Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

"Ελληνίδα" ηθοποιός: "Δεν έχω βαφτίσει το παιδί μου γιατί δεν πιστεύω στον Θεό". Καλά κυρά μου "ΠΙΣΩ έχει η αχλάδα την ουρά". Ο Θεός μαζί σου - ΒΙΝΤΕΟ

Ελληνίδα ηθοποιός: Δεν έχω βαφτίσει το παιδί μου γιατί δεν πιστεύω στον Θεό - ΒΙΝΤΕΟ
«Οι γονείς που δεν βαφτίζουν τα παιδιά τους δεν το κάνουν για να επιλέξουν τα παιδιά τους τη θρησκεία. Ούτε εγώ το έχω βαφτίσει και ο λόγος δεν είναι αυτός. Ο λόγος είναι ότι δεν ήθελα, δεν πιστεύω στον Θεό. Το αν η Δήμητρα θα διαλέξει ή όχι είναι δικό της θέμα», ανέφερε χαρακτηριστικά η ηθοποιός. Η...
Σοφία Μουτίδου έκανε σαφές στους δημοσιογράφους ότι ο λόγος που δεν έχει βαφτίσει την κόρη της είναι πως δεν πιστεύει στον Θεό.

5 σχόλια:

  1. Στα @ρχ@δι@ μας αν πιστεύεις ή δεν πιστεύεις.Βούρλο ήσουν και βούρλο θα παραμείνεις.Άλλωστε δεν ήταν τυχαίος ο ρόλος σου στο καφέ της Χαράς,της αγ@μ@τ@ης,πανηλίθιας,φακλάνας δασκάλας που όλο το χωριό την κορόιδευε.Ήσουν ο καταλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ουτε ο Θεος πιστευει σε σενα φακλανα,μπουχεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατι ασχολειστε με την γελοια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βγαίνει το κάθε κομπλεξικό σκατό και λέει την παπαριά του μήπως και ασχοληθεί κανείς μαζί του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive