Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

ΘΑΨΤΕ ΤΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ-ΤΟΥΡΚΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΙΑ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ. ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΑΝΔΡΕΑΚΟΥ

Έλληνες πατριώτες θάψτε τον Βενιζέλο- Τούρκογλου και την Ελιά. Αυτόν τον αλαζόνα νέου τύπου Λουδοβίκο. << Εγώ είμαι το ΠΑΣΟΚ>> . Και όταν μπήκε στην κυβέρνηση από την πρεμούρα του  εξουσιομανή Σαμαρά << Εγώ είμαι η κυβέρνηση >> και τώρα με το παραλήρημα << Εγώ είμαι η σταθερότητα της κυβέρνησης>> και <<Εγώ είμαι η  σταθερότητα ης χώρας>> και<< Εγώ κάνω την εξωτερική πολιτική της χώρας>>, με αποτέλεσμα  να αλωνίζουν οι Τούρκοι το Αιγαίο και  την ΑΟΖ της Κύπρου. Έφτασε η ώρα να  αποτελειώσουμε αυτόν τον καταστροφέα της χώρας τον ποιο διεφθαρμένο. Αυτόν τον εφιάλτη της πατρίδας μας.  Αυτόν τον δολοπλόκο των μεγάλων σκανδάλων της χώρας. Αυτόν που έκανε το νόμο της ατιμωρησίας των απατεώνων και λωποδυτών  υπουργών. Βγάλτε τον από τη βουλή για να μην έχει ασυλία και παραδώστε τον στη δικαιοσύνη. Φάτε την ελιά  των μεγάλων  νταβατζήδων που κάθε μέρα προβάλουν τα κανάλια   για να μείνουν τα κουκούτσια τους. Μόνο όταν οι πολιτικοί και οι νταβατζήδες τους συντριβούν τότε η χώρα μας θα σωθεί.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive