Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Τσίπρας στο Twitter: Σας διαβεβαιώνω στην τιμή και στη συνείδησή μου

Τσίπρας στο Twitter: Σας διαβεβαιώνω στην τιμή και στη συνείδησή μου
Αλλαγή σκυτάλης και στο Twitter μετά την ορκωμοσία του Αλέξη Τσίπρα ως Πρωθυπουργού. Στο επίσημο λογαριασμό του Έλληνα Πρωθυπουργού στο Twitter εξαφανίστηκε η φωτογραφία του Αντώνη Σαμαρά και αντικαταστάθηκε από αυτή του Αλέξη Τσίπρα. Ο νέος Πρωθυπουργός έκανε και το πρώτο του tweet , γράφοντας:...
"Σας διαβεβαιώνω στην τιμή και στη συνείδησή μου ότι θα τηρώ το Σύνταγμα και τους νόμους και ότι θα υπηρετώ πάντα το συμφέρον του ελληνικού λαού".  
Σας διαβεβαιώνω στην τιμή & στη συνείδησή μου ότι θα τηρώ το Σύνταγμα & τους νόμους & ότι θα υπηρετώ πάντα το συμφέρον του ελληνικού λαού.

2 σχόλια:

  1. "Σας διαβεβαιώνω στην τιμή & στη συνείδησή μου ότι θα τηρώ το Σύνταγμα & τους νόμους & ότι θα υπηρετώ πάντα το συμφέρον του ελληνικού λαού."
    Για να γράφει το "ελληνικού" με μικρό αρχικό , μάλλον εννοεί αυτό :
    http://skeftomasteellhnika.blogspot.gr/2015/01/blog-post_516.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πρώτο που παραβίασες είναι η ιθαγένεια στα παιδια των εισβολέων!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive