Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

ΤΙΜΗ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ. ΘΑΝΑΣΗΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ... ΕΝΑΣ ΜΑΧΗΤΗΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ... ΒΙΝΤΕΟ

Αγαπημένε μου πατέρα...
Έφυγες μετά από μια αξιοπρεπή μάχη που δώσαμε μαζί......
Το πάλεψες...μας εξ έπληξες όλους...
Αγόγγυστα..με το ατελείωτο σου χιούμορ..μέχρι τέλους..
Ξεκουράστηκες..!
Απίστευτος... περήφανος. όπως πάντα.. Υπομονετικός ..
  με το ευχαριστώ σε όλους..
Ξεψύχησες στο  σπίτι, στην αγκαλιά μου...με περίμενες...
Σ ευχαριστώ για όλα... Στο καλό να πας...
Δικές σου κουβέντες...πάντα..
Είπες με πόνο στην "κόρη σου" την Άννα που στάθηκε όλη την ώρα δίπλα σου
και σου έκλεισε τα μάτια....
"Ένας πατέρας προσέχει 10 παιδιά..
10 παιδιά όμως δε προσέχουν ένα πατέρα.."
Εγώ να ξέρεις καμαρώνω για σένα...
Θα μας λείψουν και μένα και της ΄Αννας τα φιλιά σου...
Στο υποσχέθηκα βλάχο μου..Αναπαύεσαι στον τόπο σου..στο χωριό σου..
στα Κάτω Κανάλια Φθιώτιδας..στο μέρος που κάποτε αναγκάστηκες
 να το πουλήσεις για να βοηθήσεις τα παιδιά σου...
Δε θέλω να λυπάμαι...
Θέλω να χαίρομαι που σε είχα πατέρα μου..
Έτσι θα σε θυμόμαστε πάντα....
             Ο γιος σου... Γιάννης
              Τα εγγόνια σου...Σίσσυ, Κωνσταντίνος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive