Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Συγκλονίζει ο ομογενής που δέχτηκε επίθεση με οξύ: "Είναι πολύ σκοτεινός πόνος"

Μια στιγμή άλλαξε όλη του τη ζωή. Ο ομογενής Andreas Christopheros θυμάται τη στιγμή που ο David Phillips τον περιέλουσε με οξύ μέσα στο σπίτι του στις 9 Δεκεμβρίου του 2014. Ήταν ο λάθος άνθρωπος. Ο δράστης είχε οδηγήσει 300 μίλια από το σπίτι του στο Hastings για τη φριχτή επίθεση. "Μου είπε "αυτό είναι για σένα φίλε" και μου έριξε το οξύ στο πρόσωπο. Όλα έγιναν ξαφνικά. Δεν πρόλαβα καν να κλείσω τα μάτια μου. Ο πόνος ήταν απίστευτος. Κατάλαβα...
αμέσως ότι ήταν οξύ. Το μπλουζάκι μου είχε διαλυθεί. Είναι πολύ σκοτεινός πόνος. Δεν έχω ξανανιώσει ποτέ έτσι. Ούρλιαξα αμέσως. Φώναξα τη γυναίκα μου και της είπα να καλέσει ασθενοφόρο και την αστυνομία. Ο γιος μας κοιμόταν. Δεν μπορούσε να καταλάβει τι συμβαίνει. Έτρεχα και έριχνα νερό στο πρόσωπό μου".
Πριν πέσει σε κώμα για 4 ημέρες, είχε προλάβει να δώσει στους γιατρούς το ιστορικό του και όσες λεπτομέρειες θυμόταν για τον δράστη της επίθεσης. Αφού ξύπνησε και μεταφέρθηκε σε ειδική μονάδα στο Swansea, είχε ζητήσει να καλυφθούν όλοι οι καθρέφτες. Δεν άντεχε να κοιτάξει τον εαυτό του. Όταν το αποφάσισε περιβαλλόταν από φίλους. "Αν θα κατέρρεα, ήθελα να είμαι ανάμεσα σε φίλους. Ό,τι είχε συμβεί, είχε συμβεί". Αφού ξεπέρασε αυτό το στάδιο, η επόμενη πρόκληση ήταν να αντικρίσει τον γιο του.

"Στην αρχή δεν ήθελα να με δει. Είχαν περάσει δύο μήνες. Θα με αναγνώριζε; Και αν με αναγνωρίσει, θα με φοβάται; Θα φοβάται τη μάσκα; Πάντα σκέφτεσαι τα χειρότερα. Δεν ήθελα να με δει σαν τέρας. Τον είδα μετά από δύο μήνες. Ήταν απίστευτα σκληρό. Όταν με είδε στο νοσοκομείο, με αγκάλιασε για 45 λεπτά. Ήταν ό,τι καλύτερο μου είχε συμβεί ποτέ. Ήταν συγκλονιστικό. Αν δεν ήταν ο γιος μου, δεν θα είχα αναρρώσει τόσο γρήγορα".

Έχασε την όρασή του και σημαδεύτηκε για πάντα. Όλα έγιναν όταν ο δράστης, που καταδικάστηκε σε ισόβια, χτύπησε την πόρτα του 30χρονου. Στο δικαστήριο του ζήτησε συγγνώμη. Ομολόγησε την ενοχή του και έκανε λόγο για λάθος. Ήθελε να πάρει εκδίκηση από τον άνθρωπο που παρενόχλησε σεξουαλικά μέλος της οικογένειάς του. Έκανε λάθος διεύθυνση. Ο Andreas τον τελευταίο χρόνο προσπαθεί να ξαναφτιάξει τη ζωή του έχοντας στο πλευρό του την 33χρονη γυναίκα του Pia και τον 2χρονο γιο τους Theo. Έχει και τη δική του απάντηση στη συγγνώμη του δράστη. "Είναι πολύ αργά".    
http://sofiatimes.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive