Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Προς: τον κ.Βόλφγκανγκ Σόϊμπλε Υπουργό οικονομικών της Γερμανίας. Γράφει ο Αλεξόπουλος Ευάγγελος

Αποτέλεσμα εικόνας για Σόϊμπλε για Ελληνικό λαόΤα όσα  επόμενα θα γραφούν απηχούν καθαρώς προσωπικές εκτιμήσεις, απόψεις και θέσεις. Αποτέλεσμα εικόνας για Σόϊμπλε για Ελληνικό λαό.      Είμαι ένας απλός πολίτης του Ελληνικού κράτους, που ανήκει στην Ευρωζώνη και σας ερωτώ;;; Ποιος σας δίνει το δικαίωμα να με μέμφεσαι λέγοντάς μου , ότι με λυπάσαι που έδωσα την εμπιστοσύνη μου στην παρούσα κυβέρνηση. Αυτό που είπατε, μου δημιουργεί την εντύπωση, ότι έχετε εμπεδώσει εδώ και πέντε χρόνια ότι η Ελλάδα είναι... "τσιφλίκι"... σας.  Φυσικά βέβαια με την συγκατάβαση των εκάστοτε προηγούμενων κυβερνήσεων μου.
Για την εμπέδωση αυτή, δηλαδή την πλήρη υποτέλεια της Ελλάδος, νομίζετε ότι θα την έχετε για πάντα;;; και γιαυτό συμπεριφέρεστε κατ΄αυτόν τον τρόπο;;;...
Λοιπόν σας λέω ότι έχετε μεγάλο λάθος και θα έπρεπε να συμπεριφέρεστε, όπως αρμόζει σε ένα δημοκρατικό μέλος της Ε.Ε, σε οιονδήποτε άλλο μέλος της. Διαφορετικά πλήττετε  και ντροπιάζετε την δημοκρατία της Ε.Ε, την οποία λέτε ότι πρεσβεύετε.
      Ουδείς εχέφρων Έλληνας αρνήθηκε ή αρνείται το καθαρό χρέος της πατρίδας μου και το λέω αυτό, τονίζοντας ιδιαίτερα  τις λέξεις...καθαρό χρέος... καθόσον οι αδίστακτοι "δράκουλες" τα παγκόσμια τοκογλυφικά πιράνχας, επέπεσαν για να ποιούν το "αίμα" της  χώρας μου και να προσποριστούν, όσον το δυνατόν περισσότερα και μεγαλύτερα οφέλη,  για να φτάσουμε να λέγεται σήμερα, ότι αυτό θα  γίνει... "αέναο"... το λέω αέναο διότι μετά από πέντε χρόνια πνιγηρής λιτότητας το χρέος παραμένει αλώβητο και μάλιστα γιγαντώνεται.    
Ας όψονται όμως οι επιπόλαιοι ανίκανοι πολιτικοί μας, που το δημιούργησαν με τον  άφρονα και αλόγιστο δανεισμό, που επέλεξαν... ερήμην του Ελληνικού λαού.
Εκείνο όμως που είναι άκρως απαράδεκτο, είναι να γίνεται με ανοίκειους εκβιασμούς η  σκύλευση και η τυμβωρυχία. 
Aποζητώντας δηλαδή εκβιαστικά  από την χώρα μου << γην και ύδωρ>> όπως έλεγαν οι προγονοί μου. 
   
    Τα ολέθρια αποτελέσματα αυτού, εκτός από τα επονείδιστα και δυσβάστακτα βάρη που συσσωρεύτηκαν στις πλάτες του Έλληνα πολίτη, είναι και η  αυτοχειρία χιλιάδων συμπολιτών μου, όπως επίσης και μια μεγάλη μερίδα λαού να επιζητεί το πιάτο φαγητού για να επιζήσει... Όχι δεν πάει άλλο κύριε Σόϊμπλε...
Αποτέλεσμα εικόνας για μέτερνιχ.
Αποτέλεσμα εικόνας για μέτερνιχ
   Από το πεπερασμένο διάβα της ζωής μας, μπροστά από την αιωνιότητα, παραμένει για τον κάθε άνθρωπο η υστεροφημία του... και πάλι αναφέρομαι σε προσωπική εκτίμηση, για μένα η υστεροφημία σας και το πιστεύω , ότι θα αναγορευθεί ιστορικά ως του νέου  Κλέμενς Φον Μέττερνιχ του 21ου αιώνα, που η συμπεριφορά του, τότε, για την ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ του 1821...  χαρακτηρίστηκε...  ως παροιμιώδης μισέλληνας.
   Εγώ δεν θα ζήσω για να την διαβάσω διότι είμαι αρκετά μεγάλος στην ηλικία. 
Αλεξόπουλος Ευάγγελος
Έλλην πολίτης ( Email:   alexopoulos39@gmail.com )
http://stoxastis-vaggeliscom.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive