Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Διαβάστε τι έγραφε το 2005 Ο Παναγιώτης Τραϊανού στο βιβλίο του ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ!!!

Υ.γ. Όλο το βιβλίο ΔΩΡΕΑΝ (δείτε το λινκ) για να μην υπάρχει καμιά δικαιολογία του τύπου δεν γνώριζα...
Τι προβλήματα δημιουργεί και ποια είναι η πραγματικά τρομακτική διάστασή τους; Θα εξετάσουμε μόνον τα πλέον βασικά και ο αναγνώστης ας σκεφτεί μόνος του τις υπόλοιπες "παρενέργειες". Τα βασικά προβλήματα που δημιουργούν οι μετανάστες κινούνται σε δύο τελείως διαφορετικά επίπεδα. Δημιουργούν προβλήματα σ' ό,τι αφορά καί τον ψυχολογικό τομέα της κοινωνίας καί τον οικονομικό. Θα εξετάσουμε τα πράγματα με τη σειρά, ώστε να έχουμε όσο το δυνατόν μια πιο πλήρη εικόνα της κατάστασης....
Σ' ό,τι αφορά τον ψυχολογικό τομέα συμβαίνει το εξής: Οι μετανάστες με την παρουσία τους προκαλούν τον φόβο και τον εκνευρισμό σε μια κοινωνία. Πολλοί "ευαίσθητοι" συνδέουν την έννοια του "φόβου" με την εγκληματικότητα. Αυτό είναι λάθος και γίνεται εκ του πονηρού, για να έχουν επιχειρήματα απέναντι στη δικαιολογημένη ανησυχία του κόσμου. Γιατί είναι εκ του πονηρού η χρήση της έννοιας αυτής; Γιατί η εγκληματικότητα είναι ένα συγκεκριμένο κοινωνικό φαινόμενο, που αφορά την κάθε κοινωνία και προκαλεί συγκεκριμένες παρενέργειες.
Η εγκληματικότητα, απ' όπου κι αν προέρχεται, έχει τα ίδια ακριβώς αποτελέσματα. Όταν υπάρχει ως φαινόμενο, ο κόσμος απαιτεί αυξημένα μέτρα αστυνόμευσης, για να αισθάνεται ασφαλής. Τα σκληρά μέτρα και η συνεχής φύλαξη των πολιτών είναι αρκετά για να εξαλείψουν τον φόβο. Ελάχιστα δηλαδή απασχολεί κάποιον αν αυτός ο οποίος τον απειλεί με το πιστόλι είναι ομοεθνής του ή αλλοδαπός. Τον απασχολεί ο εγκληματίας και όχι η εθνικότητά του. Τι σημαίνει αυτό; Ότι η εγκληματικότητα είναι ένα φαινόμενο, που ανησυχεί την κοινωνία στο μέτρο που πρέπει να την ανησυχεί κι απλά, όταν είναι αυξημένη, προκαλεί συναγερμό στους πάντα υπάρχοντες μηχανισμούς καταστολής του εγκλήματος.
Ο φόβος και ο εκνευρισμός που προκαλούν οι μετανάστες μέσα στην κοινωνία δεν έχει καμία σχέση με τον φόβο της εγκληματικότητας. Έχει σχέση με πάγιες συμπεριφορές, που πρέπει ν' αλλάξουν, γιατί υπάρχει ο φόβος του άγνωστου. Έχει σχέση με "ιδιοσυχνότητες" που πρέπει ν' αλλάξουν, όταν αλλάζει το γενικότερο περιβάλλον. Όταν καλείσαι να "συγκατοικήσεις" με κάποιον άγνωστο, πρέπει να περιορίσεις την "ιδιοσυχνότητά" σου, γιατί δεν γνωρίζεις πώς αντιδρά αυτός απέναντι στα φαινόμενα που προκαλεί η "ιδιοσυχνότητα" αυτή.
Είναι περίπτωση όμοια με μια οικογένεια που αναγκάζεται να συγκατοικήσει με έναν άγνωστο προς αυτήν άνθρωπο. Το πρώτο το οποίο θα κληθεί ν' αντιμετωπίσει ως αρνητική συνέπεια της νέας παρουσίας είναι η αλλαγή της συμπεριφοράς της. Για όσο διάστημα η οικογένεια κατοικούσε μόνη της στο σπίτι, δεν υπήρχε πρόβλημα, γιατί οι πάντες είχαν την ίδια "ιδιοσυχνότητα". Όλα γίνονταν όταν έπρεπε και όπως έπρεπε με βάση τις συνήθειες της οικογένειας και άρα με βάση την "ιδιοσυχνότητά" της.
Τα παιδιά έπαιζαν όταν επιτρεπόταν να παίξουν. Έκαναν φασαρία όταν επιτρεπόταν να κάνουν. Ο πατέρας φώναζε όταν έπρεπε να φωνάξει. Όλοι γνώριζαν τι έπρεπε να κάνουν, όπως και γνώριζαν τις συνέπειες που θα είχαν, αν δεν έκαναν αυτό που έπρεπε. Κάθε φορά που παράβαιναν τους νόμους του σπιτιού τιμωρούνταν, αλλά δεν αισθάνονταν φόβο. Δεν αισθάνονταν ότι απειλούνταν, ακριβώς γιατί γνώριζαν πότε ήταν ανεκτή η συμπεριφορά τους και πότε όχι. Όλα ήταν προβλέψιμα και δεν υπήρχε η αγωνία και ο φόβος της καθημερινής κρίσης.
Με την είσοδο ενός ξένου στο σπίτι όλα αυτά αλλάζουν. Γιατί; Γιατί δεν γνωρίζεις την "ιδιοσυχνότητά" του. Γιατί δεν γνωρίζεις τι ακριβώς πρέπει να κάνεις και πότε. Δεν γνωρίζεις πότε να κάνεις φασαρία, γιατί δεν γνωρίζεις πότε κοιμάται ο νέος συγκάτοικος. Δεν γνωρίζεις αν τον ενοχλεί ν' αφήνεις τα παιχνίδια σου στον κοινόχρηστο χώρο. Το κυριότερο όμως είναι ότι δεν γνωρίζεις πώς αντιδρά όταν τον ενοχλείς. Ό,τι κάνεις το κάνεις με αβεβαιότητα και με τρόπο που σε καθηλώνει στην αγωνία μέχρι να δεις τι ακριβώς συμβαίνει και ποιες οι συνέπειες της κάθε πράξης σου.
Αυτή όμως η παρουσία αναγκάζει ακόμα και την εξουσία του σπιτιού ν' αλλάξει συμπεριφορά. Ο πατέρας, επειδή και ο ίδιος δεν γνωρίζει την "ιδιοσυχνότητα" του ξένου, αναγκάζεται να λάβει προληπτικά μέτρα. Πάνω στην αγωνία του να προστατεύσει τα παιδιά του και ταυτόχρονα να μην ενοχλεί τον ξένο, αλλάζει τους νόμους του σπιτιού. Αναγκάζεται να απαγορεύσει τα πάντα, μέχρι να διαπιστώσει τι ακριβώς πρέπει να επιτρέψει. Όμως, όταν οι νόμοι αλλάζουν, δημιουργείται πρόβλημα. Γιατί; Γιατί αρχίζει κι αναπτύσσεται ένας γενικευμένος εκνευρισμός. Κάποιοι αντιδρούν στις απαγορεύσεις, γιατί δεν θέλουν ν' αλλάξουν τη ζωή τους και κάποιοι άλλοι για τους δικούς τους λόγους ενθαρρύνουν τις απαγορεύσεις.
Όλα αυτά αλλάζουν την "ιδιοσυχνότητα" του ανθρώπου. Αλλάζουν και την "ιδιοσυχνότητα" της ομάδας. Η ομάδα φοβάται να κάνει αυτά που έχει συνηθίσει να κάνει, γιατί απλούστατα δεν γνωρίζει πλέον τις συνέπειές τους. Η εξουσία γίνεται πιο σκληρή, γιατί θέλει να πατάξει την ανυπακοή, που μπορεί να γίνει αίτιο για κάποιο άσχημο φαινόμενο. Αρχίζουν τα μέλη και συγκρούονται μεταξύ τους, γιατί ο καθένας από αυτούς έχει διαφορετική άποψη για το νέο φαινόμενο. Όλα αυτά δημιουργούν τον φόβο που λέγαμε.
Αυτός ο φόβος δεν έχει καμία σχέση με την ποιότητα του ξένου ως ανθρώπου. Δεν είναι φόβος που προκύπτει, επειδή κάποιοι διαπίστωσαν ότι αυτός είναι ένας εγκληματίας. Αυτός ο ξένος άνθρωπος μπορεί να είναι ο καλύτερος άνθρωπος του κόσμου. Να δέχεται τα πάντα και να μην αντιδράει ποτέ. Το θέμα είναι ότι αυτό δεν το γνωρίζει η οικογένεια και τα μέλη της. Η παρουσία του προκαλεί εκνευρισμό και "φόβο" με τη γενικότερη σημασία της έννοιας. Ακόμα και ο φόβος να μην ανησυχήσεις κάποιον, δεν παύει να είναι αγχώδης, πράγμα που σημαίνει ότι σε ενοχλεί και σε κουράζει. Ο αγαπημένος σου παππούς έρχεται να καθίσει για μια εβδομάδα στο σπίτι σου και αισθάνεσαι ανακούφιση όταν φεύγει.
Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με την κοινωνία. Η κάθε κοινωνία έχει την "ιδιοσυχνότητά" της. Αυτή η "ιδιοσυχνότητα" δεν έχει σχέση με τον πολιτισμό ή την ποιότητα ενός λαού. Έχει σχέση με τις συμπεριφορές των μελών της. Η "ιδιοσυχνότητα" δηλαδή δεν διαφοροποιεί τις κοινωνίες σε "ανώτερες" και "κατώτερες". Αυτό είναι κάτι το οποίο έχει σχέση με το πολιτισμικό μοντέλο το που κάθε κοινωνία ακολουθεί. Η "ιδιοσυχνότητα" έχει σχέση με τις συμπεριφορές των ανθρώπων απέναντι στα φαινόμενα που αναπτύσσονται μέσα στην κοινωνία. Είναι δηλαδή δυνατόν δύο "ομοεπίπεδες" πολιτισμικά κοινωνίες να έχουν διαφορετική "ιδιοσυχνότητα".
Αυτό το οποίο τις κάνει "ομοεπίπεδες" είναι το γεγονός ότι ακολουθούν το ίδιο πολιτισμικό μοντέλο. Ότι αντιδρούν στα ίδια φαινόμενα για τους ίδιους λόγους. Τους ενοχλούν και τους ευχαριστούν τα ίδια πράγματα. Η "ιδιοσυχνότητα" έχει σχέση με το πώς αντιδρούν τα μέλη τής κάθε κοινωνίας, όταν εκδηλώνονται τα φαινόμενα που τους ευχαριστούν ή τους απειλούν. Για τον ίδιο λόγο δηλαδή το μέλος μιας κοινωνίας μπορεί να σε σύρει στα δικαστήρια και το μέλος μιας άλλης κοινωνίας να σε σφάξει. Όλοι είμαστε χριστιανοί και μας ενοχλούν τα ίδια πράγματα, αλλά η κάθε οικογένεια τα αντιμετωπίζει με διαφορετικό τρόπο.
Αυτό που έχει σημασία για να συνεχίσουμε την ανάλυσή μας είναι ότι η κάθε κοινωνία, όπως και η κάθε οικογένεια, έχει τη δική της "ιδιοσυχνότητα", που έχει διαμορφωθεί μέσα στους αιώνες από ένα μεγάλο πλήθος παραγόντων. Το κάθε μέλος της ξέρει τι πρέπει να κάνει και τι δεν πρέπει. Όλοι αισθάνονται ασφαλείς, γιατί γνωρίζουν ποια είναι τα όρια που τους εξασφαλίζουν την ασφάλεια. Ξέρουν πότε ν' αντιδράσουν και πότε όχι. Γνωρίζουν πώς αντιδρά ο διπλανός τους σε συγκεκριμένες ενέργειές τους. Οι προσωπικότητές τους είναι διαμορφωμένες με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.
Για παράδειγμα, υπάρχουν κοινωνίες, που μέσα στις "ιδιοσυχνότητές" των μελών τους είναι να διαπληκτίζονται με μεγάλη ευκολία κάθε φορά που διαφωνούν. Να μαλώνουν συνέχεια και αυτό να μην έχει καμία απολύτως συνέπεια. Να μαλώνουν στη δουλειά, να μαλώνουν στον δρόμο ή να μαλώνουν στο σπίτι. Να μαλώνουν, αλλά ποτέ να μην ξεφεύγει η διαμάχη τους από το λεκτικό επίπεδο. Να φωνάζουν, αλλά να μην εκδηλώνουν ποτέ βία. Να μαλώνουν και όχι μόνο να μην αισθάνονται φόβο, αλλά να το ευχαριστιούνται κιόλας ως μέσο εκτόνωσης.
Υπάρχουν όμως άλλες κοινωνίες, που....ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΟΛΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ.ΤΟΥ ΤΡΑΪΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΤΟ
http://www.eamb.gr/ethnika_themata/metanastes.htm 
ΕΚΤΥΠΩΣΤΕ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ
Νικόλαος Γλαβίνας 
THL 6936793277

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive