Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

ΝΕΑ "ΗΘΗ" ! Στον στοματικό έρωτα είμαι πάρα πολύ καλή. Ποια Ελληνίδα "ΣΤΑΡ" έκανε αυτή την δήλωση; Με Ονοματεπωνυμο & φώτο



"Δεν θέλω να πω κάτι που θα ακουστεί πρόστυχο. Συνήθως στους άντρες αρέσει να τους κάνω στοματικό. Εκεί είμαι πάρα πολύ καλή γιατί μου αρέσει πολύ και εμένα! Δεν ξέρω γιατί, μου αρέσει να βλέπω τον άλλο ή να τον ακούω εκείνη την ώρα." Αποκαλυπτική, ξεκάθαρη και απόλυτα σέξι η "ΣΤΑΡ"συνεχίζει λέγοντας: "δεν είμαι απο τις γκόμενες που το βαριούνται ή το σιχαίνονται". Την .....
Αφροδίτη Καπατσέλη την γνωρίσαμε από το γνωστό τηλεπαιχνίδι, «Η Εκδίκηση της Ξανθιάς», όπου μας εντυπωσίαζε με την ομορφιά της, αλλά επίσης και με την σέξι εμφάνιση της. 

2 σχόλια:

  1. Το αγαπημένο της τραγούδι :
    ΠΑΡΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΠΙΠΑ να κόψω το τσιγάρο ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. TO ΘEMA EINAI ,ΕΑΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΠΙΕΣΕΙ ΣΩΣΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΩ ΧΕΙΛΟΣ
    ΤΗΝ ΦΛΕΒΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΕΛΘΟΥΝ ΤΑ ΧΟΝΤΡΑ ΚΟΜΑΤΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive