Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Ο ΣΥΝΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΜΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ "ΞΑΝΑΓΕΝΝΙΕΤΕ" ΣΗΜΕΡΑ. ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΤΟΝ ΣΥΝΤΡΟΦΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΙΤΑΝΙΟ ΑΓΩΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ.

Του Γιάννη Σιδέρη

Η "ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΑ" έφτασε ... η μέρα της ... ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΗΣ !!!

Είναι η Δευτέρα 24/11/2014 η οποία θα είναι "ΚΑΙ" για μένα (όπως για ΟΛΟΥΣ τους μεταμοσχευμένους), μια μέρα σαν την μέρα της γέννησης μας.
Το πρωί θα μου μεταμοσχεύσουν τον μυελό των οστών που θα συλλέξουν απο την μικρή μου αδερφούλα και απο εκεί και μετά ...ο Θεός να με βοηθήσει να τα καταφέρω να δεχτώ το μόσχευμα, για να ... ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ που ΤΟΣΟΥΣ μήνες με εχει απομακρύνει απο ΚΑΘΕ ΤΙ που ΑΓΑΠΩ. 
Κατ'αρχήν απο την ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΚΟΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ... που κοντεύει να ξεχάσει ΠΟΤΕ με είδε τελευταία φορά υγιή και τις τελευταίες μας συναντήσεις τις κάνουμε στους διαδρόμους και στα δωμάτια των Νοσοκομείων. Έπειτα απο την ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ ΓΥΝΑΙΚΟΥΛΑ με την οποία είμαστε πάνω απο δέκα χρόνια μαζί αλλά απο φέτος τον Απρίλιο που τελικά παντρευτήκαμε ΔΕΝ με εχει δεί ακόμα σαν ΑΝΤΡΑ της στο σπίτι μας. Απο τους συγγενείς μου, που ΑΥΤΟΙ κι αν εχουν τραβήξει ΛΟΥΚΙ με τα δικά μου τραβολογήματα....

(ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗΣ για την ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ και τις ΑΔΕΡΦΕΣ ΜΟΥ). ΑΚΟΜΑ και ΑΠΟ τον ΠΑΤΕΡΑ μου που βρίσκεται εκτός Ελλάδος αλλά είναι 24 ώρες το 24ωρο ... δίπλα μου (με τον δικό του ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΡΟΠΟ).
Απο ΟΛΟΥΣ τους φίλους μου, τους συναδέλφους στην δουλειά μου και τους γνωστους στην καθημερινότητα ΜΟΥ.
Τα μηνύματα που λαμβάνω καθημερινά έχουν φτάσει πλέον να είναι πολλές δεκάδες, ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ που ΘΕΛΩ και εχω ΑΝΑΓΚΗ να σας ξαναδώ μετα απο ΟΛΗ ΑΥΤΗ την διαδικασία.
ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ... ΕΙΜΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ... ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΙΑ ΤΙΠΟΤΑ !!!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ...
ΝΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ "ΟΛΟΥΣ" ΚΑΛΑ και ... 
Τα ξαναλέμε σε μερικές ημέρες.

John Sideris

4 σχόλια:

  1. Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα θα πάνε καλά!!!!!!!θετική σκέψη!!!!! και βλέμμα προς τα πάνω !!! στον δημιουργό!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι και προσεύχομαι η Όσια Ειρήνη Χρυσοβαλαντου και όλοι οι θαυματουργοί Άγιοι της Ορθοδόξου πίστεως μας να σε βοηθήσουν να γίνεις καλά για να χαρείς την κορούλα σου όπως λες κι ότι άλλο αγαπάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. EIΣΑΙ ΛΕΒΕΝΤΙΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ... ΜΕ ΤΟΣΗ ΑΓΑΠΗ ΓΥΡΩ ΣΟΥ, ΑΞΙΖΕΙ Η ΜΑΧΗ. ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ ΜΟΛΙΣ ΒΓΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive