Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017

Λεηλασία Δημοσίου Χρήματος. Γράφει η Θεοδωροβία Πλακά

Η απόλυτη αλήθεια εκτός από πολύ σπάνια είναι και επικίνδυνη στην επαγγελματική δημοσιογραφία. Γι αυτήν την απόλυτη αλήθεια και εντιμότατη δημοσιογραφία πού ασκεί εδώ και δεκαετίες, θαυμάζω και τιμώ τον αδέκαστο Δημοσιογράφο Γιάννη Ντάσκα. Τον γνώρισα μέσα από την πορεία των καταγγελιών μου για την διαφθορά στην Γ.Γ.Αθλητισμού,ερεύνησε τις καταγγελίες μου και είναι συνεχώς δίπλα γνωρίζοντας όλες τις λεπτομέρειες των στοιχείων που διαθέτω,αλλά και ό,τι έχω υποστεί μέχρι σήμερα....
Το άρθρο του, στις 29 Δεκεμβρίου 2016, στην εφημερίδα Finance & Markets Voice για την λεηλασία δημοσίου χρήματος εκπληκτικό.....ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ.....
Με τίμησε γράφοντας για την αφεντιά μου και είμαι πολύ υπερήφανη που είναι συνεχώς δίπλα μου μαζί με τον δικηγόρο υιό του Αλέξανδρο Ντάσκα ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ!!!!!
Κι αυτά πρέπει να λέγονται όταν άλλοι Δημοσιογράφοι επώνυμοι και μη, δεν τολμούν ούτε το όνομά μου να αναφέρουν ή σταμάτησαν να με εμφανίζουν σε εκπομπές και έντυπα γιατί εμπλέκονται ημέτεροι και φίλοι όσο προχωράνε οι δικαστικές εξελίξεις.....
Τα γραφόμενά μου απευθύνονται σε αναγνώστες πού ξέρουν να εκτιμούν αλήθειες.
Γιατί Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις αυτά πού ο άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν. Ο,τιδήποτε άλλο είναι δημόσιες σχέσεις! (Τζωρτζ Όργουελ, συγγραφέας, λογοτέχνης, δημοσιογράφος)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive