Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2015

ΚΥΠΡΟΣ: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ Χαράλαμπου Καραγιάννη

Επί τη ευκαιρία των ελληνικών εκλογών ,θα πω μερικά λόγια για την διακυβέρνηση της Κύπρου ,υπάρχει εδώ μια εκτελεστική εξουσία ,απηρχαιωμένη ,στην Ελλάδα εάν κανείς αίτηση , στη αρμόδια αρχή το θέμα θα εξεταστεί με αργή πορεία .από την εμπλοκή μου με την κυπριακή κυβέρνηση ,ένεκα κάποιων προβλημάτων , διαπίστωσα κάποια πράγματα . ο Νίκος Αναστασιάδης επέλεξε κάποιους συνεργάτες .ο γενικός εισαγγελέας [ανεξάρτητη υπηρεσία  ]  για παράδειγμα έχει καλές προθέσεις  ,λίγο δύσκολο όμως να κρατά το χέρι των υφιστάμενων του . Ο αρχηγός αστυνομίας είναι καθόλα αξιόλογος . ο υπουργός των εσωτερικών Σωκράτης Χάσικος  , μιλά πολύ και έντονα  , πράττει  λίγα . Κάνει αρχηγικές εμφανίσεις χωρίς περιεχόμενο . όσο για τους υπαλλήλους του υπουργείου του  , στην Λευκωσία .Συμβαίνουν δυο πράγματα .είτε δεν μπορεί να τους βάλει σε  τάξη ,η τον δουλεύουν ψιλό γαζί που λέμε .Αγνοούν τον πολίτη ,  που διαθέτει φάκελο ,ίσως και πολύ ζωτικό. Εκτός πόλεως Λευκωσίας γίνεται ,  το έλα να δεις ,είμαι έτοιμος κατόπιν προειδοποίησης να παραδώσω αριθμό φακέλων σε δημοσιογράφους...
Λυπούμαι που κάνω την πρόβλεψη ότι σύντομα  ,με αναγκάζουν σε προσφυγή  ,κατά της δημοκρατίας ενώπιο του ανωτάτου δικαστηρίου για τα ζωτικά .Εδώ και κάποιο καιρό δεν πληρώνω συνδρομή στον δημοκρατικό συναγερμό ,εδώ και δέκα χρόνια μόνος μου αποχώρησα χωρίς φασαρία από την θέση του γραμματέα της τοπικής ένωσης του άγιου Σπυρίδωνα . Με ηλεκτρονικό μήνυμα , στο κόμμα ,  ζήτησα και την διαγραφή μου από μητρώο του κόμματος . Έχω αποφασίσει ότι είμαι ανεξάρτητο άτομο .Παραδέχομαι ότι κάποιες φορές δεν ψήφισα . ψήφισα όμως στον δεύτερο γύρο τον  Νίκο Αναστασιάδη .εάν ζήσω άλλες εκλογές ,αποφάσισα ότι πάντα θα ψηφίζω σύμφωνα με την συνείδησή  μου .

Χαράλαμπος Καραγιάννης .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive