« Ο Μπολεσβικισμός συνδυάζει τα χαρακτηριστικά της Γαλλικής επαναστάσεως με εκείνα της ανθίσεως του Ισλάμ..Εκείνοι που αποδέχονται τον Μπολσεβικισμό γίνονται άτρωτοι στις επιστημονικές αποδείξεις και διαπράττουν διανοητική αυτοκτονία.. Ακόμη κι αν όλα τα δόγματα του Μπολσεβικισμού ήσαν αληθινά.πάλι αυτή θα ήταν η περίπτωσι, εφ όσον καμμιά αμερόληπτη θεώρησι τους δεν είναι ανεκτή..Μεταξύ των θρησκειών, ο Μπολεσβικισμος πρέπει να συγκριθεί με τον Ισλαμισμό παρά με τον Χριστιανισμό ή τον Βουδισμό., ..
που είναι κυρίως προσωπικές θρησκείες με μυστικά δόγματα και ενατένιση της αγάπης.Ενώ ο ισλαμισμός και ο Μπολσεβικισμος είναι θρησκείες πρακτικές κοινωνικές μη πνευματικές που η έγνοια τους ειναι να κατακτήσουν την επικυριαρχία του κόσμου..»Bertrand Russell, 1920 (Επιστρέφοντας από την Ρωσσία το
1920 , όπου συναντήθηκε με τον Λένιν και έγραψε το πόνημα « Τhe Practice and Theory of Bolshevism» )
Όμοιες Δράσεις… Μίσους.
Προ ημερών η φρικιαστική είδησι γα το κομμένο κεφαλι μιας κόμπρας στην Κίνα που δάγκωσε
τον μάγειρα Peng Fan - ενώ εκείνος ετοίμαζε
σούπα με το ακέφαλο σώμα της - 20 ολόκληρα λεπτά μετά την σφαγή της, προκαλώντας τον θάνατο του, φάνηκε απίστευτη..Βεβαίως
η είδησις δεν ήταν ο θάνατος του άτυχου κινέζου απο το δηλητήριο της ασώματης κόμπρας
, όσο η συνειδητή επιθανάτια διάρκεια
της κόμπρας και οι ευαισθησίες των φιλανθρωπικών ( συγνωμη φιλοζωικων ήθελα να πω) ενώσεων ..Θυμηθηκα τη δολοφονία του κυβερνήτη
της Βαστίλης M.de Launay.Την σκηνή περιγράφει Gustave Le Bon στο θαυμάσιο έργο του
« Η Ψυχολογία των μαζών», κάπως έτσι:
« To αγριεμένο πλήθος τον τρυπούσε με τις ξιφολόγχες, και τον έβριζε καθώς οδηγείτο στην φυλακή..Όμως η
εκτέλεσι αποφασίσθηκε όταν ο M.de Launay κλώτσησε κατά λάθος ένα
μάγειρο τον Desnot, που είχε έλθει να παρακολουθήση το θέαμα.. ( αλά Tricoteuse!!) . Κάποιος πρότεινε ο μάγειρος που
κτυπήθηκε να αποκεφαλίση τον M.de Launay.Μ ένα σπαθί που του δάνεισαν κτύπησε στον
γυμνό αυχένα αλλά επειδή το σπαθί δεν ήταν καλα τροχισμένο , δεν έκοβε, έβγαλε απο την τσέπη του ένα μικρό μαχαίρι με μαύρη λαβή
και καθώς ως μάγειρος γνώριζε να δουλεύη τα κρέατα, ολοκλήρωσε τον
αποκεφαλισμό με επιτυχία.» Εν συνεχεία
το κεφάλι καρφώθηκε σε ένα κοντάρι και
περιφέρθηκε στους δρόμους μαζί με άλλα
απο το επναναστημένο πλήθος..
Έτσι οι πρώτες αναφορές σχετικώς προς τους αποκεφαλισμούς ηταν φυσικό να , έχουν καταγραφεί κατά την
διάρκεια της Γαλλικής επαναστάσεως- όπου αποκτήθηκε μια πρωτόγνωρη υπερ-άφθονη εμπειρία στους αποκεφαλισμού
ακόμη και του μεγάλου χημικου Λαβουαζιέ -
σήμερα , επαπειλουμένη να
ξεπερασθή απο τους Τζιχαντιστές .Έτσι ο γιατρός Dr Séguret Ήταν ο πρώτος, που υπέβαλλε
τα κεφάλια των αποκεφαλιζόμενων ευγενών με την γκιλοτίνα- το εθνικό ξυράφι της
Γαλλίας- σε μια σειρά πειραμάτων.Σε
μερικές περιπτώσεις , άνοιγε τα μάτια τους στον ήλιο και παρατηρούσε ότι αυτά «
έκλειναν με την δική τους θέλησι και με
ζωηρότητα, απότομη και τρομακτική» Η
αγάπη για την έρευνα βλέπετε..και τα 25000 κεφάλια βοήθησαν.(Από το βιβλιο του Daniel Gerould, Guillotine: Its Legend and Lore (1992)
Ενώ ο Dr. Beaurieux που πειραματίσθηκε με το κεφάλι ενός
καταδικασμένου επ ονόματι Henri
Languille, στις 28 Ιουνιου 1905 καταγράφει τις παρατηρήσεις του ως εξής:
«
Τα χείλη και τα βλέφαρα εκινούντο ακανόνιστα
περίπου για 6 δευτερόλεπτα. Περίμενα για
μερικά δευτερόλεπτά ακόμη .Οι σπασμωδικές κινήσεις σταμάτησαν. Τοτε φώναξα με
διαπεραστική φωνή : "Languille!"..Είδα τα βλέφαρα να ανοίγουν αργά χωρίς σπασμωδικές συσπάσεις αλλά με μιά ομαλή κίνησι όπως συμβαίνει με κάποιον που
ξυπνά ή διασπάται απο τις σκέψεις του.Εν συνεχείια τα μάτια του έμειναν καρφωμένα
στα δικά μου .Είχε ένα βλέμμα κουρασμένο χωρίς έκφρασι . Μετά μερικά δευτερόλεπτα
τα βλέφαρα έπεσαν.Τότε φώναξα ξανά και
ακόμη μια φορά χωρίς σπασμό αργά τα βλέφαρα ανασηκώθησαν και αναμφιβόλως ολοζώντανα μάτια καρφώθησαν πάνω μου με ένα
διαπεραστικό βλέμα..Μετά από μερικά δευτερόλεπτα τα βλέφαρα
έκλεισαν πάλι..αλλά τώρα το κλείσιμο δεν ήταν πλήρες.Προσπάθησα να δω το
φαινόμενο για τρίτη φορά φωνάζοντας το όνομα του. Όμως δεν υπήρξε κινησι και τα μάτια πήραν την γιαλιστερή όψι που έχουν
τα μάτια των νεκρών»
Ίσως τόσο συνειδητά σε αμέτρητο ανθρώπινο
χρόνο « αισθάνονται , βλέπουν, ακούν» οι αποκεφαλιζομενοι από τους « μαχητές» χασάπηδες
της Τζιχάντ, μάρτυρες της Ελευθερίας,
όπως χαρακτηρισε τον αποκεφαλισθεντα γιο του
James Foley .ο πατέρας του..Ισως πάλι, με την
μακαριότητα της πολιτισμένης Δύσεως, την ες αεί φωτεινή
απουσία της φαντασμένης Πουτινικής
Ρωσσίας που προτιμά να επελαύνει στην Ουκρανία και την ανυπαρξία της Κουμουνιστικο-καπιταλιστικής
Κίνας που ασχολείται μόνο με την επέκτασι της αγοράς της , τελικώς οι « ευγενείς» επαναστάτες Τζιχαντιστές επικρατήσουν Και τότε
σε μερικά χρ;oνια να διαβάζουμε στις εφημερίδες άρθρα όπως εκείνο που φαντάσθηκε ο Leszeck Kolakowski ότι « έγραψαν» οι New York Times για τον Ναζισμό..ειρωνευόμενος .
«
Οι δημοσιογράφοι, ο κόσμος,οι κυβερνήσεις είναι πολύ ευχαριστημένοι με
την εξομάλυνσι των πολιτικών ηθών και την
παγκοσμίως διαπιστουμένην πρόοδο των Τζιχαντιστών ( Ναζί έγραφε ο Kolakowski) με ένα
ανθρώπινο πρόσωπο..Οι κτηνωδίες του περασμένου έτους υπήρξαν φρικτές, ιδιαίτερα
η αγρια μοίρα των απίστων προς το Ισλαμ.( Εβραίων έγραφε ο Kolakowski ) ..Όμως τώρα αυτά ανήκουν στο
παρελθόν που είναι ήδη μακριά και επ ουδενί δεν θα πρέπει να γίνη αιτία να
ξεχασθούν τα λαμπρά επιτεύγματα που πρέπει να πιστωθούν σ’ ένα καθεστώς στο δρόμο
της ομαλότητος..»
Ιασων
1.Το βιβλιο του Bertrand Russell, « Τhe Practice and Theory
of Bolshevism»
2.Είδησις για την αποκεφαλισμένη κόμπρα
3.Οι γυναικες που πλέκουν ..Tricoteuse
4.Η ιστορια του Daniel
Gerould, Guillotine: Its Legend and Lore
5.Dr. Beaurieux
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.