Πέμπτη 28 Απριλίου 2016

ΣΩΣΤΟΣ! ΤΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ο Γ. Καψής για τον (υπουργό) Χρ. Σπίρτζη... ξέρετε... εκείνον τον εκσυγχρονιστή πασόκο, αλλά του Δραγασάκη



ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ;;;;;Είμαι συνταξιούχος και κάθε πρωϊ μετά την κατάθλιψη που  μου προκαλεί το διάβασμα της εφημερίδας μου, κάνω ψυχοθεραπεία πίνοντας τον καφέ μου στην Παλιά Αγορά της γειτονιάς μου, της Φιλοθέης. Δυστυχώς σήμερα μου χάλασε η μέρα βλέποντας σε γειτονικό τραπεζάκι κάποιον που μου είπαν ότι λέγεται...
Σπρίντζης και είναι υπουργός...

Μη φαντασθείτε πώς είμαι τόσο φανατισμένος ώστε να αρνούμαι να πιώ καφέ με ΣΥΡΙΖΑΙΟ. Απλώς διεκόπη η ψυχοθεραπεία μου και προσπαθούσα να απαντήσω στο ερώτημα: γίνεται να πίνεις καφέ στις 11.30 το πρωϊ και να είσαι --- όσο είσαι --- υπουργός;;;;
Από το "PRESS-GR
Γιάννης Καψής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive