Στη δημοσιότητα έδωσε η κυβέρνηση την τροπολογία για τα τέλη κυκλοφορίας με τα οποία προκύπτουν αυξήσεις αλλά και μειώσεις σε ορισμένες κατηγορίες. Επιβεβαιώθηκαν τα σενάρια για τις μειώσεις που θα δουν οι ιδιοκτήτες παλαιών Ι.Χ., μειώσεις που ωστόσο δεν είναι ικανές να... συγκρατήσουν ένα νέο κύμα κατάθεσης πινακίδων μεγάλου κυβισμού αυτοκινήτων.
Τρεις είναι οι κατηγορίες στις οποίες χωρίζονται τα Ι.Χ....
Οσα έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα έως το 2000, όσα έχουν ταξινομηθεί από το 2001-2005 και όσα ταξινομήθηκαν από το 2006 και μετά, ενώ διατηρείται ο διαχωρισμός για επιβατικά αυτοκίνητα τα οποία ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα πρώτη φορά μετά την 1η Νοεμβρίου 2010.
Στις τρεις πρώτες κατηγορίες τα τέλη κυκλοφορίας προσδιορίζονται με βάση τον κυβισμό του αυτοκινήτου και είναι ενιαία για ΙΧ έως 1.357 κ.ε., ενώ στη συνέχεια τα ΙΧ τα οποία πρωτοκυκλοφόρησαν έως το 2000 έχουν μικρότερα τέλη.
Για αυτοκίνητα για τα οποία τα τέλη κυκλοφορίας προσδιορίζονται με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα η πρώτη κλίμακα στην οποία επιβάλλονται μηδενικά τέλη (0-100 γρ. διοξειδίου) περιορίζεται στα 90 γρ. διοξειδίου και στη συνέχεια, ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων επιβάλλονται τέλη κυκλοφορίας τα οποία κυμαίνονται από 0,9 ευρώ ανά γραμμάριο CO2 έως 3,72 ευρώ. Ουσιαστικά μειώνεται το όριο για την ατέλεια, δηλαδή τα μηδενικά τέλη θα ισχύουν μόνο για τα Ι.Χ. από 90 γραμμάρια και κάτω.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.