Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Αχουουου. Κλαίμε , λέμε. Το... δράμα της Μαρίας Λιαγουροπούλου: "Παίζω σε πoρνό ταινίες για να μην κάνω βiζιτες

"Στα 19 μου διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει modeling στην Ελλάδα..
Υπάρχει ένα καλά στημένο εργοστάσιο Βiζιτας. Όσες πετυχαίνουν δεν είναι στην Ελλάδα αλλά στο εξωτερικό. Κι αυτές που κάνουν κάτι εντός των συνόρων ή έχουν χορηγό ή έχουν συγγένεια με κάποιους με επιρροή.
Εγώ δεν είχα ούτε το ένα ούτε το άλλο. Επέλεξα λοιπόν να κάνω κάτι που γουστάρω, να παίξω σε ταινία του Δημήτρη Σειρηνάκη από το να πουλάω το κορμi μου στις βiζιτες. Και μη νομίζετε ότι αυτό που λέμε μόδα στην Ελλάδα είναι κολέγιο. Είναι απλά βιτρίνα. Πίσω από την βιτρίνα κινείται ένα σύστημα που διοχετεύει κορίτσια σε ισχυρούς....

Κι εγώ αυτό δε το γουστάρω. Γουστάρω να δίνω το κορμi μου εκεί που θέλω εγώ!", σχολίασε μεταξύ άλλων σε συνέντευξή της η Μαρία Λιαγουροπούλου...

2 σχόλια:

  1. μπραβο στο κοριτσι βραχος ηθικης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΔΩ ΔΙΚΑΙΟΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΝΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΣΟΝΤΑ
    ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΤΑ ΠΙΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive