Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

"Τη Ζωή Κωνσταντοπούλου θέλω να την... " - Δήλωση που θα συζητηθεί από τον Τάκη Ζαχαράτο!

«Αυτό που ζω φέτος, δεν μου έχει ξανασυμβεί ποτέ. Ο κόσμος λάτρεψε αυτήν παράσταση. Είναι σαν να ξεκίνησα την καριέρα μου αυτό το καλοκαίρι. Μια κυρία μου είπε μια μέρα "δεν πήρα σήμερα τη θεραπεία μου για τον Καρκίνο για να έρθω να δω την παράσταση". Αυτό με συγκλόνισε και με έκανε να κλάψω», δήλωσε σε συνέντευξή του στο «Secret» ο Τάκης Ζαχαράτος, ενώ αναφερόμενος στην απόφασή του να εντάξει στο πρόγραμμα της παράστασης και τη Ζωή Κωνσταντοπούλου, τόνισε: «Η Ζωή παρεμβαίνει στο έργο σε διάφορα σημεία...
και τους βάζει όλους στη θέση τους! Είναι ο μαέστρος της φετινής μου παράστασης, όπως είναι και στη Βουλή. Ο κόσμος μου δείχνει ότι έχει ανάγκη να με βλέπει να τη σατιρίζω. Τρελαίνεται, ξεσηκώνεται. Έκανα μεγάλη έρευνα για τη ζωή της, ώστε να την υποδυθώ τέλεια. Την έχω αντιγράψει σε όλα, στο μαλλί, τη φωνή, τις κινήσεις, σε όσα κουβαλάει μέσα της. Άσχετα αν συμφωνώ ή διαφωνώ με τις αποφάσεις της, εκτιμώ ότι είναι ειλικρινής και αμετακίνητη στις θέσεις της. Έχω κουραστεί πάρα πολύ με τις κωλοτούμπες όλων. Ο κόσμος έχει αηδιάσει. Αυτή είναι η μόνη που δεν έχει κάνει κωλοτούμπα. Έχει μια μαγκιά και σε όποιον αρέσει. Δεν την ενδιαφέρει να είναι αρεστή. Είναι θεατρικά μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα. Με έχει εμπνεύσει γιατί είναι σαν να μου έχει δώσει ολοκληρωμένο θεατρικό έργο με οδηγίες. Θα ήθελα πολύ να βγω για καφέ μαζί της και να την γνωρίσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive