΚΤΟΝΊΑ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 19/ΗΘΙΚΉ ΑΥΤΟΥΡΓΙΑ,Κ.Α.

8ΟΝ - ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ! 

ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΜΑΣ!

_____ΑΠΌ ΤΟΝ ΕΚΛΕΚΤΌ ΦΊΛΟ Κ. ΣΤΑΎΡΟ ΠΟΛΥΜΈΡΗ ΕΛΆΒΑΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΆΤΩ ΜΉΝΥΜΑ. ΚΆΠΟΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΉΣ ΈΒΓΑΛΕ ΤΑ ΜΆΤΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΚΆΠΟΙΟΝ ΕΡΩΤΙΚΌ ΣΎΝΤΡΟΦΌ ΤΟΥ, ΚΑΤΈΓΡΑΨΕ ΣΕ VIDEO ΤΗΝ ΚΤΗΝΩΔΊΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΆ ΈΔΩΣΕ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΌΤΗΤΑ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΏΜΑΤΆ ΤΟΥΣ! 
_____ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΈΤΟΥΜΕ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΉ ΕΊΔΗΣΗ,ΌΧΙ ΌΜΩΣ ΚΑΙ ΤΟ .....VIDEO!  ΕΛΠΊΖΟΥΜΕ ΝΑ ΈΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΌΗΣΉ ΣΑΣ.
+ Ο Κ &ΑΙ. ΑΜΒΡΌΣΙΟΣ 

**************** 

*** ΕΜ ΔΕΝ ΦΤΑΊΕΙ ΑΥΤΌΣ …ΤΌΣΑ ΧΡΌΝΙΑ ΑΚΟΎΕΙ ΌΤΙ ΟΙ ΧΙΏΤΕΣ ΠΆΝΕ ΔΥΟ ΔΥΟ ΚΑΙ ΜΠΕΡΔΕΎΤΗΚΕ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ (DJJS)

ΑΠΊΣΤΕΥΤΟ ΣΟΎΣΟΥΡΟ ΈΧΕΙ ΞΕΣΠΆΣΕΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΊΕΣ ΜΈΡΕΣ ΣΤΗ ΧΊΟ, ΜΕΤΆ ΤΗ ΔΙΑΡΡΟΉ ΕΝΌΣ ΒΊΝΤΕΟ ΣΤΟ ΟΠΟΊΟ ΦΈΡΕΤΑΙ ΌΤΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΊ ΠΟΛΙΤΙΚΌ ΠΡΌΣΩΠΟ, ΕΝΏ ΣΥΝΕΥΡΊΣΚΕΤΑΙ ΕΡΩΤΙΚΆ ΜΕ ΈΝΑΝ ΆΛΛΟΝ ΆΝΤΡΑ!

ΤΟ «ΡΟΖ» ΥΛΙΚΌ, ΔΙΆΡΚΕΙΑΣ ΜΌΛΙΣ ΕΝΆΜΙΣΙ ΛΕΠΤΟΎ, ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΊΗΣΕ ΤΟ CHIOSPRESS.GR, ΕΊΝΑΙ ΑΛΛΟΙΩΜΈΝΟ, ΠΡΟΚΕΙΜΈΝΟΥ ΝΑ ΜΗ ΦΑΊΝΟΝΤΑΙ ΞΕΚΆΘΑΡΑ ΤΑ ΠΡΌΣΩΠΑ ΤΩΝ ΔΎΟ ΑΝΔΡΏΝ, ΩΣΤΌΣΟ ΟΙ ΚΙΝΉΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΆ ΤΗ ΔΙΆΡΚΕΙΑ ΤΟΥ SEX ΔΙΑΚΡΊΝΟΝΤΑΙ, ΕΝΏ Ο ΉΧΟΣ ΔΕΝ ΈΧΕΙ «ΠΕΙΡΑΧΤΕΊ».
ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΊΕΣ ΑΠΌ ΤΟ ΝΗΣΊ, ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΌ ΒΊΝΤΕΟ ΦΈΡΕΤΑΙ ΌΤΙ ΑΝΈΒΑΣΕ Ο 40ΆΡΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΌΣ ΣΕ ΜΙΑ ΚΛΕΙΣΤΉ ΙΣΤΟΣΕΛΊΔΑ-ΟΜΆΔΑ GAY.

ΩΣΤΌΣΟ ΟΙ «ΨΊΘΥΡΟΙ» ΠΟΥ ΠΛΗΘΑΊΝΟΥΝ ΚΆΝΟΥΝ ΛΌΓΟ ΓΙΑ ΕΝΔΕΧΌΜΕΝΟ ΕΊΤΕ ΔΙΑΡΡΟΉΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΎ ΥΛΙΚΟΎ ΓΙΑ ΛΌΓΟΥΣ ΕΡΩΤΙΚΉΣ ΑΝΤΙΖΗΛΊΑΣ ΕΊΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΊΗΣΉΣ ΤΟΥ ΑΠΌ ΚΆΠΟΙΟΝ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΎΣ ΑΝΤΙΠΆΛΟΥΣ ΤΟΥ, ΜΕ ΣΚΟΠΌ ΝΑ ΒΛΆΨΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΙΈΡΑ ΤΟΥ.
ΠΆΝΤΩΣ, ΤΟ ΒΊΝΤΕΟ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΈΣ ΠΕΡΙΠΤΎΞΕΙΣ ΈΧΕΙ ΚΆΝΕΙ ΜΈΣΑ ΣΕ ΔΎΟ ΕΙΚΟΣΙΤΕΤΡΆΩΡΑ ΤΟΝ ΓΎΡΟ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΎΟΥ, ΠΡΟΚΑΛΏΝΤΑΣ ΠΟΙΚΊΛΑ ΣΧΌΛΙΑ. ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟΙ ΠΆΝΤΩΣ ΛΈΝΕ ΠΩΣ ΌΣΟΙ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΌ ΜΠΟΡΟΎΝ ΜΕ ΆΝΕΣΗ ΝΑ ΚΑΤΑΛΆΒΟΥΝ ΌΤΙ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΌΣ, ΠΑΡΆ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΉ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΊΑ ΠΟΥ ΈΧΕΙ ΥΠΟΣΤΕΊ ΤΟ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΌ ΥΛΙΚΌ!

ΟΠΩΣ ΉΤΑΝ ΑΝΑΜΕΝΌΜΕΝΟ, ΤΟ ΘΈΜΑ ΣΥΖΗΤΙΈΤΑΙ ΑΣΤΑΜΆΤΗΤΑ ΣΤΑ «ΠΗΓΑΔΆΚΙΑ» ΤΗΣ ΧΊΟΥ, ΜΕ ΝΤΌΠΙΟΥΣ ΝΑ ΑΝΑΦΈΡΟΥΝ ΌΤΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΌΣ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΔΏΣΕΙ ΠΟΤΈ ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΚΆΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΉ ΤΟΥ ΖΩΉ ΚΑΙ, ΑΝΤΙΘΈΤΩΣ, ΔΙΑΤΗΡΕΊ ΈΝΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΈΣ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΌ ΠΡΟΦΊΛ.
ΟΡΙΣΜΈΝΟΙ ΑΝΑΦΈΡΟΥΝ ΠΩΣ ΌΠΟΙΟΣ ΔΙΟΧΈΤΕΥΣΕ ΤΟ ΒΊΝΤΕΟ ΕΝΔΕΧΟΜΈΝΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΆΝΕΙ ΚΑΚΌ ΜΌΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΙΈΡΑ ΤΟΥ 40ΧΡΟΝΟΥ, ΑΛΛΆ ΓΕΝΙΚΌΤΕΡΑ ΣΤΗ ΖΩΉ ΤΟΥ.

ΕΥΑ ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ


  *************

ΠΗΓΗ: Εφημερίδα "ΤΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ" 11/2/2017
Αναρτήθηκε από 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Follow by Email

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive