Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Μου έβαζε το μαξιλάρι στο πρόσωπο για να μην αναπνέω! ΒΙΝΤΕΟ

Μου έβαζε το μαξιλάρι στο πρόσωπο για να μην αναπνέω!
Στην εκπομπή της Αννίτας Πάνια μίλησε η Μαρία Δρακοπούλου και αποκάλυψε τα όσα πέρασε στον πλευρό του επί πέντε χρόνια συντρόφου της.  Η ηθοποιός μίλησε για την ολέθρια σχέση που την σημάδεψε και αποκάλυψε πως ο αρραβωνιαστικός της την κακοποιούσε. «Τη δεύτερη μέρα του αρραβώνα μου είπε τώρα είσαι δικιά μου και θα κάνεις ό,τι σου λέω, θέλω να παρατήσεις το θέατρο» είπε η ηθοποιός. «Κάποια στιγμή....
του λέω δεν αντέχω άλλο με έσκασες. Και παίρνει το μαξιλάρι και πάει να μου το χώσει στο πρόσωπο και μου λέει δεν θέλω να αναπνέεις. Και μετά τραβάει το μαξιλάρι και μου λέει «είδες τι ωραία που είναι να μην αναπνέεις; Μου έλεγε γιατί αργείτε στην πρόβα και του λέω με έπρηξες και μου δίνει το πρώτο χαστούκι. Λέω μία λύση είναι να μην του φέρνω αντιρρήσεις γιατί άρχισα να φοβάμαι. Δεν ήξερα σε ποια στιγμή θα συμβεί αυτό και με ποια αιτία.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive