Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

Πονεμένο γράμμα. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στέλνει τις πατούσες του στον πιτσιρίκο για να αποδείξει πως ήταν πολιτικός κρατούμενος

toes mitsotakis
Αγαπητέ πιτσιρίκο, μετά το σάλο που προκάλεσε η δήλωσή μου πως ήμουν πολιτικός κρατούμενος σε ηλικία έξι μηνών, επί χούντας, σου στέλνω μια φωτογραφία με τις πατούσες μου, για να αποδείξω πως λέω αλήθεια. Πιτσιρίκο, στη φωτογραφία είναι ολοφάνερα τα σημάδια που άφησαν στα πόδια μου τα φρικτά βασανιστήρια των χουντικών. Οι βασανιστές της χούντας μου τραβούσαν τα δάχτυλα των ποδιών μου...
σε ηλικία έξι μηνών, με αποτέλεσμα τα δάχτυλά μου να είναι τρομακτικά. Τραβούσαν που τραβούσαν, δεν μου τραβούσαν τουλάχιστον το πουλί; Πιτσιρίκο, ξέρεις ότι δεν έχω φορέσει ποτέ σαγιονάρες;... Ξέρεις τι τραύμα είναι για την ψυχή ενός παιδιού να έχει αυτά τα δάχτυλα; Γι΄αυτό με χώρισε η γυναίκα μου: Έβλεπε τα δάχτυλά μου να ξεπροβάλλουν από την γωνία του σαλονιού, και έπαιρνε τηλέφωνο την Αστυνομία. Πιτσιρίκο, ξέρεις πώς είναι να έχεις πατέρα τον Μητσοτάκη, αδερφή την Ντόρα και να έχεις και τέτοια δάχτυλα; Ελπίζω η φωτογραφία που σου στέλνω να σε έπεισε πως ήμουν πολιτικός κρατούμενος επί χούντας και να έχεις μετανιώσει για όλα αυτά που έγραψες για εμένα. Φιλικά Κυριάκος Μητσοτάκης (Αγαπητέ Κυριάκο, με παρεξήγησες. Το πρώτο πράγμα που έγραψα στο Twitter, όταν άκουσα τη δήλωσή σου πως ήσουν πολιτικός κρατούμενος σε ηλικία έξι μηνών και πολιτικός εξόριστος στο Παρίσι μέχρι τα έξι σου χρόνια, ήταν πως πρέπει να σου δώσουν μια σύνταξη. Είναι ντροπή να μην αναγνωριστεί η αντιδικτατορική σου δράση. Κυριάκο, μόνο εσύ και ο Αλέξανδρος Παναγούλης αντισταθήκατε και βασανιστήκατε επί χούντας. Εγώ αναγνωρίζω την αντιστασιακή σου δράση και τα χρόνια της εξορίας σου στο Παρίσι. Χώρια που μόνο και μόνο που έχεις πατέρα τον Μητσοτάκη και αδερφή την Ντόρα, εγώ πιστεύω πως θα έπρεπε η Εκκλησία να σε έχει κάνει Άγιο. Κυριάκο, εγώ έχω γράψει πολλές φορές πως περιμένω να εκλεγείς πρωθυπουργός, για να επιστρέψω για μόνιμη εγκατάσταση στην Ελλάδα. Το μόνο παράπονο που έχω από εσένα είναι ότι έδιωξες τον Φαήλο, το μόνο γνήσιο αρσενικό στο κόμμα, και κράτησες στην Νέα Δημοκρατία όλους τους φλώρους και τους πoυτσοκαβαλάρηδες. Θα σου το συγχωρήσω όμως κι αυτό, αν μου στείλεις μια φωτογραφία με τις πατούσες του μπαμπά σου και της αδερφής σου. Καλή συνέχεια.) Το pitsirikos.net  http://pitsirikos.net

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive