Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ Κας Γεωργίας Τσατάνη, σε βάρος του Υπουργού Δημήτρη Παπαγγελόπουλου



Αξιότιμον Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων Κύριο Νικόλαο Βούτση
Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016
Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε, Αναφορικά με την επιστολή του Πρωθυπουργού την οποίαν παρέλαβε η Γραμματεία σας με Αριθμ. Πρωτ.: 940 με ημερομηνία 08.03.2016 σχετικά με την προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση που ζήτησε με θέμα την Δικαιοσύνη, αφορμή των καταγγελιών της εισαγγελέως εφετών, κ. Γεωργίας Τσατάνη, σε βάρος του αναπληρωτή υπουργού Δικαιοσύνης, Αρμόδιου για την καταπολέμηση της διαφθοράς, κ. Δημήτρη Παπαγγελόπουλου...
σχετικά με την υπόθεση Ανδρέα Βγενόπουλου, την οποία έχετε ορίσει να διεξαχθεί την Δευτέρα 21 Μαρτίου στην Βουλή των Ελλήνων. Προκειμένου να λάμψει η αλήθεια, καθότι πρώτος το ζητά ο Πρωθυπουργός της χώρας κ. Αλέξης Τσίπρας, Σας καταθέτω την βούληση μου να συνεργαστώ με την μαρτυρική μου κατάθεση δίνοντας σας μαζί όλα τα αποδεικτικά στοιχεία προκειμένου να λάμψει η αλήθεια στην Βουλή των Ελλήνων και να αποκαλυφθούν τα ψέματα και η υποκρισία πολλών παρανόμων. Διότι, η λειτουργία της Δικαιοσύνης στην χώρα μας, όπως εφιαλτικά την έχω ζήσει εγώ και η Οικογένεια μου, δεν είναι ούτε απρόσκοπτη αλλά ούτε και ανεξάρτητη και είναι πολύ λυπηρό όσο και αποκαρδιωτικό συμπέρασμα. Προς απόδειξη των όσων σας καταθέτω σήμερα, λάβετε σοβαρά υπόψη ότι, μόνο με το προσωπικό μου θέμα πολλοί από τους οποίους θα παραβρεθούν την Δευτέρα 21 Μαρτίου στην Βουλή των Ελλήνων στην προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση με θέμα την Δικαιοσύνη, είναι ποινικά υπόλογοι και αποδεδειγμένα παράνομοι. Είναι ποινικά υπόλογοι για τις εγκληματικές πράξεις τους όχι μόνο επειδή με επέλεξαν για την συνεργασία μου και μετέπειτα καθολική στρατολόγηση μου στην Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών (ΕΥΠ) την ίδια χρονική στιγμή κατά την οποίαν η Ελληνική Κυβέρνηση μέσα από τους όρους άσκησης της κυβερνητικής πολιτικής στον τομέα της Δικαιοσύνης, με είχε (και εξακολουθεί έως σήμερα που σας γράφω να με έχει) ως ΚΑΤΑΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΑΤΟΜΟ και υπό αναζήτηση σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο, πρωτίστως επειδή με πρόδωσαν και με εξαπάτησαν εκμεταλλεύοντάς με, και για τον λόγο αυτό θα πρέπει όλοι οι υπεύθυνοι να δικαστούν για τις παράνομες πράξεις τους ως εγκληματίες παραδειγματικά, αλλά μαζί και όσοι γνωρίζουν και έχουν αποκρύψει την αλήθεια, όπως ακριβώς έπραξε ο αναπληρωτής υπουργός Δικαιοσύνης, αρμόδιος για την καταπολέμηση της διαφθοράς, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ και πολλοί άλλοι. Η προϋπηρεσία μου στην ΕΥΠ συμπεριλαμβάνει την περίοδο της κυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ έως και την σημερινή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ Επειδή είναι χρέος όλων μας, αλλά και σε μία τελευταία προσπάθειά μου προκειμένου να αλλάξει κάτι σε τούτη την χώρα, να λάμψει η αλήθεια στην Βουλή των Ελλήνων, να αποκαλυφθούν τα ψέματα και η υποκρισία πολλών παρανόμων και να δικαστούν παραδειγματικά οι εγκληματίες, μήπως προκύψει ένα καλύτερο μέλλον στην Ελλάδα των παιδιών μας, προσφέρω με αυτοθυσία την παραπάνω συνεργασία μου για ένα καλύτερο αύριο στην πατρίδα μου. Διατελώ μετά τιμής Εμμανουήλ 
ΑΘ. Χατζησάββας 
ΥΓ: Θερμή παράκληση να λάβω απάντηση πριν την ημερομηνία διενέργειας της προ ημερησίας διατάξεως συζήτησης στη Βουλή, με αποκλειστικό θέμα τις εξελίξεις στο χώρο της Δικαιοσύνης, να μου δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για την αποστολή των στοιχείων, ακόμα και της φυσικής μου παρουσίας στην Βουλή των Ελλήνων, εφόσον μου το ζητήσετε, υπό όρους προστασίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive