Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

ΤΟ ΠΡΩΪΝΟ ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙ

Ο τύπος έμεινε χήρος και στην κηδεία της γυναίκας του είναι αξιολύπητος.
Κλαίει και χτυπιέται. »Τι θα κάνω τώρα?», λέει και ξαναλέει.
Ο παπάς τον λυπάται και πάει να τον παρηγορήσει:
- »Μην κάνεις έτσι, τέκνον μου. Ο χρόνος όλα τα γιατρεύει.», του λέει.
- »Τι θα κάνω τώρα, πάτερ μου, πείτε μου.», απαντά αυτός.
- »Υπομονή να κάνεις, τέκνον μου. Και να το δεις που ο Θεός θα σε βοηθήσει. Μπορεί αύριο να βρεις μια καλή γυναίκα και να παρηγορηθείς.», του λέει ο παπάς.
Και ο χήρος απαντά:...

- »Τι να το κάνω το αύριο, πάτερ μου? Σήμερα πώς τη βγάζουνε?.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive