Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016

Ο Θάνος Πλεύρης μιλά απο καρδιάς για την περιπέτεια της υγείας του

Ο Θάνος Πλεύρης μιλά για την περιπέτεια της υγείας του
«ΕΥΧΟΜΑΙ ΥΓΕΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΥΧΟΝΤΑΝ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΜΟΥ». Σε μια εκ βαθέων εξομολόγηση προέβη ο Θάνος Πλεύρης, μετά τη μεγάλη περιπέτεια που πέρασε με την υγεία του...

«Αυτό που είπα ότι εύχομαι υγεία ακόμη και σε αυτούς που εύχονταν τον θάνατό μου το εννοώ. Δεν ήταν ένα κλισέ… όταν έχεις υποστεί μια τέτοια ταλαιπωρία, δεν θέλεις να συμβεί κάτι αντίστοιχο ούτε στον εχθρό σου», είπε στην «Καθημερινή».
«Ακόμη κι αν υπήρχε μια δυνατότητα νομικής κίνησης, δεν θα το έκανα» σημειώνει. «Κάποια στιγμή θα ήθελα να μιλήσω με έναν από αυτούς, να καταλάβω τι σκέφτονται… Όσο κι αν σε αντιπαθεί κάποιος δεν μπορεί να εύχεται τον θάνατό σου».
«Το επιχείρημα ήταν: αυτός είναι ένας φασίστας που μισεί την ανθρώπινη ζωή και άρα δεν πρέπει να υπάρχουν αυτοί. Αν πράγματι θεωρούν ότι αυτό είμαι, αναρωτιέμαι σε διαφέρουν από εμένα αυτοί που ήθελαν να πεθάνω; Μήπως τελικά , χωρίς να το καταλαβαίνουν είναι αυτοί που έχουν φασιστική νοοτροπία;» λέει ο κ. Πλεύρης.
Η περιπέτεια αυτή αποτελεί τομή στη ζωή και την πορεία του. «Αναθεωρείς πολλά πράγματα, αναθεωρείς τις προτεραιότητές που έχεις στη ζωή σου, έστω κι αν η καθημερινότητα σου είναι αμείλικτη και σε παρασύρει».
«Όταν μου είπαν ότι διασωληνώνομαι η πρώτη μου αίσθηση ήταν να μην πεθάνω χωρίς να έχω δει τα παιδιά μου» λέει και επαναλαμβάνει «Η πρώτη μου αίσθηση δεν ήταν να ζήσω, ήταν να μην πεθάνω πριν δω τα παιδιά μου».
Τελικά ξυπνάει έπειτα από πέντε 24ωρα. «Νόμιζα ότι έκανα ένα απλό χειρουργείο και τελικά ήμουν πέντε ημέρες  διασωληνωμένος… όταν ξύπνησα έκανα τον σταυρό μου και είπα μακάρι να γυρίσω στην οικογένειά μου».
Ο ίδιος περιγράφει μια μάλλον τυπική επέμβαση για αντιμετώπιση κιρσών στο αριστερό πόδι, που όμως λίγο έλειψε να τον οδηγήσει στον θάνατο.  «Υποβλήθηκα σε μια επέμβαση σε ιδιωτικό νοσοκομείο από γιατρό που υπηρετεί και σε δημόσιο ως καθηγητής. Έπειτα από 15 ημέρες έπρεπε και χωρίς μέχρι εκείνη τη στιγμή να έχω οποιοδήποτε πρόβλημα, να πραγματοποιηθεί επανέλεγχος. Ο έλεγχος αυτός έγινε στο δημόσιο νοσοκομείο». Εκεί, όπως αφηγείται, υπεβλήθη σε παρακέντηση προκειμένου να αφαιρεθεί συσσωρευμένο υγρό και την επόμενη μέρα άρχισε να ανεβάζει πυρετό και να εκδηλώνονται τα πρώτα  συμπτώματα της λοίμωξης.
«Το απόγευμα της Κυριακής είχα 41 πυρετό, 220 σφύξεις και 7,5 πίεση» τονίζει προσθέτοντας πως ευρισκόμενος πλέον σε σηπτικό σοκ σώθηκε μόνο γιατί είχε την τύχη να μπορεί να επικοινωνήσει απευθείας με τη διοίκηση του ιδιωτικού νοσοκομείου και να μεταφερθεί άμεσα σε μονάδα νοσηλείας. «Αμφιβάλλω εάν σε ένα δημόσιο νοσοκομείο παρά τις καλές προθέσεις του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού θα μπορούσαν να γίνουν όλα με τέτοια ταχύτητα» λέει.
Ως προς του λόγους που τον έφεραν ένα βήμα πριν από τον θάνατο, επικαλείται όσα του είπαν οι γιατροί: Οι περισσότεροι εκτιμούν ότι κατά την παρακέντηση υπήρξε μόλυνση που δυστυχώς δεν ανιχνεύθηκε έγκαιρα ώστε να αντιμετωπιστεί. Άλλοι, δεν αποκλείουν η μόλυνση να προϋπήρχε αλλά λόγω του καυτηριασμού στο χειρουργημένο σημείο, να μην επεκτάθηκε παρά μετά την παρακέντηση. «Σε κάθε περίπτωση το ποσοστό ενδονοσοκομειακών λοιμώξεων στην Ελλάδα είναι διπλάσιο από την Ευρώπη και αυτό θα πρέπει να μας προβληματίσει» καταλήγει.
Ο Θάνος Πλεύρης αναφέρεται και στην σύζυγό του που όπως λέει σήκωσε όλο το βάρος. «Έπρεπε να επιστρέφει σπίτι και να προφασίζεται πως δεν συμβαίνει τίποτε. Να μην ξέρει τι θα γίνει ,τι θα της ξημερώσει της ίδιας και των παιδιών της και να πρέπει να διαχειριστεί τα παιδιά με έναν τρόπο.  Επειδή είχε πάρει και έκταση το θέμα στα ΜΜΕ ρωτούσαν την κόρη μου και τα υπόλοιπα παιδάκια στο δημοτικό για τον μπαμπά της. Και εκείνη ρωτούσε, αντίστοιχα, την μητέρα της γιατί δεν έχεις πάει ρούχα στον μπαμπά τόσες μέρες που βρίσκεται στο νοσοκομείο;»
Νιώθει ωριμότερο; «Αυτές οι ημέρες που ήμουν στην εντατική , διασωληνωμένος, που έπαιζα με τον θάνατο…» και έπειτα από μια σύντομη παύση προσθέτει: «Εύχομαι κανείς να μην περάσει μια τέτοια ταλαιπωρία ποτέ…» ύστερα από αυτό αξιολογείς τα πάντα διαφορετικά».
Ο κ. Πλεύρης υποβάλλεται σε τακτικές εξετάσεις και οι ιατροί του εκτιμούν ότι σε περίπου 10 μέρες θα επιστρέψει σε κανονικούς ρυθμούς. «Σχηματικά αμέσως μετά τις γιορτές θα είμαι μάχιμος» σημείωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive